סטארטפ ישראלי מצא דרך יצירתית לקצץ בעלויות החופשה הבאה שלכם
כעת מודיעה החברה על גיוס 2.4 מיליון דולר
אין ספק שמאז הסכם 'השמיים הפתוחים', מחירי הטיסות לחו"ל הוזלו באופן משמעותי בשל התחרות שנוצרה בין חברות התעופה. יחד עם זאת, מרכיב משמעותי נוסף שמשפיע על עלות הנסיעה לחו"ל הוא המקום שבו אנו בוחרים ללון – בין אם מדובר בבית מלון או בדירה דרך airbnb. הסטארטאפ הישראלי Splitty (ספליטי) בחר למקם על הכוונת שלו את בתי המלון, ומפתח מערכת שמאפשרת להזמין את אותם חדרי המלון – בתעריפים נמוכים באופן משמעותי מאלו שהתרגלנו אליהם.
כעת מודיע הסטארטאפ על סגירת סבב סיד בהיקף של 2.4 מיליון דולר. את הגיוס הובילו Techstars Accelerator, Techstars Ventures, AOL ו-BIP Capital.
Split and Match
הפלטפורמה של Splitty מאפשרת לבחור מלון בכל יעד ותאריך, והיא מפצלת את ההזמנה לשתי הזמנות או יותר, בתאריכים רצופים ובאותו בית מלון. כלומר, במקום לבצע את ההזמנה כולה דרך אתר אחד – המערכת משלבת באותה ההזמנה תעריפים מאתרים וסוכנויות נסיעות שונות. כתוצאה מכך המשתמשים מקבלים את החדר בתאריכים שהם רצו, רק בעסקה משתלמת יותר. בחלק מהמקרים ניתן למצוא בעזרתה גם חדרים זמינים במלונות שנראים מלאים לחלוטין.
אם למשל אתם מחפשים אחר חדר במלון בניו יורק מיום ראשון עד חמישי, תקבלו הצעה לפצל את ההזמנה לפי ההצעה המשתלמת ביותר, בהתאם למחירים וזמינות החדרים במלון. בנוסף, Splitty מציעה לשלב בין סוגי חדרים שונים – למשל חדר קלאסי בהזמנה הראשונה וסוויטה בהזמנה השנייה או לחלופין לפצל את ההזמנה באותו החדר ואפילו לפצל בין סוגי ארוחות שונים ודמי ביטול לאותו ביקור. לטענת החברה, החסכון הכולל יכול להגיע לעשרות אחוזים מהמחיר של העסקה עלייה הייתם משלמים ללא הפיצול, מה שיכול להתבטא בהנחה של עשרות עד מאות דולרים.
החברה הוקמה ב-2015 על ידי ערן שוסט (מנכ"ל) ואבי וורצל (סמנכ"ל טכנולוגיות) והיא מחזיקה במשרדים בתל אביב. היא פועלת בשיתוף פעולה עם אמריקן אירליינס, Kaltura, Trivago, AOL ו-Deloitte.
הגב
11 תגובות על "סטארטפ ישראלי מצא דרך יצירתית לקצץ בעלויות החופשה הבאה שלכם"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
זה אומר שאם נניח אני מזמין 5 לילות במלון מסויים, יש מצב שכל יום יעבירו אותי לחדר אחר (באותו מלון)? לא נשמע להיט. אבל אם השקיעו אז שיהיה בהצלחה
מה מונע מהמלון לשבץ אותך בהזמנה הראשונה בחדר שונה מבהזמנה השניה? אפילו אם הם מאותו הסוג
הרי המלון מקבל 2 הזמנות נפרדות ובכלל לא יודע שזה אותו בן אדם מבחינתו.. לא?
שום דבר לא מונע, אתה צודק זה בדיוק מה שיקרה, זה גם קרה לי בעבר כאשר ניסיתי להאריך שהות במלון מסויים אז נאלצי לעבור חדר.
או שהם יהיו נחמדים וישאירו אותך באותו חדר ללא תוספת.
או שהם יתעצבנו ויבקשו לחייב אותך כאילו עשית הזמנה אחת גדולה ויחייבו אותך בהפרש.
או שהם יכבדו את הסכום המקורי ששילמת ורק יעבירו אותך חדר.
כל אחת מ3 האופציות אפשרית וזה תלוי אך ורק בפקיד קבלהמנהל מלון.
אם החיסכון מספיק גדול שווה להזמין דרכם
המלון לא מתעצבן מאופן ביצוע הזמנות באופן הזה. ההיפך הוא הנכון, במקרים בהם המלון בתפוסה מלאה' Splitty מסייעת להם בניצול מלאי החדרים שלהם בכך שיוצרים הזמנה שלא קיימת בשוק. אתה כלקוח מצליח למצוא זמינות במלון שאתה רוצה (כן אולי זה יהיה כרוך במעבר לחדר מסוג אחר פעם אחת במהלך השהות) לפעמים זה שווה את החיסכון הגדול בעלויות וקיבלת את הלוקיישן שבחברת.
והמלון לא הפסיד אותך כלקוח, כי כל מה שהיה להם להציע לך זה חדר דלאקס לכל תקופת השהות …
Win Win ! :)
ראשית, כאשר ההזמנה מבוצעת דרך הפלטפוטרמה של SPLITTY, לנו יש את הכלים האופרטיביים לאחד הזמנות מופצלות (במקרה של פיצול עם אותו סוג חדר). שנית, להעביר אותך (האורח) בין חדרים בעיקר שסוג זהה נוגד כל הגיון ואינטרס של המלון.
עלות האופרצייה של המעבר שלך מחדר לחדר לא כדאית למלון וכרוכה בעלויות תחזוקה וכ"א. כך, שהסבירות למעבר בין חדרים במקרים של הזמנה באותו סוג חדר – נמוכה עד לא קיימת.
תכלס לא הבנתי כלום מהסרטון, חבל, נשמע שיש לכם רעיון מעניין.
מדהים על מה משקיעים היום כסף.
חשבתם אולי לפצל מזון לחתולים?
כתבת קידום מכירות מצויינת!
לא רק שיעבירו אותנו חדר אלא גם שנצטרך לצאת מהחדר לעשות צק אאוט ואז שוב צק אין .. והצק אין הוא מאוחר יותר אז המזוודות יהיו בחוץ
קיצור נשמע נחמד אבל צריך שיוף נוסף