uTest הישראלית רוכשת את Testhub הגרמנית; מגיעה גם לשוק האירופאי [רכישה]

במסגרת הרכישה, משרדי החברה בגרמניה יהפכו למטה המרכזי של uTest באירופה, שרשמית משנה את שם שמה ל-Applause.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

חברת uTest הישראלית, המציעה שירותי בדיקות תוכנה במיקור חוץ, מודיעה היום (ב’) על כניסתה אל השוק האירופאי באמצעות רכישתה של חברת Testhub הגרמנית. כחלק מהרכישה, משרדי החברה בגרמניה יהפכו למטה הראשי של uTest באירופה. בעוד שסכום העסקה לא נחשף, הוא מוערך בכמה מיליוני אירו.

מרחיבים את האסטרטגיה

כפי שניתן לנחש משמה של החברה, Testhub הגרמנית נוסדה ב-2011 במטרה להציע שירותי בדיקה המבוססים על חוכמת ההמונים. ההתמקדות של החברה הייתה באפליקציות (לסלולר ולווב), כמו גם התמקדות בבדיקות אתרים וחנויות מקוונות.

לאור העובדה שהציעה שירותים דומים מאוד לאלה של הישראלית, הודעת הרכישה הנוכחית אינה מפתיעה ולמעשה תעזור ל-uTest להתרחב אל עבר השוק האירופאי ולהשיג את קהילת הבודקים של Testhub, המונה למעלה מ-15 אלף בודקים. השילוב יעניק לישראלית קהילה של למעלה מ-140 אלף בודקים, מ-200 מדינות שונות ברחבי העולם.

כחלק מהרכישה הנוכחית, Testhub תבצע את המעבר ותהפוך להיות Applause EU, מטה החברה באירופה. כחלק מפעולותיה, תהיה אחראית על גיוס עובדים חדשים כמו גם שיווק, מכירה והצגת הצעותיה של החברה הישראלית אל פלח שוק נוסף.

סמנכ”ל השיווק והאסטרטגיה של Applause, מאט ג’ונסון, הסביר ש-Testhub בלטו בשוק מכיוון שבנו את החברה שלהם בצורה הנכונה, תוך כדי התמקדות בלקוחות והעובדים. עוד ציין כי החברה הגרמנית עומדת בקו אחד עם הערכים והפילוסופיה שנבנו ב-uTest וכעת ממשיכים את דרכם ב-Applause, לצד הבנתה המשמעותית בשוק האירופאי – כך שתהיה בעלת ערך רב לחברה.

משנים את המותג

לצד ההודעה על הרכישה, הודיעה הישראלית על שינוי שמה ל-Applause, כחלק מהגדרת החזון החדש של החברה והרחבתו. בעוד שהשם uTest ימשיך להיות פעיל, הוא ייצג רק חלק קטן מפעולותיה של החברה: שירותי בדיקות תוכנה על ידי הקהילה, Crowd Testing.

בינואר 2013 השיקה החברה את Applause, כלי המאפשר למשתמשים, חברות, מפתחים ומשווקים לנתח ולעקוב אחר הפופולאריות של האפליקציות הקיימות בשוק, בהתאם לחוות הדעת והביקורות השונות המתפרסמות עליהן. שינוי השם מרחיב את מיתוגה של החברה, ומבהיר למשתמשים ולקוחות מרחבי העולם כי אינה מתמקדת רק בתחום הבדיקות, אלא מרחיבה את הצעותיה גם מעבר לכך.

בין מוצריה של הישראלית שיהיו זמינים לשוק האירופאי, תציע החברה את שירותי הבדיקות In-the-Wild, המאפשר בדיקות בסביבות אמיתיות בהן עתיד לפעול המוצר או האפליקציה, Mobile SDK החינמי המאפשר למפתחים לבנות הפצות ולקבל פידבקים ממשתמשים סלולריים וכמובן Mobile Analytics, המציע תמונת מצב אודות פופולאריות האפליקציה בחנויות השונות.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: