לעוקב שעזב: אני יודעת מי אתה

תוהים מי הוא המשתמש שהקטין לכם את מספר העוקבים באחד? אתר בשם Qwitter מציע לכם לגלות מי הוא אותו עוקב מסתורי שנטש

יש אנשים שמתנהגים בצורה אובססיבית כמעט לגבי מספר העוקבים שלהם בטוויטר, ולמרות שאולי לא תודו בכך, יש משהו כייפי ומחמיא בהופעתו של מייל המבשר שלכם שעוד מישהו מעוניין במה שיש לכם לצייץ. עם זאת, תמיד תהיתי למה טוויטר לא מודיעים למשתמשים על העוקבים שעוזבים ומי הם. לא מעט פניות נרגשות נכתבו בטוויטר לאותם עוקבים אנונימיים שעזבו, אך כעת יוכלו אלו להפנות אצבע מאשימה (או אמצעית) לעוקבים לשעבר שאינם אנונימיים עוד. אתר בשם Qwitter מציע לכם לגלות מי הם אותם עוקבים שעזבו.

איך לא חשבו על זה קודם?

עבור הצייצן הפרטי, קוויטר מציעים שרות חינמי השולח הודעת דואר אלקטרוני פעם ביום בה רשומים כינויי הטוויטר של המשתמשים שעזבו. אם אתר מרגישים עצובים ומדוכדכים מכך, תוכלו לגשת לאתר התמיכה בעזובי טוויטר, שזה בעצם עמוד משעשע למדי עם ציטוטים מלאי השראה.

באתר מופיע רק מידע מועט על החברה המפתחת, ששמה אגורה. בתחתית עמוד הבית כתוב שלמרות שלאתר אין קשר לחברת טוויטר, היה מגניב אם היה אחד. ואכן, נשמע תמוה שטוויטר טרם חשבו לאפשר למשתמשים לראות את כינויי העוקבים שעזבו. שטוויטר יכולים בקלות להפוך יכולת זו לשרות פרמיום בתשלום, בדומה לחבילת השרות שמציע קוויטר למי שמוכן לשלם סכום סמלי עבור מידע סטטיסטי על העוקבים שעוזבים ועוד שימושים המתאימים לצייצן הארגוני או השיווקי.

שרות פרמיום לצייצן העסקי

כאמור, קוויטר מספק מענה לא רק לצייצנים האוססיביים, אלא יכול להוות גם כלי שימושי מאוד בידי חברות ואנשי מדיה חברתית בארגונים. עזיבתו של עוקב יכולה להיות תוצאה של עודף ציוץ מצד האירגון או לחילופין, חוסר תגובת החברה לתלונתו של משתמש זה. לכן, חברות המעוניינות להשתמש בטוויטר ככלי לטובתן, כדאי שינצלו לכל הפחות את השרות החינמי של קוויטר ויקבלו תמונה מלאה יותר של פעילותן ברשת המיקרו-בלוגים.

עבור הציפורים השמנות, הלא הן חברות המדיה החברתית והארגונים הגדולים המנהלים מספר חשבונות טוויטר, מציעים בקוויטר מנוי פרמיום. מנוי זה כולל שמירת היסטוריית עזיבות באתר, מעקב אחר חשבונות טוויטר מרובים, הודעה כל שלוש שעות (ולא פעם ליום), הודעות דואר אלקטרוני נטולות פרסומות ועוד. כל זאת, מוצע במחיר הצנוע של 4.99 דולרים לשנה שהוא סכום זעום בהשוואה לתקציבי העתק שמשקיעות חברות רבות באסטרטגיית המדיה החברתית שלהן.

אילנה ברודו

אשת המילה הכתובה וחובבת טכנולוגיה. גרפומנית, גיקית, גיימרית, בשלנית, ואפילו משוררת לעת מצוא. בימים עיתונאית רשת נעימת הליכות ובלילות לוחמת צדק דיגיטלי חסרת רחמים ובעלת לשון מושחזת היטב. לשעבר כתבת טכנולוגיה ב-ynet ו-walla!.

הגב

6 תגובות על "לעוקב שעזב: אני יודעת מי אתה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
עומר
Guest

הבעיה האמיתית היא לא ההתעסקות במספר העוקבים, אלא בפניות ל-“עוקב שעזב”, שכפי שכבר כתבת בעבר, הן לרוב לא מצחיקות ולעיתים אף פתטיות.

How insecure do you have to be...
Guest
How insecure do you have to be...

for this to be something that bothers you enough to check out?

מורן
Guest

מי שלא רוצה לעקוב אחרי שלא יעקוב אני לא מכריחה אף אחד, אבל זה באמת כלי טוב אין ספק שאני יאמץ אותו ….תודה רבה!:-)

Shay Davidoff
Guest

רעיון מגניב…
אמנם פרטיים פחות ימצאו בזה שימוש (מה אמא ? את כבר לא עוקבת אחרי?… }-:] )
אבל לחברות זה רעיון שיווקי יוצא מן הכלל !
שמרתי במועדפים
Shay

persite
Guest

לפעמים גם מותר לא לדעת הכל…

הלוחש לתריסים
Guest

לא מפריעה נכון

wpDiscuz

תגיות לכתבה: