uTest משיקה את Applause: כלי אנליטיקס חדש למובייל

הכירו את Applause, כלי אנליטיקס חדש מבית uTest המציע למפתחי אפליקציות, משווקים, חברות וכל מי שמעוניין להבין האם האפליקציה שלהם אכן טובה, וכיצד יכולים להפוך אותה לטובה עוד יותר מבעבר

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

uTest Labs, חטיבת המחקר והפיתוח של חברת uTest הישראלית, המציעה שירותי בדיקות תוכנה במיקור חוץ, משיקה היום כלי אנליטיקס חדש המתמקד בתחום המעניין ביותר כיום: אפליקציות סלולריות. הכלי החדש, Applause, מיועד להעניק למשתמשים, חברות, מפתחים ומשווקים אפשרות לנתח ולעקוב אחר הפופולאריות של האפליקציות השונות שלהם, בהתאם לחוות הדעת והביקורות השונות המתפרסמות עליהן בחנויות האפליקציות.

Applause מאגד בתוכו למעלה מ-50 מיליון ביקורות שנכתבו על יותר ממיליון אפליקציות בחנויות השונות, כאשר כל אפליקציה מקבלת את הניקוד הרלוונטי הנע מ-1 עד 100, ונקרא Applause Score. את הניקוד משכלל הכלי על פי 100 מאפיינים שונים ומאפשר לבעלי האפליקציה לראות מה המשתמשים אוהבים יותר, ומה גורם למוצר להיות הצלחה או כשלון.

מנתחים את השוק מחדש

עד היום, חברה או מפתח האוחזים ביותר מאפליקציה אחת או שמשווקים אותה על יותר מפלטפורמה אחת, חייבים להיות קשובים למשתמשים ולעקוב באדיקות אחר התגובות השונות שמתקבלות בחנויות האפליקציות על מנת לדעת היכן עליו להשתפר ואיזה פיצ’רים כדאי שישאיר. כתוצאה מהתהליך המסורבל, אפליקציות רבות אינן טורחות לבדוק מה חושבים המפתחים, מוציאים גרסאות טובות פחות או שאינן מתאימות למכשיר כזה או אחר, וכתוצאה מכך מפסידות את מקומן בחנות האפליקציות ולעיתים נאלצות להסיר את המוצר לחלוטין.

המוצר החדש מבית uTest מאגד את כל המידע לו בעלי האפליקציות צריכים במקום אחד, שם יכולים לבדוק מה המשתמשים אומרים על האפליקציה בכל גרסה, פלטפורמה או מכשיר, לבדוק אלמנטים ספצייפים ולגלות מה בדיוק המשתמשים אוהבים או לא אוהבים במוצר, וכמובן להשוות את רמת ההצלחה והפופולאריות אל מול המתחרים הקיימים בשוק. כך, ניתן לשפר את איכות האפליקציה, לשפר את שביעות רצון המשתמשים ולבדוק כיצד האהדה והשימוש משתפרים מגרסה לגרסה.

דורון ראובני, מייסד-שותף ומנכ”ל uTest מסביר כי כמות האפליקציות גדלה בקצב מסחרר, המביא עמו מתחרות ואתגרים חדשים שהמפתחים לעיתים לא יודעים כיצד להתמודד איתם – וכאן המוצר החדש של החברה נכנס לתמונה. בעוד שהמפתחים מצפים שהאפליקציות יתפקדו בצורה חלקה וללא בעיות, בזכות Applause הם יכולים לראות את הנקודות הבעיתיות במוצר, לקבל פידבק כבר מהיום הראשון בו עולה האפליקציה לחנות ולהיות עם אצבע על הדופק בכל הנוגע לשדרוגים, עדכונים ותיקונים – במטרה להביא למשתמשים בדיוק את המוצר שהם רוצים, בצורה מהירה ואידיאלית.

וידאו: Applause Product Tour

הכל כלול

uTest מסבירה כי בניגוד לתהליך הדירוג שקיים כעת בחנויות האפליקציות, המציע מספר כוכבים וטקסט שלעיתים לא מעניק יותר מידי מידע על היתרונות או החסרונות שהמשתמש חווה במוצר, Applause פורשת את כל המידע הרלוונטי לחברה, באמצעותו יכולה לשפר את תהליך השיווק, הפיתוח וההתנהלות בצורה שתעזור לאפליקציה להתקדם, להשיג קהל משתמשים גדול מבעבר ולשפר את חווית השימוש והפיצ’רים בתוך האפליקציה עצמה. תהליך הניקוד של החברה מחולק ל-10 תכונות שונות, הכוללות:

  • שביעות רצון – עד כמה המשתמשים מרוצים מהאפליקציה, בהתאם לציפיות ההתחלתיות שלהם כשהורידו אותה.
  • ביצועים – כיצד האפליקציה מתפקדת בכל הנוגע לשימושיות וזמני תגובה.
  • שימושיות – קלות הניווט בתוך האפליקציה והגעה אל שלל הפיצ’רים השונים שאוחזת בתוכה.
  • אבטחה – סיכון משוער להשגת סיסמאות או כל מידע שהוא באמצעות האפליקציה.
  • יציבות – באיזה תכיפות האפליקציה קורסת, קופאת או מקרטעת.
  • מחיר – עלות האפליקציה מול התועלת שמעניקה למשתמשים.
  • הדדיות – כיצד האפליקציה משתלבת עם חומרה או שירותים חיצוניים.
  • אלגנטיות – העיצוב וממשק המשתמש של האפליקציה.
  • פרטיות – סעיף זה נבדק בהתאם לתנאי השימוש של האפליקציה.
  • תוכן – הרלוונטיות של התכנים המוצגים בתוך האפליקציה באיזורים ומדינות שונות ברחבי העולם.

מאט ג’ונסטון, מנהל השיווק הראשי ב-uTest מוסיף כי הכלי החדש יעזור למפתחים לדעת מתי הם צריכים לשנות אלמנטים מסויימים באפליקציה, או מתי הגיע הזמן להוריד (או אפילו להעלות) את המחיר. עוד הוא מוסיף כי באמצעות Applause יכולים בעלי האפליקציות להסביר בצורה טובה יותר לאיזה שוק הם מכוונים ובאיזה קטגוריות הם מעוניינים להתמקד – ולצד שיפור האפליקציה אולי אפילו לקבל השקעות גבוהות יותר בצורה מהירה יותר.

הכלי זמין בחינם לכלל המשתמשים, מפתחי אפליקציות, משווקים, בעלי חברות, משתמשים נלהבים וכל מי שרוצה לדעת כיצד אפליקציות מסויימות מתפקדות – ותוכלו לגשת אליו כבר עכשיו באתר החברה.

וידאו: Introducing Applause

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: