אקסלרטור שפתוח לישראלים, מתקיים בסן פרנסיסקו ודורש הזמנה – הכירו את NFX

התוכנית תמשך שלושה חודשים ומיועדת ליזמים מתחום ה-Marketplace ו-Networks, המעוניינים להעשיר את הידע שלהם ולהתפתח באמצעות ליווי של מנחים ויזמים נוספים מאותו התחום

מקור: NFX, עיבוד תמונה

מקור: NFX, עיבוד תמונה

NFX היא תוכנית סטארטאפים חדשה אליה ניתן להצטרף בהזמנה בלבד, שנועדה לייצר מעיין ״גילדה״ המיועדת ליזמים בתחום ה-Marketplace וה-Networks. התוכנית מכסה את כל האתגרים הצפויים לעמוד בפני יזמים בתחומים אלו, ביניהם מאזן שוק ונזילות, טקטיקות לשימור לקוחות, צמיחה ואסטרטגיה ועוד. התוכנית תתקיים פעמיים בשנה ובמשך כשלושה חודשים בסן פרנסיסקו, כאשר בכל מחזור משתתפות בין 10 ל-15 חברות המצויות בשלבי גיוס שונים.

ההצטרפות באמצעות הזמנה בלבד

היזמים שמאחורי התכנית הם סטן צ׳ודנובסקי, ג׳יימס קורייר וגיגי לוי וייס. בעוד שצ׳ודנובסקי וקורייר המתגוררים בסן פרנסיסקו עבדו עם מגון חברות ויזמים ישראלים ויצרו קשרים עם מגוון משקיעים ואנג׳לים,  גיגי לוי מתגורר בישראל ונחשב לאחד המשקיעים הבולטים בשוק. בין ההשקעות להן היה שותף ניתן למצוא את SimilarWeb, MyHeritage, Zula, Playtika, Bizzabo ,Kenshoo, Realmatch ועוד.

מפגשי התוכנית נערכים חמישה ימים בשבוע, וחברות יוכלו להיפגש עם השותפים באופן אישי מתי שימצא לנכון. מעבר לכך, מידי שבוע מתקיימים מפגשים קבוצתיים אינטמיים יותר, בהם כל החברות נפגשות יחד על מנת לחלוק ולשתף במידע שלהן. הרעיון שמאחורי Network Effects – NFX הוא כי בכוחו של כל משתמש חדש להפוך את המוצר לטוב יותר, לטובת כלל המשתמשים. כך שמטרתה היא לעזור לאותן חברות להתפתח ולגדול באמצעות תמיכה ועזרה הדדית על סמך הניסיון של כל אחת מהחברות המשתתפות, בעודן מתמודדות עם אתגרים דומים.

לא אקסלרטור טיפוסי

במה בעצם תוכנית זו שונה מכל אקסלרטור? ראשית, לתכנית מתקבלים רק עסקים המגיעים מתחומים מסוימים (Networks ו-Marketplace) ובאמצעות הזמנה בלבד, כך שמעבר לידע המקצועי שמעבירים השותפים והמדריכים, גם החברים לקבוצה משתפים בידע שלהם הרלוונטי לכל אחת מהחברות המשתתפות. כמו כן, התוכנית פונה לחברות המגיעות משלבים שונים, החל מכאלו בהן כשלושה יזמים שהחליטו להוציא לפועל את הרעיון שלהם למרות שעדיין אין להם לא מוצר מוגמר וללא רווח, ועד לחברות בעלות מאות עובדים ועם רווחים שנאמדים במיליוני דולרים. גישה זו מאפשרת להיחשף לגישות שונות ומגוונות ולקבל רעיונות כיצד והאם יש לשנות את הדרך שנבחרה עד כה לחברה. נקודה שונה נוספת נוגעת לכך שהשותפים שהקימו את התוכנית מגיעים מהעולם הזה, כך שמכירים אותו לעומקו וחוו את התהליך על ׳בשרם׳.

מעבר לתוכנית המתקיימת באיזור מפרץ סן פרנסיסקו, משרדה הנוסף של החברה יושב בהרצליה, כך שחברות ישראליות יכולות ליהנות מהכוונה מוקדמת וייעוץ באמצעות ׳מכינה׳ שנמשכת כשבועיים, על מנת לוודא כי הם מתאימים לתוכנית. בחודש מאי הקרוב, 28 חברות ישראליות ישתתפו בתוכנית הכנה שכזו, בהנחיית גיגי לוי וייס. תוכנית NFX תסתיים לאחר כשלושה חודשים, באירוע בו כל חברה תציג את המוצר שלה בפני משקיעים ומעסיקים פוטנציאלים.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: