פריון השיקה כלי חדש לניהול קמפיינים במובייל

האפליקציה Self-Serve החדשה של פריון היא למעשה מערכת לניהול קמפיינים במובייל, אבל האם מדובר כאן בהמצאת הגלגל או רק בשיפצור קל?

 

perion

ריבוי ערוצי התקשורת בימינו הופכים את חייהם של מפרסמים למיניהם באינטרנט לסיוט לא קטן – הם צריכים לעקוב אחרי האפקטיביות של הקמפיין הפרסומי שלהם במקומות רבים במקביל כמו ברשתות חברתיות פייסבוק וטוויטר, במנועי חיפוש כמו גוגל ועוד. עד כה, מפרסמים היו חייבים לאסוף את המידע על הצלחת קמפיין בנפרד ולנתח אותו, חתיכת כאב ראש רציני אם אתה בסך הכל מפתח אפליקציות שרק רוצה לקדם את האפליקציה שיצר ולא מבין יותר מדי בעולם הפרסום. כאן נכנסת לתמונה Self-Serve של פריון, אפליקציה שמטרתה לעזור למפתח האפליקציות המצוי לקדם את המוצר שלו מבלי לאבד את שפיותו.

הרעיון הוא לחסוך את הפניה בנפרד לכל אחת מהרשתות כדי להשיג את המידע לגבי מספר החשיפות והלחיצות על הפרסומת באותה מדיה. Self-Serve היא פלטפורמה שמרכזת את כל המידע בנוגע ליעילות הקמפיין הפרסומי של האפליקציה שברצונכם לקדם, מנתחת אותו באופן אוטומטי ומציגה את התוצאות למשתמש כדי שיוכל לשקול את הצעד הבא. לדוגמה, אם התוצאות מעידות כי הקמפיין אינו מקבל חשיפה מספקת בפייסבוק, תוכלו להיעזר באפליקציה כדי לרכוש בתשלום שטח פרסום ברשת החברתית, להעלות באנרים, לשלוח הצעות מחיר לפרסומות נוספות ועוד.

מי נחשף ובאיזה אופן

בנוסף, האפליקציה תדע לחלק את הציבור שנחשף לקמפיין על פי המכשיר בו הוא משתמש, בין אם זה סמארטפון, טאבלט, לפטופ או מחשב ביתי. בדרך זו ידע המפרסם איפה נמצא קהל היעד שלו ואיפה כדאי לו יותר להשקיע. אפרופו השקעות, Self-Serve יודעת גם להדריך בכל הקשור לרכש מדיה (בחירת המדיה דרכה פונים לקהל היעד וקניית פרסומת בה) ולאחר מכן לחשב האם ההשקעה הכספית מחזירה את עצמה.

“כיום, תעשיית הפרסום במובייל מפוצלת וחסרים בה כלי מדידה מתוחכמים”, אמר תומר פסקל, מנהל חטיבת המובייל ב-Perion שרכשה לאחרונה את GrowMobile. “במצב הנוכחי, גם קנייני המדיה הגדולים ביותר בעולם מתקשים להוציא לפועל קמפיינים פרסומיים מוצלחים. פלטפורמת GrowMobile Self Serve עוצבה במיוחד כדי להתגבר על האתגרים הללו”.

חשוב לציין ש-GrowMobile לא המציאה כאן את הגלגל. ישנם שירותים ומוצרים אחרים שם בשוק בעלי תכונות מערכת SAAS  (ר”ת של software as a service) דומות לאלה של Self-Serve, לדוגמה Kenshoo הישראלית או Toro מפתחי FarmVille שמתמקד בעיקר בפרסום בפייסבוק, אבל אולי העצמאות והאוטומזיציה שהיא מציעה יעשו את ההבדל.

 

עדי פרל

בוגר בית הספר לעיתונאות "כותרת", נכנס עמוק לעולם המחשבים והטכנולוגיה עוד כשאנשים ידעו מה זה דיסקטים.

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: