Twitter Web Analytics: רמת החשיפה שלכם בטוויטר

טוויטר משיקה כלי אנליטי חדש שיעזור לבעלי אתרים לגלות מהי רמת החשיפה שזוכים לה ברשת המיקרו בלוגינג והאם העבודה שלהם משתלמת.

מקור: יח"צ

טוויטר השיקה אמש (ג’) במסגרת תחרות TechCrunch Disrupt SF את כלי האנליטיקס החדש שלה בשם Twitter Web Analytics, שצפוי להעניק לבעלי אתרים גישה לנתונים סטטיסטים הנוגעים לחשיפה שלהם ברשת המיקרו בלוגינג הפופולארית.

טוויטר-ליטיקס

טוויטר הודיעה על השקתו של כלי אנליטקס חדש שמטרתו להעניק לבעלי אתרים מידע אודות התעבורה הנוגעת לאתריהם והאם השימוש ברשת המיקרו בלוגינג יעיל עבורם. הכלי החדש נועד להעניק נתונים מפורטים שיעידו על האפקטיביות של פעילות האתר, כגון איזה מידע הגולשים משתפים וכיצד, איזו תנועה מגיעה לאתר ישירות מטוויטר וכיצד מתפקדים כפתורי ה-Tweet המוטמעים באתר עצמו כמו גם האם הגולשים באמת משתמשים בהם.

בעוד שלא מדובר בכלי אנליטי לדף הפרופיל של החברה בתוך אתר טוויטר עצמו, עדיין מדובר בצורה שימושית למדידת החשיפה ומעורבות הגולשים. בעזרת הכלי החדש, בעלי האתרים המשתמשים בפלטפורמת טוויטר על מנת לשווק את עצמם ובמטרה להביא יותר גולשים, יוכלו להבין האם הם עושים זאת נכון, האם העבודה שלהם משתלמת ומהי כמות החשיפה שהם מקבלים.

מדידת כמות החשיפה

כריסטופר גולדה (Christopher Golda), מנהל המוצר בטוויטר הרחיב בבלוג הרשמי על המוצר החדש. הוא הסביר כי טוויטר היא פלטפורמה חזקה עבור אתרים ועסקים דרכה הם יכולים לשתף מידע, למשוך משתמשים וליצור מעורבות גדולה יותר מצידם. לטענתו, עד היום לא הייתה אפשרות למדוד את כמות התעבורה המדוייקת שטוויטר מצליחה להביא, בעיקר מכיוון שטכנולוגיית ה-Web Analytics לא התפתחה מספיק מהר.

הוא ממשיך ומפרט את שלושת היתרונות הבולטים שהכלי החדש מציע עבור בעלי אתרים: היכולת להבין כמה מתוכן האתר מופץ ברשת טוויטר, האפשרות לראות את כמות התעבורה שטוויטר מביאה לאתר ומדידת האפקטיביות של כפתור ה-Tweet המוטמע באתר.

הכלי הוא חינמי וישחורר במהלך השבוע הקרוב לקבוצת משתמשים קטנה לצרכי בדיקה. במהלך החודשים הקרובים החברה תחל לשחרר אותו לכלל הציבור, כמו כן מבטיחה טוויטר כי בעתיד הקרוב תשחרר API יעודי עבור מפתחים המעוניינים להטמיע את המידע במוצריהם.

בעוד שסביר להניח כי מרבית האתרים המשתמשים בטוויטר כפלטפורמת פרסום יתנסו ויחקרו את הכלי הזה, כרגע לא ברור אם הוא מסוגל להעניק ערך מוסף למול כלים אנליטיים אחרים בשוק, כגון הכלי של גוגל.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: