TechDate: דייט 1#- בדרך לבנק עוצרים בחניון

מדור חדש מבית מקאן אריקסון מסדר לכם דייט בין מהלכי שיווק ופרסום מעוררי השראה לבין חדשנות טכנולוגית-דיגיטלית פורצת דרך

nokia

מבנק רוסי שמתגמל את לקוחותיו בריבית מועדפת על כל צעד שמתועד באמצעות טכנולוגיה לבישה ועד למותג רכב עם הצעת ערך ייחודית לטרייד-אין, באמצעות שימוש בטכנולוגיית RFID – מדור TechDate מסקר עבורכם את הדייטים הלוהטים של השבועיים האחרונים.

לוקחים את הכסף בהליכה

מותגים ברחבי העולם מתחילים לגלות את היתרונות הגלומים בטכנולוגיה הלבישה. Alfa-Bank הרוסי פיתח אפליקציה ייחודית, שמשתמשת במידע שנאסף ממכשירים מודדי סיבולת המאפשרת לו לתגמל באופן כספי את לקוחותיו על כל צעד שהם עושים במהלך אימון ספורטיבי. הבנק הרוסי הינו בין החלוצים שעושים שימוש שיווקי בטכנולוגיה הלבישה, אך לא מן הנמנע כי בעתיד הקרוב נראה התרחבות תופעה זו ליוזמות שיווקיות חדשות ויצירתיות.

יד ראשונה מהחניון

מותג הרכב אאודי מעודד בעלי רכבים משומשים להחליף אותם ברכבי אאודי חדשים ובדרך גם חוסך להם את הטרחה שבהערכת הרכב אצל שמאי. באמצעות מהלך המשלב יצירתיות עם טכנולוגיה מתקדמת “שותל” המותג במוחם של בעלי הרכבים את רעיון הטרייד-אין ומספק להם את כל מידע שלו הם זקוקים לשם ביצועו, גם אם הם מעולם לפני כן לא חשבו להחליף את רכבם.

Beck’s Records

מותג הבירה Beck’s מחדיר רוח חדשה למודעות פרסום החוצות שנמצאות בשימוש כבר יותר מ-200 שנה. כדי לחזק את מחויבותו של המותג למוזיקה המקומית, פוזרו ברחבי ניו זילנד פוסטרים מוזיקליים אינטראקטיביים, שעם המגע בהם מתחילים להשמיע מוזיקה. הפוסטרים, שעשויים מדיו מיוחד, מעבירים אותות אלקטרומגנטיים לרמקולים שמממוקמים מאחורי השלט ומאפשרים לעוברי האורח לשמוע מוזיקה של אמנים מקומיים ולהפיק מיקסים ייחודיים.

גשם של נקודות

במטרה לעודד לקוחות להצטרף למועדון נוסע המתמיד ולברית התעופה OneWorld, פיתחה חברת התעופה S7 אפליקציית איפון, המאפשרת למשתמשיה להרוויח נקודות נוסע מתמיד בחינם. לשם כך, “תודלקו” מטוסי הברית בכ-5 מיליון נקודות המפוזרות ברחבי העולם בכל פעם שמטוס עובר מעל משתמשי האפליקציה. למי “שתופס” נקודה ישנה אפשרות להכפיל אותה באמצעות שיתוף המאורע בפייסבוק או בטוויטר וכן לקבל עדכונים לגבי מבצעים בנוגע לטיסותיהן של בעלות הברית.

מסביב לניו-יורק ב-180 מעלות

כחלק ממהלך ההשקה של מכשיר ה-Lumia 1020 החדש של נוקיה הופק סרטון וידאו, תוצר של מיצג אומנותי ייחודי, שנועד להציג את ביצועיה הייחודיים של המצלמה שמותקנת במכשיר. במסגרת המיצג נעשה שימוש בטכניקת צילום בשם “Bullet-Time” (שמוכרת לכולנו מסצנת הכדורים המפורסמת של הסרט מטריקס), שבה צולמו כ-30 אלף תמונות ברחבי העיר ניו-יורק באמצעות מצלמותיהם של 50 מכשירי Lumia, שהותקנו על מתקן ייחודי בצורת קשת.

לצפייה בגרסה הסופית של הסרטון:


לצפייה בגרסת ה-Making Of:

ובפינת “הדייט הביזארי של השבוע”- אחו בתלת מימד

השיגעון האחרון בתחום משקפי המציאות המדומה מתייחס דווקא למקום הכי פחות צפוי: חוות תרנגולות.
פרויקט אוניברסיטאי בשם Second Livestock עובד על פיתוח חוות תרנגולות המבוססת על מציאות מדומה בה תרנגולות, המצוידות במשקפי תלת מימד, שוהות במתקנים מיוחדים שמאפשרים להן לחוות חיים בחווה ירוקה ולהרגיש “חופשיות” יותר כפי שמגדירים היזמים.

המדור נכתב על ידי דודו פוגל, מנהל זרוע המחקר והייעוץ של מחלקת האסטרטגיה במשרד הפרסום מקאן אריקסון ישראל, בסיועם של תמר דן ואופיר יהב- אנליסטים במחלקה. 

הכתבה בחסות מקאן דיגיטל

מקאן דיגיטל משרד הפרסום הדיגיטלי הגדול בישראל.
מובילים כבר 5 שנים בקריאייטיב בארץ ובין עשרת משרדי הפרסום הקריאייטיבים באירופה.
מקאן דיגיטל מהווה one stop shop ומתן מענה של פתרון דיגיטלי 360. המשרד כולל אנשי קריאייטיב יצירתיים ומופרעים, גיקים טכנולוגיים ואנשי תוכן דיגיטלי מובילים.
כולם עובדים בסינרגיה מלאה עם McCann Universal Digital, חברת המדיה המובילה בארץ,Performance McCann Universal, חברת הפרפורמנס המובילה בישראל, ו- McCann Universal Search, חברת שיווק במנועי חיפוש ואנליטיקס הגדולה והמובילה בישראל.
לאחרונה, הרחבנו את השלוחות הדיגיטליות שלנו למצפה רמון וכנרת Mccann Valley במטרה להעניק שירותי פרסום דיגיטליים ללקוחות בינוניים וקטנים בכל רחבי הארץ.

דודו פוגל, מקאן דיגיטל

מנהל זרוע המחקר והייעוץ של מחלקת האסטרטגיה במשרד הפרסום מקאן אריקסון תל אביב

הגב

2 תגובות על "TechDate: דייט 1#- בדרך לבנק עוצרים בחניון"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
עוד כתבה חלולה של מקאן
Guest
עוד כתבה חלולה של מקאן

מדהים שמקאן חושבים שבאמצעות לקיחת קרדיט על איסוף עבודה טובה של מתחרים שלהם הם יוכלו לאסוף לקוחות בקהילת ההייטק הישראלית

עוד מגיב חלול
Guest

מדהים שטוקבקים אנונימיים עדיין חושבים שהביקורת שלהם שווה משהו

wpDiscuz

תגיות לכתבה: