הסטארטאפ הישראלי Taykey מגייס 15 מיליון דולר [גיוס]

הסטארטאפ הישראלי Taykey מפתח פלטפורמת פרסום מבוססת טרנדים. עכשיו מודיעה החברה על השלמת גיוס של 15 מיליון דולר

משרדי חברת Taykey. מקור: אתר Taykey

משרדי החברה. מקור: אתר Taykey

חברת הסטארטאפ הישראלית Taykey, המפתחת פלטפורמת פרסום מבוססת טרנדים, הודיעה היום (ג’) על גיוס 15 מיליון דולר. סבב הגיוס הנוכחי הובל על ידי קרן Innovation Endeavors של מנכ”ל גוגל לשעבר, אריק שמידט וכן על-ידי המשקיעות הקיימות: קרן Sequoia, קרן SoftBank, קרן Marker וקרן Tenaya. החברה הוקמה ב-2009 על ידי עמית אבנר ואיתי בירנבאום והספיקה מאז לגייס כ-17 מיליון דולר.

פלטפורמת פרסום מבוססת טרנדים

אז מה זה למעשה פרסום מבוסס טרנדים? תחשבו על מוכר שתייה קרה, שעומד ליד אצטדיון מלא קהל, ביום חם שבו מתקיים משחק חשוב. ברור לכל שהוא הולך לעשות קופה יפה. אבל מה אם הוא יעמוד באותו אצטדיון, ביום חם, עם אותה שתייה קרה, רק ביום ללא משחק? ברור שבלי קהל היעד שלו הוא ייכשל. כך אוהבים להסביר אנשי Taykey את המהות של המוצר שלהם. לדבריהם, Taykey מיידעת את המפרסם היכן נמצא הקהל שלו בכל רגע נתון, כדי שהוא לא יבזבז את המשאבים שלו במקומות שבהם קהל היעד לא נמצא. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת למעשה למפרסם להגדיר את קהלי היעד שלו ולדעת בכל רגע נתון מה מעניין אותו ומה טרנדי. המערכת מתממשקת עם פלטפורמות הפרסום הפופולאריות, וכך יכול המפרסם בזמן אמת ובצורה פשוטה להסיט את תקציבי הפרסום שלו להיכן שהקהל נמצא באותו רגע. החברה השיקה במקביל גם פלטפורמת פרסום חדשה שתאפשר למותגים להשתמש בתובנות ובמידע על הטרנדים, לצרכים שיווקיים אחרים, ולא רק לפרסום.

השנה האחרונה היתה מוצלחת למדי לחברה, שנהנתה מצמיחה של 600% בהכנסות עם יותר מ-1,000 קמפיינים שונים שניהלה. בין הלקוחות של החברה נמנות חברות ענק כמו AT&T, פרוקטר&גמבל, Verizon, דיסני, מיקרוסופט, גוגל, סטארבקס, טויוטה ועוד.

בתגובה לגיוס מסר עמית אבנר, המנכ”ל והמייסד של Taykey: “החזון של Taykey הוא לעזור למותגים ליהנות מ’פריים-טיים’, זאת על ידי טירגוט של פרסום האונליין שלהם למה שהכי מעניין את קהל היעד שלהם בכל רגע נתון”. אבנר הוסיף: “תוך כדי הפיתוח של הפלטפורמה שלנו הבנו שלטרנדים האלו יש השלכות גדולות יותר מאשר הפרסום. הבנה של הטרנדים שמעניינים את קהל היעד שלך יכולה להשפיע גם על אסטרטגיות פעולה במדיה החברתית ואף עיצוב מוצר. הפלטפורמה החדשה שאנחנו משיקים היא שלב טבעי בהתפתחות של הפתרונות שהצענו עד עכשיו. הפלטפורמה תאפשר למותגים ליישם את התובנות שהיא מספקת להם בכל תחומי הפעילות של החברה”.

[interaction id=”54bf69c0a57dac0e0d1f4c99″]

 

 

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: