טבולה הישראלית מגייסת 15 מיליון דולרים [גיוס]

פיטנגו מצטרפת למשקיעות הקיימות לענקית המלצות הוידאו הישראלית ומסייעת לחברה להשלים סבב גיוס רביעי בהיקף של 15 מיליון דולרים

מקור: תמונת מסך מאתר החברה

מקור: יח”צ

חברת הסטארטאפ הישראלית טבולה (Taboola), המפתחת פלטפורמה להמלצות ווידאו באינטרנט, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס הון בהיקף של 15 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה קרן ההון סיכון Pitango Venture Capital בהשתתפות המשקיעים הקיימים בחברה – Evergreen Venture Partners, WGI Group ו-Marker. את הכסף שגייסה טבולה צפויה החברה להשקיע בהתרחבות למדינות כמו אוסטרליה וצרפת, ולפיתוח הדור הבא של הפצת תוכן.

מדובר בסבב הגיוס הרביעי של טבולה מאז נוסדה ב-2007. כבר בשנה הראשונה גייסה החברה 1.5 מיליון דולרים מ-Evergreen בסבב הסיד, בנובמבר 2008 גייסה 4.5 מיליון דולרים בהובלת Evergreen ובהשתתפות משקיעים נוספים במסגרת סבב הגיוס הראשון, באוגוסט 2011 גייסה 9 מיליון דולרים בהובלת Crescent Point ו-Evergreen במסגרת סבב הגיוסים השני ובשנה שעברה גייסה 10 מיליון דולרים נוספים בהובלת קרן Marker LLC ובהשתתפות Evergreen ו-WGI Group במסגרת סבב הגיוסים השלישי. הגיוס הנוכחי מציב את סך הכספים שגייסה החברה על 40 מיליון דולרים.

וידאו שמתאים לכם

טבולה הוקמה בשנת 2007 על ידי אדם סינגולדה והיא עוסקת בפיתוח ויישום טכנולוגיה המציעה המלצות וידאו ברשת הזמינים ללמעלה מ-200 מיליון משתמשים ייחודים מידי חודש. המערכת שפיתחה החברה מפענחת את מעורבות הגולש, תוך כדי הצפייה שלו בסרטונים על גבי הרשת. כך, ניתן לנתח את הסרטונים הרלוונטים ביותר עבור כל גולש במהירות, ולהציע לו לא רק תכנים נוספים המתאימים לו, אלא גם תכנים המתאימים לאתרים בהם הוא גולש. על מנת לעשות זאת, בנתה החברה מדד חדש הנקרא EngageRank, שמכיל את הפרמטרים השונים הזקוקים על מנת להציע את התכנים למשתמשיה.

בין הפרמטרים השונים שהחברה מנטרת, ניתן למצוא בין היתר גם את מיקומו של הסמן תוך כדי ניגון הסרטון, המעיד על מידת הריכוז שלו. כלומר, במידה ומדובר בסרטון פרסומת המוצג בצידו של העמוד ותוך כדי צפייה הוא ממשיך לגלול למטה, החברה יכולה לנצל את המידע על מנת להבין שהתוכן אינו רלוונטי לו – ולהציע לו אלטרנטיבות אחרות.

פרט ל-EngageRank, מפעילה החברה זירת שוק ומכרזים מבוססת CPC שבה יכולים בעלי תכנים כגון מוציאים לאור ומותגים להעמיד את התכנים שלהם למכרז בפני הקהל המתאים, מכל רחבי האינטרנט ברשת אתרי הפרימיום של טבולה, כאשר בכל רגע נתון מציעה זירת השוק של טבולה מאות אלפי יחידות תוכן.

בין לקוחותיה הגדולים של החברה ניתן למצוא מגוון שמות מוכרים כגון הניו יורק טיימס, CNN, בלומברג, USAToday, Wall Street Journal, Gannet ועוד. בנוסף, טבולה עובדת עם חברות במגוון מדינות כגון גרמניה, אנגליה, ברזיל, מקסיקו ופולין. על פי הדו”חות האחרונים שפורסמו על ידי החברה, הגדילה טבולה את מכירותיה פי 7.5 במהלך שנת 2012 ומייצרת למעלה מ-1.5 מיליארד המלצות גולשים ביום.

סרטון וידאו: הכירו את טבולה

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

2 תגובות על "טבולה הישראלית מגייסת 15 מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יוני
Guest

יפה המון בהצלחה להם עם הגיוס :)

דוד
Guest

אני לא יודע איזו גרסה שלהם מוטמעת בynet, אבל למעלה משנה לא משנה איזו כתבה אני קורא אני מקבל את אותן המלצות לסרטון וידאו על איך חותכים אבטיח בדקה (??).
אם זה המוצר, לא הייתי מניח שם את כספי

wpDiscuz

תגיות לכתבה: