עשה-בעצמך: משחקים חברתיים עם Qmerce [גיקספארק]

ב-Qmerce השיקו פלטפורמת משחקים חדשה, המאפשרת לכל מותג לשלב משחקיות בסביבה ווירטואלית המעודדת הזדהות עם המותג.

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

בכל שבוע נפרסם כאן סקירת סטארטאפ אחת מתוכנית ה-Geekspark שלנו, המאפשרת לסטארטאפים צעירים לקבל חשיפה בניוזגיק ולהתקבל לתוכנית הסטארטאפים של מיקרוסופט Microsoft Bizspark. רוצים לחשוף גם את הסטארטאפ שלכם במסגרת תוכנית Geekspark ולהיכנס לתוכנית Bizspark של מיקרוסופט? הכנסו לכאן לפרטים נוספים.

שם: Qmerce

פיץ’ במשפט: משחקים מותאמים לכל מותג וכל משתמש.

רעיון גאוני: מערכת חכמה המסוגלת להתאים ולייצר משחקים חברתיים ממותגים עבור כל מותג או לקוח.


Qmerce וניוזגיק מארגנים טורניר דו-שבועי במשחק GeekRace, במסגרתו שני המשתתפים שיצליחו לצבור את הניקוד הגבוה ביותר במשחק (בתום השבועיים של הטורניר), יזכו בכרטיס iTunes Gift Card בשווי 25$ מתנה.

אז למה אתם מחכים? עזרו לגיק, צברו נקודות והעפילו למקום הראשון בטורניר!


משחקים חברתיים היא אחד האמצעים החשובים ביותר עבור מנהלי מותגים במסגרת פעילויותיהם ברשתות החברתיות. לצידם, נמצאים אמצעים חשובים כמו יצירת מעורבות גולשים דרך משוב ותקשורת, והתנהלות נכונה מול גולשים. עבור חלק מהחברות המסחריות, פיתוח של אפליקציות ייעודיות היא יותר מעמסה מאשר ברכה, והן כמובן ישמחו להעביר את הטיפול בזה הלאה לגורמים מקצועיים, מאשר לפתח את האפליקציה in-house.

משחקים חברתיים לכל אחד

אחת החברות העונה על הצורך הזה היא חברת הסטארטאפ Qmerce. החברה פיתחה פלטפורמה ליצירת משחקים חברתיים, הניתנים להתאמה ספציפית לכל מותג, תוך פרק זמן מינימלי. הפלטפורמה, הזמינה כרגע כשירות בטא, מאפשרת ללקוחותיה לייצר משחקים מותאים למותג שלהם (או ל-Fan Page שלהם) בתהליך קצר ואוטומטי של התאמת המערכת לדרישות הלקוח.

בין סיפורי ההצלחה שהחברה כבר יכולה לגלות, נמצאות חברות Toys R Us ו-Crocs, אשר השתמשו בפלטפורמה ובזכותה זכו לחזרה יומית של 1 מכל 3 גולשים לדפי הפייסבוק שלהם. זאת, באמצעות גרסת הבטא של השירות. גרסת ההשקה של השירות צפוייה לצאת אל השוק ב-1 למאי (מחר). בין לקוחותיה הנוספים של החברה נמצאים אל-על, רשת באג, קבוצת שטראוס ועוד.

בכל רשת, עם כל לקוח

חברות שרוצות לנסות את הפלטפורמה יכולות לגשת לאתר החברה ולהרשם לתוכנית הבטא. החברה פנתה עד היום לשוק הישראלי והאירופאי, וכעת מתחילה להציע את שירותיה גם ללקוחות שמעבר לאוקיאנוס, בארצות הברית. מבחינת החברה, קהל יעד טבעי לשירות הן חברות מדיה ואינטראקטיב, לצד מנהלי מותג בחברות הגדולות במשק, אשר יכולות לנצל את הפלטפורמה כדי לקדם משמעותית את המותג שלהן, ואת המעורבות החברתית של הגולשים עם המותג. בנוסף אליהם, יכול כל אחד שיש לו עמוד Fan Page בפייסבוק לפתח גם עבור עצמו (ועבור עוקביו) משחק עם הפלטפורמה של החברה. בעתיד הקרוב תרחיב החברה את השירות ותאפשר לכל אחד, גם ללא תלות בדף פייסבוק, לפתח משחקים ממותגים.

Qmerce עצמה נוסדה לפני כשנה, על-ידי מוטי כהן, המכהן כמנכ”ל החברה, ואדי דובינין, המכהן כ-COO בחברה. השניים מכירים עוד מצעירותם, ובעבר היו שותפים עסקיים בחברות אחרות. החברה גייסה גיוסי Seed, אשר עד היום הצטברו לכ-400,000 דולרים. בין המשקיעים, דני צדוק, ברנרדו השקעות של אריאל כהן, וקבוצת עלי שלכת.

החברה תאפשר לכל אחד, גם למי שאין לו דף בפייסבוק, להקים טורניר של משחקי רשת, עם או בלי פרסים ו-badges, ולאפשר למשתמשי הרשתות החברתיות לשחק. כך, כל אחד מהקוראים את שורות אלו יכול לארגן בעצמו טורנירים של משחקים חברתיים.

טורניר מיוחד עבור קוראי ניוזגיק [ויש גם פרסים]

החברה הכינה במיוחד עבור קוראי ניוזגיק טורניר דמו ייחודי בשם GeekRace. במשחק החדש תגלו, שמלבד “האוגר” שמייצר את האנרגיה הדרושה בכדי שהמחשב שלכם יעבוד, ישנו גם גיק קטן שאחראי על שינוע האינפורמציה בין הרכיבים השונים. במשחק עליכם לסייע לגיק להפיץ אינפורמציה מההארד דיסק לשאר רכיבי המחשב מבלי לאבד בדרך חתיכות קוד.

שימו לב. על מנת לסיים כל משימה בזמן, עליכם להימנע ממגע עם באגים, ווירוסים ושאר תקלות אשר ממתינות לכם בדרך. בהצלחה!

Qmerce וניוזגיק מארגנים ביחד טורניר דו-שבועי במסגרתו שני המשתתפים שיצליחו לצבור את הניקוד הגבוה ביותר במשחק (בתום השבועיים של הטורניר), יזכו בכרטיס iTunes Gift Card בשווי 25$ מתנה.

אז למה אתם מחכים? עזרו לגיק, צברו נקודות והעפילו למקום הראשון בטורניר!


Microsoft Bizspark היא תוכנית גלובלית שפותחה במטרה לסייע להצלחת סטארטאפים בשלבים המוקדמים על-ידי אספקת מספר משאבי מפתח, בזמן שהכי צריך אותם:

תוכנה – במסגרת התוכנית, תקבלו גישה מלאה למגוון הרחב של כלי הפיתוח, הפלטפורמות השונות ורשיונות לכל מוצרי מיקרוסופט לשימוש מיידי למשך 3 שנים, לצורך פיתוח וחדירה לשוק של פתרונות וטכנולוגיות חדשות. כל אלו, יחד עם כל ההטבות האחרות בתוכנית, מגיעות ללא תשלום.

תמיכה – התחברו לשותפים נוספים בתוכנית מרחבי העולם – חממות, משקיעים, יועצים, משרדי ממשלה וספקי הוסטינג – כולם מעורבים ומושקעים באופן שווה בתחומי החדשנות והיזמות בתחום התוכנה והאינטרנט ומציעים מגוון רחב של פתרונות שיוכלו לסייע לכם בפתרון בעיות טכנולוגיות ועסקיות.

חשיפה – מעבר לשיתוף הפעולה עם ניוזגיק, תוכנית Bizspark חושפת את הסטארטפים החברים בה לקהל רחב של משקיעים, לקוחות ושותפים פוטנציאליים. כחברים בתוכנית Bizspark של מיקרוסופט, תזכו לגישה לאקו-סיסטם עשיר של עמיתים למקצוע, שותפים ומגבים משאבי תמיכה מכל העולם, אשר יסייעו לכם לגדול ולהצליח. Microsoft Bizspark זו הדרך המהירה ביותר להזניק את הסטארטאפ שלכם קדימה.

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

6 תגובות על "עשה-בעצמך: משחקים חברתיים עם Qmerce [גיקספארק]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
גל מזי"א
Guest

הם אחלה חבר’ה תותחים! קובי המון בהצלחה

Playground Israel
Guest

מגניב

Playground Israel
Guest

מגניב

Dan Shafir
Guest

Go Qmerce!

Asaf Jaeger
Guest

Like it…qmerce

יהודה
Guest

מגניב לאללה!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: