פלייטק של טדי שגיא רוכשת את Quickspin השוודית ב-55 מיליון דולר

סטודיו המשחקים השוודי יגדיל את שליטתה של פלייטק בתעשיית משחקי ההימורים המקוונים בעזרת עוד עשרות לקוחות ומוצרים

playtech1פלייטק (Playtech), מעצמת משחקי ההימורים המקוונת, מוסיפה לנכסיה סטודיו משחקים שוודי בשם Quickspin. הפורטפוליו של החברה הנרכשת כולל למעלה מ-20 משחקים ו-40 לקוחות גדולים ומוכרים בתחום. הרכישה תעצים את שליטתה של פלייטק בתחום משחקי מכונות המזל ברשת ותחזק את מעמדה כספקית תוכן המובילה בענף גם באיזור המדינות הנורדיות. לפי ההסכם, החברה שבשליטת המיליארדר הישראלי טדי שגיא תרכוש את החברה השוודית במחיר הרווחים הגולמיים של החברה לשנת 2018 כפול 6, כאשר סכום הרכישה המקסימלי הוגבל ל-55.7 מיליון דולר.

איחוד כוחות

חברת התוכנה לניהול אתרי הימורים באינטרנט פלייטק, שגם הונפקה בבורסה לניירות ערך בלונדון בשווי של קרוב למיליארד דולר, מתמחה במשחקים מסוג קזינו, פוקר, מובייל וספורט. לקוחותיה העיקריים הינם מפעילי קזינו באינטרנט, ובעזרת לקוחות החברה השוודית והמשחקים שהיא פיתחה, החברה הישראלית תוכל לחזק את מעמדה כספק פלפטורמה ותוכן מוביל בענף.

לפני קצת יותר משנה רכש טדי שגיא את פלטפורמת הפרסום המקוון Stucco Media הישראלית תמורת 43 מיליון דולר. StuccoMedia פיתחה טכנולוגיית מסחר אלקטרוני בענן, המבוססת על אלגוריתמים בתחום ה-Machine Learning ולמידה סטטיסטית. ביכולתה לנתח בזמן אמת כמויות רבות של מידע על בסיס טכנולוגיות BigData, וכך בעצם למקסם את היקף המכירות והתנועה של הלקוחות, תוך כדי הפחתה משמעותית בעלויות מיותרות. הטכנולוגיה מאפשרת פרסום של מוצרי “הזנב הארוך” (long tail – מרבית המוצרים הנמכרים באופן מקוון, שאינם ״Main stream״) בהיקפים של מאות מיליוני מוצרים בכל שוק או חנות מקוונת.

בדצמבר 2014 רכש שגיא את Adience הישראלית המתמחה בביג דאטה וניהול משתמשי אפליקציות מובייל, תמורת סכום שהוערך בכ-20 מיליון דולר. הטכנולוגיה שפיתחה מתמקדת בניתוח והבנה של משתמשי האפליקציות על ידי יצירת פרופיל ייחודי לכל משתמש. מפתחי אפליקציות ואתרי סחר אלקטרוני שיעשו בה שימוש יוכלו להציג פרסומות ממוקדות לכל משתמש וכן להמליץ להם על מוצרים שונים, המפולחים בדיוק אליהם. החברה מתמקדת במה שהיא מכנה “הבנה עמוקה” של תחומי העניין והצרכים של משתמשי המובייל. על ידי שימוש בלמידת מכונה ואלגוריתם “למידה עמוקה” מסוגלת הטכנולוגיה שפיתחה החברה ליצור פרופיל מדוייק ועשיר של המשתמשים. הפרופילים הללו ישמשו מפתחי אפליקציות וחנויות כדי לשפר את הפרסומות שמוצגות למשתמשים ואת ההצעות שהם מציעים ללקוחותיהם.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: