חברת פרסום בריטית מציעה להפוך את השתן לפרסומת אינטרקטיבית

הזמן שבו גברים עומדים מול המשתנה בחדר השירותים הציבורי עשוי להתגלות כיקר מפז לחברה בריטית שמצאה דרך להפוך את השתן שלהם למשחק אינאטרקטיבי למטרות פרסום.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

חברה בריטית החליטה להפוך את אחד מהמנהגים הנפוצים ביותר לעסק, ולנצל את 55 השניות בהן הגברים עומדים במשתנה מול קיר ריק לטובת פרסום. היא אינה היחידה שחושבת שמדובר בפוטנציאל בלתי ממומש לעסק, תשאלו את אלו שבחרו להשקיע בה ולא מעט.

ללא רגע של מנוחה

זה לא משנה אם יצאתם לבילוי במועדון האהוב עליכם, אתם יושבים בפאב הביתי או אפילו יושבים מול המחשב בביתכם הפרטי, אחד מהרגעים הבודדים שנשארו נטולי הפרעות הם הרגע שבו אמא טבע קוראת לנו. בעוד שחברות פרסום מנסות לתפוס את תשומת ליבם של המשתמשים בשירותים הציבוריים באמצעות מודעות פרינט כאלה ואחרות, נראה כי אין דרך יותר מידי מתוחכמת למשוך את תשומת ליבם של האורחים בשירותים. או כך היה נדמה.

נכון להיום זמן השימוש הממוצע במשתנה עומד על כ-55 שניות, ועבור חברת Captive Media הבריטית מדובר על כמעט דקה שמתבזבזת ללא חשיפה לפרסומות. כתוצאה מכך החליטה החברה לשלב בין שני העולמות – משתנות ופרסום, ולהציג מסך אינטרקטיבי הנשלט, כן, בדיוק, על ידי השתן של המשתמשים.

בפועל, המסכים המוצבים מעל המשתנה ובקו הראייה של המשתמשים מציעים לגברים משחקים שונים, עליהם הם מסוגלים לשלוט באמצעות הטיית הזרם ימינה או שמאלה להזזת הדמויות או בחירת האפשרויות המוצגות על גבי המסך. נכון להיום לחברה יש לא פחות מתשעה משחקים שונים, הכוללים מירוץ מכוניות, החלקה בשלג, תחרות ריצה, משחק טריוויה, סקרים ואפילו משחק ציור חופשי, בהתאם לדרישות העסק או המפרסם. כמובן שעל גבי המסך מוצגות גם פרסומות שונות, מה שהופך את כל העסק לרווחי עבור שני הצדדים.

במטרה שלא להפלות לחלוטין את קהל המשתמשים הנשי, בעוד שאלה לא יוכלו לשלוט על משחקים באמצעות זרמים, לפחות לא כרגע, החברה מאפשרת לבתי העסק ולמפרסמים להשתמש במסכים על מנת להציג תכנים אינטרקטיביים ואפילו מודעות “המשוחחות” עם הלקוחה הפוטנציאלית העומדת מולן.

מצליחים להתרומם

לאחר שניסתה החברה לקבל השקעה מהמקבילה הבריטית לתכנית הכרישים, במסגרתה הציגו את המוצר למספר משקיעים שהעדיפו שלא לקחת חלק במוצר, כעת היא סוגרת סיבוב השקעה בסך 250 אלף ליש”ט, כ-400 אלף דולרים באמצעות פלטפורמת ההשקעות SyndicateRoom. סכום זה מתווסף לסכום הראשוני אותו הצליחה החברה לגייס לפני כשנה, העומד על כ-700 אלף דולרים.

אין ספק שעולם הפרסום מחפש כל הזמן דרכים לחדש ולעניין את קהל הלקוחות, שמרגיש כאילו כבר ראה כל סוג מודעה או פרסומת כיום – והגימיק הנוכחי אכן יצליח להרים גבה אצל רוב המשתמשים. החשש העיקרי שלנו הוא שכחלק מההתלהבות להזיז את הדמויות ימינה ושמאלה בעת המשחק, תא השירותים עלול להתלכלך במהרה, וכל הכסף שיכנס לבית העסק מהפרסומות השונות יושקע בהגברת כוח הנקיון סביב המשתנות המדוברות.

וידאו: What is Captive Media?

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

2 תגובות על "חברת פרסום בריטית מציעה להפוך את השתן לפרסומת אינטרקטיבית"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אנדר
Guest
עוז
Guest

הרעיון בהחלט גרם לי להרים גבה!
תכלס זה רעיון אדיר, ואני בטוח שהרבה יאהבו אותו.
עם זאת ישר חשבתי על מה שחשבת בעצמך – כנראה שחדר השירותים יהיה מלוכלך יותר…

תודה רבה על עוד כתבה מצויינת!
את כתבת נהדרת!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: