בעקבות שריפה: תקלה נרחבת בשירותי חברת פלאפון
החל משעות הבוקר (ב׳) מדווחים מנויים רבים בחברת פלאפון על תקלה נרחבת שלא מאפשרת להם להוציא ולקבל שיחות או לגלוש ברשת הסלולרית. הסיבה: שריפה שפרצה באחד מארונות החשמל בפתח תקווה
תקלה נרחבת ברשת פלאפון הותירה משעות הבוקר מנויים רבים ללא חיבור לרשת הסלולרית מה שמנע מהם להוציא ולקבל שיחות או לגלוש ברשת האינטרנט. בהודעה לעיתונות שפירסמה החברה לפני דקות אחדות היא מציינת כי התקלה נבעה משריפה שפרצה בשעה 7:15 בארון חשמל באחד ממתגי החברה בקרית אריה בפתח תקוה. השריפה כובתה על ידי מערכות החברה, אך ממידע שהגיע לגיקטיים, נראה כי מערכת הכיבוי עצמה הובילה לבעיה נוספת שגרמה להרטבת המערכת החשמלית ועל כן בחברה מנסים כרגע למצוא חלופות כפתרון.
״עברו להשתמש ב-WiFi״
בפלאפון מיהרו להגיב לתקלה בדף הפייסבוק שלהם וציינו כי הם מודעים לבעיה ואפילו ייעצו למנויים שלהם פתרון מעט טריוואלי ״בשלב זה ניתן להעביר את הטלפון למצב WiFi ולהמשיך לגלוש כרגיל״. פתרון החיבור לרשת הביתית או המשרדית יאפשר כמובן גלישה, אבל בנוגע להוצאת וקבלת שיחות, כאן כבר המנויים יאלצו למצוא פתרונות אחרים.
בהודעה לעיתונות שפירסמה פלאפון מסרה החברה פרטים נוספים על התקלה:
״חברת פלאפון מודיעה כי הבוקר בשעה 7:15 פרצה שריפה בארון החשמל, אשר באחד ממתגי החברה בקרית אריה, בפתח תקוה. השריפה כובתה על ידי מערכות החברה, ללא נפגעים.
כתוצאה מהשריפה חלה פגיעה בגלישה וכן בקבלת והוצאת שיחות וסמסים בקרב רבים ממנויי החברה. כל המנויים מועברים כעת למתג החליפי של החברה ברמלה ואנו פועלים לסיום התקלה בשעות הקרובות״.
ממשרד התקשורת נמסרה התגובה הבאה: “משרד התקשורת קיבל הבוקר דיווח מיידי על התרחשות התקלה הארצית בחברת “פלאפון” בסמוך להתרחשותה, ומנכ”ל חברת פלאפון מעדכן את מנכ”ל משרד התקשורת על הנעשה בענין באופן שוטף. מהנדסי משרד התקשורת נמצאים בחדר הבקרה של חברת “פלאפון” ומפקחים אישית על הטיפול, על מנת לסיים את התקלה בהקדם ולהחזיר את השרות ללקוחות החברה. חברת פלאפון הונחתה להעביר ללקוחות מידע עדכני ככל האפשר לצמצום הנזקים עד לסיום הטיפול בתקלה”.
הגב
5 תגובות על "בעקבות שריפה: תקלה נרחבת בשירותי חברת פלאפון"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
תביע ייצוגית מול החברה זה השלב הבא?
וכיאה לחברה פח, אין יתירות ואין גיבוי.
חברה שמכבדת את עצמה הייתה חוזרת לתפקוד תוך דקות.
“ארוני החשמל”. מישהו מיהר?
לפטר את מי שמסר את ההודעה הזו מפלאפון מה שאני שמעתי זה “אל תסמכו עלנו תסתדרו בעצמכם אנחנו לא יודעים מה לעשות”
נכון זה חברה גדולה הם צריכים לדאוג לגיבוי במקרה כזה או דומה מה זה אין גלישה או אין שיחות לא יכולים ככה