שיפור התקשורת בעסק עם B2E [גיקספארק]

התקשורת הארגונית היא אחד הדברים החשובים ביותר בארגון מתפתח, ועוד יותר בארגון גדול. ב-THT רוצים לעזור לכם להפיק הרבה יותר מהתקשורת הפנים-ארגונית

מקור: יח"צ

בכל שבוע אנו נפרסם כאן סקירת סטארטאפ אחת מתוכנית ה-Geekspark שלנו, המאפשרת לסטארטאפים צעירים לקבל חשיפה בניוזגיק ולהתקבל לתוכנית הסטארטאפים של מיקרוסופט Microsoft Bizspark.  רוצים לחשוף גם את הסטארטאפ שלכם במסגרת תוכנית Geekspark ולהיכנס לתוכנית Bizspark של מיקרוסופט? הכנסו לכאן לפרטים נוספים.

שם: Technology with Human Touch

פיץ’ במשפט: שיפור התקשורת הפנים ארגונית בפלטפורמה אחת.

רעיון גאוני: בניית מערכת לניהול התקשורת הפנים ארגונית, המאפשרת מודולריות לכל חברה, תמיכה בשירותי מיחשוב מקומיים או ענן, עם ממשק אינטואיטבי עבור העובד והמנהל.


חברת הסטארטאפ Technology with Human Touch רוצה לעזור לכם לשפר את התקשורת הפנים-ארגונית. החברה פיתחה מערכת אינגרטיבית בשם B2E, המשדרגת את יכולת הארגון לנהל תקשורת פנימית (business 2 employees).

לייעל תקשורת בארגונים גדולים

בחברות וארגונים גדולים, המפעילים במקביל עובדי Front-end ולצידם עובדי Back-end, היכולת של שני זרועות הארגונים לעבוד בצורה שלובה עשויה להיות הבדל בין עסק יעיל וחסכוני למבנה עסקי הצורך את משאבי החברה בצורה מיותרת. לכן, ישנה חשיבות רבה למצוא את הדרכים היעילות ביותר לתקשורת ועשייה משותפת של שני החלקי העסק.

מאחורי החברה, שהוקמה ב-2008, עומדים היזמים אבי גיורא, המשתמש כמנכ”ל החברה, ואורן פרוטר, המשתמש כמנהל הטכנולוגיות של החברה.

המערכת שמציעה החברה יודעת לעבוד על בסיס שרתי המיחשוב של הארגון, לספק את השירות ישירות מפלטפורמת ה-Azure של מיקרוסופט בענן. חברות שמעדיפות לחסוך בעלויות הקמה ותחזוקה של השרתים יכולות פשוט להשתמש בשירותי הענן כדי להפעיל ולקיים את הפלטפורמה. הפלטפורמה עצמה יודעת להתחבר אל מערכת משאבי האנוש של הארגון ,גם אם היא של אורקל, למשל, ולדלות משם מידע לצורך הפעלתה.

המערכת יודעת לשאוב נתונים ולספק כלים גם לאנשים לא טכנולוגיים. לרוב, אלה אנשי מחלקת כוח האדם בחברות השונות שהופכים להיות המאמצים הראשונים של המערכת בארגון. משם, מחלקות נוספות נחשפות ליתרונות שלה, והיא מתפשטת בארגון ליתר המחלקות.

מקור: תמונת מסך מתוך ממשק מערכת לדוגמא עבור משתמש עם הרשאות ניהול

בתוך המערכת, ניתן לשלב חדשות ארגוניות, לשלוח הודעות חשובות, להעביר מידע אישי לעובד, כגון משכורת ותנאי סוציאליים. הפלטפורמה מסוגלת לדחוף מידע לעובד בצורה של מסרונים לסלולרי, דואר אלקטרוני, הודעות דואר פנימיות בתוך מערכת פנים-ארגונית, החוסכת את הצורך בתיבת דואר אלקטרוני מלאה. דרך אפשרויות הדחיפה הללו ניתן לזמן עובדים לארועים, לוודא שהעובדים עוברים על הודעות חשובות, כגון הודעות אבטחת מידע או בטיחות, ולמשוך סטטיסטיקה בממשק הניהול על מי קרא את הידיעות ומתי.

בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת ביצוע סקרים ומבחנים פנימיים, ויצירת תיעוד מסודר שלהם. כך, אם למשל חשוב לארגון לבצע בחינות בטיחות או מבחנים אחרים אחת לתקופה, הפלטפורמה יכולה לייצר עבורם את המסגרת לנהל את המבחנים ולשמור תיעוד על מי השתתף וסטטיסטיקות על הציונים.

בראיון לניוזגיק סיפר גיורא, כי הבידול של החברה נובע מכך שהיא לא רק בית תוכנה, אלא מרכז ידע בתחומה. החברה יודעת למנף את הידע הנצבר מכלל הלקוחות לטובת שיפור השירות עבור כל לקוחות שירותי ה-push של החברה. לקוחות אלה, מקבלים מהחברה מערכת מודולרית, המותאמת לצרכיהם במינימום זמן, ומאפשרת גם לאנשים הלא טכניים בארגון לקחת חלק בניהול הפלטפורמה עצמה, ולא רק להשתמש בה.

בחסות תוכנית Bizspark


Microsoft Bizspark היא תוכנית גלובלית שפותחה במטרה לסייע להצלחת סטארטאפים בשלבים המוקדמים על-ידי אספקת מספר משאבי מפתח, בזמן שהכי צריך אותם:

תוכנה – במסגרת התוכנית, תקבלו גישה מלאה למגוון הרחב של כלי הפיתוח, הפלטפורמות השונות ורשיונות לכל מוצרי מיקרוסופט לשימוש מיידי למשך 3 שנים, לצורך פיתוח וחדירה לשוק של פתרונות וטכנולוגיות חדשות. כל אלו, יחד עם כל ההטבות האחרות בתוכנית, מגיעות ללא תשלום.

תמיכה – התחברו לשותפים נוספים בתוכנית מרחבי העולם – חממות, משקיעים, יועצים, משרדי ממשלה וספקי הוסטינג – כולם מעורבים ומושקעים באופן שווה בתחומי החדשנות והיזמות בתחום התוכנה והאינטרנט ומציעים מגוון רחב של פתרונות שיוכלו לסייע לכם בפתרון בעיות טכנולוגיות ועסקיות.

חשיפה – מעבר לשיתוף הפעולה עם ניוזגיק, תוכנית Bizspark חושפת את הסטארטפים החברים בה לקהל רחב של משקיעים, לקוחות ושותפים פוטנציאליים. כחברים בתוכנית Bizspark של מיקרוסופט, תזכו לגישה לאקו-סיסטם עשיר של עמיתים למקצוע, שותפים ומגבים משאבי תמיכה מכל העולם, אשר יסייעו לכם לגדול ולהצליח. Microsoft Bizspark זו הדרך המהירה ביותר להזניק את הסטארטאפ שלכם קדימה.

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

2 תגובות על "שיפור התקשורת בעסק עם B2E [גיקספארק]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
עמיחי
Guest

לא שאני לא מפרגן ליוזמות, אבל בסופו של יום מדובר בפורטל ארגוני. כלומר, זה מתחרה ב- SharePoint של מיקרוסופט, ו- BizSpark נותנת לזה חסות.
חסר לי כאן ה- Competitive Edge. במה הפתרון הזה שונה מהפורטלים האחרים, כפי שנראה מדובר על מלחמה על Features, אני לא הייתי מעז לבנות סטרטאפ במלחמה על Features.

gunr
Guest
wpDiscuz

תגיות לכתבה: