מחפשים פרטנרים לפעילות כלשהי? הכירו את EveryMatch הישראלית

מחפשים שותף לריצה, כדורגל או טיול מסביב לעולם? הכירו את השירות שעשוי לעזור לכם למצוא את האחד

מציאת פרטנים בהתאמה אישית. מקור: EveryMatch, Youtube

מציאת פרטנים בהתאמה אישית. מקור: EveryMatch, Youtube

סוף השבוע כבר כאן ונראה לנו שזו הזדמנות נהדרת להכיר לכם שירות חדש כחול לבן, שיאפשר לכם לבצע את כל הפעילויות האהובות עליכם, כל הזמן ומכל מקום בעולם. EveryMatch מספקת לקהילות קיימות ברחבי בעולם פלטפורמה למציאת שותפים וניהול פעילויות, המותאמת בדיוק לצרכים שלהם. החיבור מתבצע על בסיס 4 פרמטרים – מקום, זמן, התאמת אישיות, פרופיל וצרכים מקצועיים ומטרתו היא להוביל למפגש בעולם האמיתי עם שותפים שמתאימים בדיוק לכם.

מציאת שותפים לכל פעילות בעולם האמיתי

המוצר הראשון שהשיקה החברה הינו מוצר אינטגרציה המאפשר לכל קהילה, חברה, אתר או אפליקציה להטמיע פלטפורמה שלמה ומותאמת אישית, באתר האינטרנט, עמוד הפייסבוק או אפליקציית מובייל, בתוך דקות וללא צורך בפיתוח. למעשה EveryMatch מייצרת רשת עולמית המחברת בין קהילות, כך שלדוגמא ואם אתם מעוניינים לשמור על כושר גם במהלך חופשה בניו יורק, תוכלו למצוא שותף מתאים מכיוון ואתם שייכים לאותה רשת כלל עולמית, עם תחום עניין משותף (נניח כי אתם עושים שימוש באותה אפליקציה).

מנכ״ל החברה אבירם גנות אמר לגיקטיים כי ״EveryMatch קמה מתוך ההבנה כי ככל שאנחנו יותר ׳מחוברים׳, אנחנו בעצם יותר ׳מנותקים׳ והיום יותר ויותר קשה להכיר אנשים ׳בחיים האמיתיים׳. הרי כולנו שייכים ומכירים את סצנת הרשת החברתית בשנים האחרונות. הבעיה היא שבסוף היום כשאתה באמת בוחן את ההשפעה של הסצינה הזאת על החיים שלנו, אתה מגלה שהפעילות מתרחשת כולה מאחורי מסך ומתוך אלף החברים שיש לך בפייסבוק, את רובם אתה לא מכיר וכנראה גם אף פעם לא תפגוש״.

החזון של EveryMatch הוא אחר, ומטרת הפלטפורמה היא לעזור לכל אחד למצוא שותפים המתאימים לו לכל פעילות שירצה לעשות בעולם האמיתי, בין אם זה למצוא שותף לריצה, לטיול, לגור בדירה או לנגן יחד, עם המוטו – ׳Social in real life׳.

״מה שגילינו זה שבניגוד לתחום הדייטינג, שבו כבר ברור שהדרך למצוא אהבה עוברת דרך הרשת וישנם הרבה שירותים מתקדמים יותר או פחות, לתחום הפעילויות (activities) אין שום פתרון. מה שיש זה עדיין הפתקים שהיינו מדביקים על הלוח במטייל או באוניברסיטה, ופשוט העבירו אותם כמעט כמו שהם לאינטרנט״. הוסיף גרנות.

מקור: EveryMatch

מקור: EveryMatch

פלטפורמה לניהול קהילות

מיהו קהל היעד העיקרי של המוצר שלכם?

״אנו משרתים קהילות קיימות. המגוון והפוטנציאל הוא אינסופי, בשלב זה החליטה החברה להתמקד במספר ורטיקלים מצומצם. בישראל, ההתמקדות היא ברשויות מקומיות וערים, מועדוני כושר וחברות וארגונים, המעוניינים לעשות שימוש במערכת על מנת לנהל פעילויות לעובדי החברה״.

״בחו”ל פועלת החברה בשני ורטיקלים נוספים: גולף – מערכת למציאת שותפים עבור מועדוני גולף, רשתות או חברות ניהול. המערכת מאפשרת למצוא שותפים למשחק גולף, למציאת מאמן, לנסיעה משותפת לטיולי גולף או נסיעה לטורנירים. כמו גם מועדוני ספורט עבור קהילת האוהדים – חיבור האוהבים ברחבי עולם סביב קבוצת הספורט האהודה עליהם עבור פעילויות הקשורות לתחביב המשותף או למגוון תחומים אחרים״.

התחרות בשוק היא בוודאי קשה. מה הבידול שלכם? 

״כל האתרים אשר כביכול מציעים לך למצוא שותפים, עובדים עם תגיות ובצורה של רשימות. החוויה דומה לחיפוש משהו בגוגל ולמצוא את מה שחיפשת בעמוד 17 של התוצאות. גם אם כבר מצאת מישהו שנראה לך שיתאים לך אין לך שום מושג האם אתה תתאים לו ולכן קיים מחסום ראשוני שקשה לעבור״.

״המערכת שלנו עובדת על בסיס אלגוריתם מורכב אשר מציג תוצאות התאמה מהמתאים ביותר ומטה. התוצאות בין כל שני משתמשים הן הדדיות – אם אני רואה מישהו שמתאים לי ב-87% הוא רואה אחוז התאמה זהה. בנוסף ניתן לראות באילו פרמטרים אנו מתאימים ובאילו פחות. כמו כן, המערכת משרתת קהילות קיימות; תחום המותג, העיצוב והתכנים באשר הם מתאימים לקהילה שלהם. זו אינה רשת חברתית פתוחה אשר כל אחד יכול להתחבר אליה. זו פלטפורמה לניהול קהילות ולא עוד רשת חברתית״.

כדי שלא תמצאו את עצמכם עם שותף לטיול שממש לא רוצה להיות שם. מקור: EveryMatch

כדי שלא תמצאו את עצמכם עם שותף לטיול שממש לא רוצה להיות שם. מקור: EveryMatch

איך זה עובד?

לאחר שתבחרו תחום עניין מסוים, תתבקשו לאשר גישה למיקום הנוכחי שלכם, זאת על מנת למצוא משתמשים נוספים הנמצאים באותו איזור גיאוגרפי. בשלב הבא יש לקבוע מועד ואת סוג הפעילות לה אתם מחפשים שותפים – הליכה יחד למשחק כדורגל, להתאמן או לצפות במשחק כדורגל בטלוויזיה. לאחר שתספקו את כל המידע הטכני הדרוש, תעברו לשלב ׳המבחן הפסיכוטכני׳, שנועד להכיר אתכם קצת יותר לעומק ולהבין מה אתם מחפשים. בסופו של התהליך יופיעו בפניכם המשתמשים השונים אשר עונים על דרישותיכם, על בסיס אחוזי ההתאמה.

באופן אישי הממשק הרגיש לי מאוד נוח ופשוט לתפעול, שכן לאורך כל הדרך מתקבלים פידבקים והוראות המנחים אותך לקראת השלב הבא.

השירות עצמו פונה לקהילות גדולות ומאורגנות, כדוגמת מקומות עבודה מסודרים, מכוני כושר או אוניברסטאות וטוב שכך, שכן התמחור של התוכניות השונות מעט מוגזם עבור האדם הפרטי; החברה פעולת במודל PaaS – Platform as a Service, כלומר מכירת השירות בתשלום לחברות שונות המנהלות קהילה, בהתאם לסוג השירות, תכולתו וכמות המשתמשים הפוטנציאליים בקהילה. התוכנית ׳הזולה׳ ביותר שביכולתה להגיע אל עד 50,000 משתמשים פוטנציאלים עולה כ-199 דולר, ואם תבחרו להגדיל את קהל היעד הפוטנציאלי שלכם לעד חצי מיליון, תיאלצו להיפרד מלא פחות מ-4999 דולר בחודש.

כפי שניתן לראות עלות השירות אינה נמוכה, ולכן דורשת או בוסים נדיבים, או כוח קהילה בו כל אחד יתרום קצת על מנת שניתן יהיה לעשות שימוש בפלטפורמה. בעיניי הלקוחות האידיאלים עבור השירות הן אפליקציות למיניהן אשר כבר יצרו קהילה מבוססת של משתמשים המתכתבים ביניהם באופן שוטף, ומעוניינים לקחת את החברות הווירטואלית צעד אחד קדימה. כמו גם קבוצות כדורגל בינלאומיות, להקות ואמנים, אשר מעוניינים ליצור שיח בין כלל המעריצים שלהם בכל העולם, שכן בכל זאת יש להם מכנה משותף מרכזי מאוד.

על החברה

EveryMatch הוקמה בשנת 2012 ע״י איש העסקים ניר ירון ובניו רועי, נדב ואסף. בספטמבר 2012 הצטרף לצוות אבירם גנות המשמש כמנכ״ל החברה. גרסת הבטא הושקה במרץ 2014 והחלו מכירות בתשלום בספטמבר 2014. כיום מונה החברה כ-17 עובדים, מהם 13 בישראל, 2 באנגליה ו-2 בצרפת. עד היום גייסה Everymatch ארבעה מיליון דולר ממשקיעים פרטיים ונמצאת כיום בתהליכי גיוס נוספים.

סרטון – EveryMatch

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

7 תגובות על "מחפשים פרטנרים לפעילות כלשהי? הכירו את EveryMatch הישראלית"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
HFLSYS
Guest

מ 199$ לא שווה גרוש!

ChenReuven
Guest

קודם כל אחלה רעיון, שיהיה בהצלחה. דבר שני אם הכח שלהם זה הקהילה וזה לא בחינם למשתמש הפרטי שהוא מה שמניע את התהליך אז משהו במודל העסקי דפוק.

X
Guest

נשמע אחלה מוצר אבל מודל עסקי מטומטם לאללה

יניב שריון
Guest

אבירם שיהיה בהצלחה

Me
Guest

רעיון טוב, אבל האתר הזוי ברמות אחרות… קודם כל, מספר האופציות מאוד מוגבל ומרוח על כל הדף כאילו שלא נשים לב. ואז לוחצים על “corporate” ? מה זה אמור להיות corporate ??? חברה מחפשת שותף? WUT? לספורט? ב-199$ ל-5 activities? וואו איזה יזם הזוי עומד מאחורי הדף הזה. או סתם טיפש.

יריב
Guest

לא הבנתי את התגובות- המודל העסקי הוא עבור עסקים שרוצים לפתוח מערכת שותפים של העסק שלהם אז 199 לחמש קטגוריות לא נשמע רע לעסק קטן, למשתמשים של אותו עסק זה לא עולה כסף…

EVERYMATCH
Guest
השירות למשתמשים הוא כמובן ללא תשלום!! הכתבה הפנתה לאתר העסקי של החברה אשר אינו מיועד למשתמשי הקצה, ומציג את תחומי הפעילות העיקריים של החברה בעולם. כפי שצוין בכתבה, החברה משרתת קהילות קיימות בארץ ובעולם. במידה וקהילה מעוניינת להציע את השירות לחבריה, אנו נקים עבורה מערכת מלאה בהתאם לצרכיה והגדרותיה – המחירון באתר התייחס לשירות זה. המשתמשים יכולים ליהנות מהשירות במידה והם חברים בקהילות אשר הטמיעו את המערכת כשירת לחברי הקהילה. לדוגמא – רשות מקומת שמעוניינת להקים מערכת עבור התושבים, אשר תוטמע באתר האינטרנט, האפליקציה העירונית ועמוד הפייסבוק שלה, תשלם עבור המערכת את המחירים כפי שמופיעים במחירון האתר. התושבים ייהנו מהשירות… Read more »
wpDiscuz

תגיות לכתבה: