ממשק ניהול לחיים הוירטואלים: הכירו את Social Watcher [סטארטאפ]

סטארטאפ ישראלי יאפשר לכם לנהל עשרות דפי פייסבוק במקביל. אם אתם מנהלי מותג, או אחראיים על הנוכחות הווירטואלית של הארגון, זה שירות שיכול להקל עליכם משמעותית את העבודה

מקור: תמונת מסך מאתר החברה

סטארטאפ ישראלי בשם Social Watcher מעוניין לעזור לכם לנהל את החיים הווירטואליים שלכם. למעשה, אם אתם מנהלים מותג או אחראיים על הנוכחות הווירטואלית של הארגון שלכם, אתם יכולים להפיק אפילו עוד יותר תועלת מהשירות שהם מציעים.

שליטה מרכזית

ב-Social Watcher פיתחו ממשק ניהול מרכזי, שיאפשר לכם להשתלט על מספר דפי פייסבוק הנמצאים תחת פיקוחכם, בצורה ריכוזית ובזמן אמת. ראו את סרטון ההדגמה המצורף:

ניהול בזמן אמת

מערכת השליטה שמציעה החברה מבצעת סריקה בזמן אמת בכל העמודים, תמונות, הקירות בפייסבוק, ומביאה משם את התגובות הכי עדכניות לידיעתכם. אם תרצו להשיב, תוכלו לעשות זאת מתוך הממשק. כמו כן, המערכת מציעה יתרון חשוב לאנשים המנהלים מותגים או מספר דפי פייסבוק במקביל, שכן היא מאפשרת לתזמן פרסומים בעתיד. כך, תוכלו להכין מראש סט של כתבות שתרצו שיפורסמו גם בשעות בהן אתם אולי לא זמינים, או אין לכם גישה למחשב או לרשת.

קהל היעד הטבעי לשירות שכזה הינו פחות אנשים פרטיים, ויותר משרדים גדולים ועצמאיים המנהלים מספר רב של עמודי פייסבוק במקביל. הגרסה החינמית של השירות תאפשר לכל אחד שיש לו חשבון פייסבוק פעיל להתחבר לשירות, באמצעות ה-Login של פייסבוק, ולשלוט בחינם בעד 25 עמודי פייסבוק שונים. מעבר לאותם 25 הראשונים, תאלצו לשדרג את הגרסה שלכם לגרסה בתשלום, אך כבר ב-25 דפים במקביל תוכלו להתרשם מהשירות ולראות האם הוא מתאים לדרישותיכם.

עלויות לדוגמא: עבור ניהול של 50 דפי פייסבוק במקביל תשלמו 4.90 דולרים בחודש. סכום זה כולל את ה-25 הדפים הראשונים ועוד 25 דפים נוספים, ובהתחשב בעובדה שהוא יאפשר לכם לשלוט במקביל ב-50 דפי פייסבוק, היעילות שהמערכת של Social Watcher מציעה, לצד היכולת לתכנן מראש פרסומים עתידיים עשויה להפוך את העסקה לאטרקטיבית עבור אנשים מסוימים.

פייסבוק ומעבר

בשלב הזה המערכת תומכת רק בפייסבוק. בהמשך מתכננת החברה להוציא גרסה לסמארטפונים, אשר תאפשר לכם, ובמיוחד לעצמאיים שביניכם, לשלוט במותגים שאתם אחראיים עליהם גם כשאתם בדרכים.

בראיון שערכנו עם נציגי החברה, הם ידעו לספר לנו שהחברה כבר הגישה בקשה לרישום פטנט בארצות הברית על הטכנולוגיה עליה מבוסס השירות. גם מבחינת מתחרים, בשלב הזה השירותים שהמתחרים יודעים להציע אינם דומים לאלו של Social Watcher, בין היתר בזכות האפשרות לשלוט מתוך ממשק ניהול אחד על מספר רב של דפי פייסבוק במקביל.

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

3 תגובות על "ממשק ניהול לחיים הוירטואלים: הכירו את Social Watcher [סטארטאפ]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
שגיא
Guest

הצורך הוא במלא שרותים במקביל, מיקוד רק בפייסבוק לא נותן שום ערך וניתן לעשות זאת ישירות מהפייסבוק עצמו.

מורן
Guest

שגיא, אתה צודק אבל גם מה שהם מציעים הוא הרבה יותר נוח ממה שפייסבוק נותן לך (תיזמון פוסטים, איחוד של כל העמודים שלך וכו’)
נקווה שיוסיפו עוד שירותים

מיקי
Guest

אהבתי.
חסר טוויטר, גוגל+, טמבלר וכדומה

wpDiscuz

תגיות לכתבה: