פייסבוק מציגה: טיימליין לעמודים עסקיים [המדריך המלא]

הטיימליין העסקי החדש מזכיר את העמודים האישיים, ובניגוד לעבר, מכיל אפשרות לקבל הודעות ישירות ואף להגיב להן. מדובר בחדשות טובות לבעלי עסקים, קצת פחות לבוני עמודי נחיתה

צילום מסך

פייסבוק עושה צעד אחד נוסף לכיוון בעלי המותגים, ומשיקה שירות חדש, לו חיכו זמן רב: טיימליין עבור עמודים. נכון לעכשיו העיצוב החדש נראה רק לבעלי הדפים, על-מנת שיוכלו להתנסות במערכת ובשלל מאפייניה החדשים, אך החל מה-30 במרץ, כל עמודי המותגים יעברו אוטומטית לטיימליין החדש.

השינויים העיקריים הם האפשרות “למסמר” פוסט לראש העמוד למשך שבוע, כמו גם היכולת לקבל הודעות אישיות ואף להגיב להן. מדובר בחדשות נהדרות לבעלי עסקים קטנים המעוניינים ליצור לעצמם עמוד מסחרי בלי הוצאות מיותרות, ובחדשות רעות במיוחד עבור אלה ששוק פרנסתם הוא בניית עמודי נחיתה מותאמים אישית.

הטיימליין העסקי החדש למעשה מייתר את עמודי הנחיתה האלה, מכיוון שהוא לא מאפשר השתלטות של אפליקציה מסויימת על עמוד הנחיתה. המשמעות היא שנראה פחות ופחות עמודים הדורשים מאיתנו לספק פרטים אישיים או להירשם לשירות כלשהו, על-מנת שנוכל לחזות בעמוד.

מדריך: איך עושים את זה ומה זה כולל

השלב הראשון בהפיכת העמוד שלך לעמוד מותג חדש ומעוצב, הוא בחירת התמונה הראשית, בדיוק כפי שהיא מופיעה בעמודים הראשיים. לאחר בחירת התמונות (היישר מתוך מאגר התמונות המופיעות בדף), תוכלו לגרור אותה על-מנת לקבע את מיקומה. השלב הבא הוא קביעת תמונת הפרופיל. מומלץ מאוד שתמונה זו תהיה מורכבת מהלוגו, מכיוון שהיא זו שתופיע בפיד, ולמעשה תייצג אתכם בכל מקום שאינו העמוד שלכם.

צילום מסך

לאחר שטיפלתם בתמונות, השלב הבא הוא לסדר את מראה חלקו העליון של העמוד, שם, כמו בעמודים האישיים, מופיעים ייצוגים לתמונות, אפליקציות, מספר לייקים ועוד. בשלב ראשוני התמונות מופיעות במיקום הראשון, אך אתם יכולים להזיז זאת בהתאם להעדפותיכם. מבחינת אפליקציות, תוכלו להוסיף עד 12 מאלה.

צילום מסך

לאחר שסיימנו להתעסק עם הצורה, הגיע הזמן להתעסק עם התוכן. העמוד החדש מאפשר לכם לקבוע איזה פוסט יופיע בתצוגה רחבה, ובנוסף, להחליט איזה מהפוסטים תרצו “למסמר” לעמוד, כך שיישארו בראש העמוד גם לאחר שתעדכנו עוד ועוד פוסטים. בנוסף, תוכלו לערוך פוסטים ו/או למחוק אותם לגמרי.

צילום מסך

השלב הבא כולל היכרות עם אחד המאפיינים החדשים והמוצלחים ביותר של העמוד החדש – פאנל הניהול. כאן תוכלו לראות את כל התגובות לפוסטים, להגיב כאשר המעריצים כותבים דבר מה על הטיימליין, וכמובן – לצפות בנתוני סטטיסטיקה עדכניים. בצדו הימני של העמוד מופיע פאנל ובו ההודעות החדשות שהתקבלו, מה שמוביל אותנו לחידוש המרגש ביותר בעמוד החדש.

צילום מסך

אחד הדברים המעצבנים ביותר בעמודי המותג הוא חוסר היכולת של המעריצים לתקשר באופן ישיר עם מפעילי העמוד. בעיה זו נפתרה כעת, וכל אחד מעוקביכם יוכל לשלוח לכם הודעה אישית, שתופיע בפאנל ההודעות, ומשם גם תוכלו להשיב לה.

לסיכום, עמוד הפייסבוק העסקי דומה עכשיו יותר ויותר לעמודים האישיים מבחינת היכולות שלו, אך הוא מכיל גם כלי ניתוח עסקיים שעשויים לתת לכם בדיוק את הדחיפה לה חיכיתם.

נועה זהבי רז

נועה רז, בת 30. חיה באינטרנט מאז 1999, חובבת ג'אדג'טים אך לא יודעת מה עושים איתם, וכותבת, בעיקר על כלום.

הגב

1 תגובה על "פייסבוק מציגה: טיימליין לעמודים עסקיים [המדריך המלא]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אלי
Guest

שוב פייסבוק מראה מי כאן בעל הבית. זו אכן חדשה טובה לכל העסקים הקטנים. זה הורג את כל העיצובים ועמודי הנחיתה הקיימים. יותר מכך הרוחב הקודם של המסגרת היה 520 ועכשיו הוא 810 כך שגם כל האפליקציות צריכות להשתנות ברוחב.
האפליקציות יהיו חיבות לעבור שינוי
בהזדמנות זו אני רוצה לצרף אפליקציה חדשה לפייסבוק שמתאימה לסגיוס עובדים לסטראטאפים היא חינם עד 3 משרות.
http://he.pwizard.com/content/?i=173
בהצלחה ושבוע טוב

wpDiscuz

תגיות לכתבה: