טוויטר רוכשת את אחת ממתחרותיה: Posterous

שירות הבלוגינג מצטרף אל טוויטר, ויאפשר לה להרחיב את אופקיה. לאן בדיוק היא עומדת לקחת את Posterous, נצטרך להמתין ולראות.

מקור: יח"צ

טוויטר, רשת המיקרובלוגינג הגדולה בעולם ואחת מהרשתות החברתיות המשפיעות, רוכשת את Posterous, מערכת מיקרובלוגינג, שזכתה להצלחה רבה בארצות הברית. Posterous היא אחת מהמתחרות הישירות של Tumblr, ומאפשרת לגולשים לייצר לעצמם בלוג תוך זמן מינימלי.

מיקרובלוגינג וציוצים

בהודעה רשמית באתר שלה, הודיעה Posterous למשתמשיה ולגולשים בכלל על העסקה הגדולה. במהלך ארבע השנים האחרונות השירות של Posterous צמח והתרחב, ומשתמשים רבים בחרו לפתוח בו בלוגים (בתוך Posterous הם מוכנים “spaces”). אחד היתרונות בהן בלט השירות של Posterous, הוא התבניות שהציע לשיתוף תכנים, כגון תכני וידאו וטקסט. כך הפכה הפלטפורמה של Posterous לפופולארית במיוחד בצפון אמריקה.

במסגרת ההודעה הרשמית נמסר, כי נכון לעכשיו כל ה-spaces יישארו כפי שהם. אם יהיו שינויים עתידיים בשירות, ב-Posterous מתחייבים להודיע למשתמשים מספיק זמן מראש. עוד הודיעו ב-Posterous, כי יאפשרו לכל מי שרוצה לייצא את המידע שלו ולהגר לשירות מתחרה, ובשבועות הקרובים הם יכינו את הכלים הטכניים שיאפשרו לבצע העברה שכזו בקלות.

הרכישה האחרונה של טוויטר עשויה להיות יותר מאשר רמז דק לכיוון הכללי של החברה. במהלך השנה האחרונה טוויטר מתאמצת מאוד להמציא את עצמה מחדש. זאת, במטרה להישאר לא רק רשת ציוצים חברתית גרידא, אלא מקום שאליו תרצו לשלוח תוכן ובו תרצו לפרסם אותו, בין אם זה עם קהל מצומצם או קהל אינסופי.

להמציא את עצמה מחדש

במסגרת המאמצים הללו, טוויטר עיצבה מחדש את האתר שלה, ואת ממשק המשתמש. בנוסף, טוויטר המציאה בתוך האתר דפית בשם Discover, המאפשרת למשתמשים המתחברים דרך הממשק הוובי לראות אלו שינויים התרחשו בשעות האחרונות בקרב המשתמשים אחריהם עוקבים. בתוך הדפית תוכלו לראות מי החל לעקוב אחר מי, מי פרסם תכנים מסוימים, ועוד. הדפית החדשה היא חלק מהניסיון של טוויטר להראות שיש בתוך רשת הציוצים החברתיות יותר מאשר רצף ציוצים בלתי-נגמר. אם היא תצליח לשכנע את המשתמשים בכך, אלה עשויים לחזור אל הממשק הוובי ולוותר על התוכנות הייעודיות בהן הם משתמשים, כגון TweetDeck ואחרות, ואולי גם יבלו זמן ארוך יותר בתוך טוויטר.

תחת המגבלה של 140 תווים לכל הודעה, טוויטר היא היום מקום בו אנשים בוחרים לשתף קישורים ומשפטים קצרים ולא הרבה מעבר לכך. אם טוויטר תצליח לשרוד אל מול התחרות שלה מצד הרשתות החברתיות הגדולות, השואבות את זמן הגלישה של המשתמשים על חשבונה, ותגרום למשתמשים לצייץ יותר גם מתוך הסלולרי, היא תמשיך להישאר רלוונטית בעולם האינטרנטי המשתנה כל העת.

וידאו: הצצה אל Posterous

Avatar

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: