ThinkNext 2010 דמו – Mychic

מתי בפעם האחרונה רכשתם משקפיים דרך האינטרנט? סביר להניח שאף פעם. הפתרון שהציגה חברת Mychic ב-ThinkNext 2010 מביא את חוויית הקנייה הפיזית אל האינטרנט ומאפשר למדוד משקפיים באמצעות אתר אינטרנט המשתמש בטכנולוגיית Augmented Reality.

צלם: מאיר פינטוחברת Mychic מספקת פתרון המאפשר חויית רכישה מקוונת ייחודים למשתמשים בעולם האינטרנט ובטלפונים ניידים .הפתרון של Mychic מאפשר ליצרנים גדולים וקטנים שימוש בכלי יעיל ופשוטת להגדלת המכירות שלהם על-ידי הצגת מוצריהם בשיטת המציאות המועצמת (Augmented Reality), היוצרת חוויית משתמש שבה ניתן לדמות כיצד יראו המוצרים ולבצע התאמה אישית למוצר תוך כדי הצגתו.

Mychic הציגה ב-ThinkNext 2010 פתרון לבחירת משקפיים באינטרנט. העזרת הפתרון המוצג, תחושת המדידה הפיזית של משקפיים בקנייה אינטרנטית נהיית פשוטה וקרובה מאוד לזו המתקבלת בעולם הממשי. הצגת היכולת של Mychic לעולם המשקפיים האינטרנט כטחחת הדגמת מנגנון “הלבשה” ומעקב אוטומטיים של מסגרות משקפיים שונות על פניו של הרוכש באינטרנט ואפשרויות התאמה אישית שונות.

וידאו: הדגמת הפתרון של Mychic ב-ThinkNext 2010

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: