ראייה ממוחשבת בשירות היצרנים והקמעונאים: Trax מגייסת 64 מיליון דולר

החברה הישראלית-סינגפורית פיתחה פתרון ליצרנים וקמעונאים שמטרתו לשפר את אופן סידור המדפים בחנויות ולהעלות את המכירות והרווחים. סך הגיוסים שלה מתקרב ל-170 מיליון דולר

מקור: צילום מסך אתר Trax

הן היצרניות השונות והן הקמעונאים כמהים לקבל מידע ונתונים, שיוכלו לעזור להם לשפר את הביצועים ולעלות את המכירות בסניפים השונים. חברת Trax (טראקס) הישראלית פיתחה מערכת שמפיקה תובנות על סידור המוצרים בחנויות בהתבסס על ניתוח ראייה ממוחשבת של תמונות מסמארטפון או טאבלט. עתה משלימה החברה סבב גיוס מרשים בגובה 64 מיליון דולר.

מנתחת מיליוני תמונות בחודש

הפתרון של Trax פונה ליצרנים וקמעונאים, שמנסים להגדיל את מכירותיהם על ידי סידור נכון של מוצריהם על מדפי הסופרים והחנויות ברחבי העולם. החברה פיתחה פלטפורמה לראייה ממוחשבת, שמאפשרת ללקוחותיה לצלם את המדפים בחנויות ולקבל נתונים וניתוח של אופן סידור המוצרים והשפעתו על המכירות הצפויות. כך, בזמן אמת ניתן לבצע פעילויות מיידיות על בסיס תובנות אלה.

כיום החברה מנתחת יותר מ-8 מיליון תמונות בכל חודש (המייצגות רבע מיליארד מוצרים המצולמים ומנותחים ברמה חודשית), ומספקת נתוני שטח עדכניים ומדויקים, מודיעין עסקי, תובנות והמלצות לחברות מוצרי צריכה גלובליות ולקמעונאים ביותר מ-45 מדינות.

מקור: צילום מסך אתר Trax

Trax נוסדה ב-2010 על ידי יואל בר-אל ודרור פלדהיים. מטה החברה ממוקם בסינגפור, משם גם פועל בר-אל, ומרכז פיתוח גדול בתל אביב. בנוסף, החברה מפעילה משרדים ברחבי אסיה פסיפיק, אירופה, המזרח התיכון, צפון אמריקה ודרום אמריקה, ובין לקוחותיה נמצאים מותגים מובילים כגון קוקה קולה, AB inBev, הייניקן, נסטלה והנקל. סבב הגיוס הנוכחי של החברה בגובה 64 מיליון דולר נעשה בהובלת קרן Warburg Pincus האמריקאית, שאחראית על מרבית סכום ההשקעה, ובהשתתפות משקיעים קיימים בחברה. זהו סבב הגיוס החמישי של החברה, סיבוב שמביא את סך ההשקעות בה לכ-170 מיליון דולר. הגיוס הקודם שלה נערך בפברואר 2017 וכיום הערכת השווי של החברה נאמדת ב-300 מיליון דולר. במרכז הפיתוח של החברה בתל אביב מועסקים כ-130 עובדים, אליהם מצטרפים עוד כ-110 עובדים בעולם.

בשיחה עם גיקטיים מסר עופר נחמני, מנהל הפעילות של החברה, שהחברה תשתמש בהון שגייסה לצורך המשך תהליך הפיתוח ובכלל זה מוצר חדש, עליו תכריז מחר, שנעשה בשיתוף פעולה עם נילסן. עד עתה, עבדה Trax עם הקמעונאים והיצרנים ישירות, אולם עתה, המוצר שלה יוצע לכלל לקוחות נילסן בעולם.

יניב אביטל

גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

1 תגובה on "ראייה ממוחשבת בשירות היצרנים והקמעונאים: Trax מגייסת 64 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
גם אני רוצה 170 מיליון $$$
Guest
גם אני רוצה 170 מיליון $$$

את הפרמזן תשימו ליד הפסטה ואת הבמבה מעל הביסלי
ליד המקרר של הקבבים תשימו מנגלים חד פעמיים
מקווה שעזרתי…

wpDiscuz

תגיות לכתבה: