מייסדי NetBus מסירים את האפליקציה לטובת מיזם חדש בשם Ototo
מייסדי אפליקציית NetBus הפופולארית הודיעו על הסרתה לטובת אפליקציה אחרת שתתחרה בעיקר ב-Moovit.
במסיבת עיתונאים שמקיימים ברגעים אלו (ב׳) מייסדי NetBus ברמת החייל, חשפו הארבעה את המיזם החדש שלהם שיחליף למעשה את האפליקציה הפופולארית באחת אחרת שמזכירה במידה רבה את אפליקציית Moovit. האפליקציה החדשה שמכונה Ototo מציגה ממשק משתמש אינטואיטיבי למדי ומנסה ליצור קהילת נוסעים שתאפשר קבלת נתונים בזמן אמת, במתכונת דומה לזו של וייז.
במסגרת המיזם החדש שיתפו היזמים הצעירים פעולה עם פרופ׳ אבישי (אבי) צדר, מומחה לתחבורה ציבורית, שהתלווה למיזם מתוך הכרות קרובה גם עם מערך התחבורה הציבורית פה בישראל.
״האוטובוס הקרוב צפוף, תמתין לבא אחריו״
הרעיון שעומד מאחורי המיזם החדש הוא ליצור קהילת נוסעים שתוסיף רובד נוסף למידע הזמנים הקיים המגיע מצד חברות התחבורה עצמן. המיזם עצמו כבר הושק מעבר לים, זמין בלמעלה מ-80 מדינות והאפליקציה זמינה להורדה בשלב זה למשתמשי iOS בלבד. החברה עובדת בימים אלה על גרסת אנדרואיד שתושק בשלב מאוחר יותר השנה ועד שתושק תיוותר אפליקציית NetBus זמינה למשתמשי אנדרואיד.
בין החידושים הבולטים שמצאנו ב-Ototo התרשמנו לטובה בעיקר מממשק וחווית המשתמש הכוללים עיצוב שטוח ומינמליסטי שעושה שימוש בצבעים ולוגואים פשוטים. המפתחים מציגים את היתרון הבולט שלהם על פני המתחרים בעיקר באפשרות להציג מסלולים מהירים וזולים יותר למשתמשים וגם פונקציות נוספות שיעניקו מידע לנוסעים על בסיס אלו הנמצאים כבר בדרכים.
חברת Ototo (לשעבר NetBus) נוסדה עם תום השירות הצבאי של ארבעת מייסדיה, במרץ 2013. מאחורי החברה עומדים ליאב סגרון, מנהל המכירות, דוד וטין, מנהל השיווק, שמעון תוהמי מנהל הפיתוח ושניר מכלוף מנהל הכספים, כאשר ממוצע הגילאים שלהם עומד על 23 שנים בלבד. החברה מונה היום כ-21 עובדים ומשרדיה ממוקמים ברעננה. בחודש מאי האחרון השלימה החברה את סבב גיוס ה-Seed שלה הנאמד בכמיליון וחצי דולר. את סבב הגיוס הובילו קרן הון סיכון בבעלות חברת Segment יחד עם משקיע פרטי ישראלי נוסף.
הגב
9 תגובות על "מייסדי NetBus מסירים את האפליקציה לטובת מיזם חדש בשם Ototo"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
יש כבר אפליקציה כזו שנקראת “אוטובוס קרוב”
פשוטה ויעילה מאוד.
איתי, האפליקציה “אוטובוס” קרוב עלתה אחרי NETBUS, ומה שמדברים פה זה הרבה מעבר לזמני האוטובוסים..
נראית טוב, אבל לא ממש הבנתי מה היא עושה ואיך היא שונה ממוביט, או גוגל מאפס.
נשמע מבטיח! בנתיים נראה טוב.. אפליקציה נוחה ויפה
אפליקציה פשוט מפגרת, אני בא להזין כתובת בבית/עבודה והאפליקציה דורשת חיבור לפייסבוק או אמצעי תשלום מכיוון שאין לי דלק…
ואם אין לי פייסבוק? ואם לא בא לי לחבר את הפייסבוק?
בכלל כל השימוש באמצעי חברתי אחר כדי להשתמש באפליקציה מעצבן (אז כן אולי זה ככה מפרסם יותר טוב את האפליקציה – אבל זה לא אמור להיות תנאי הכרחי).
לא נוחה, לא שימושית, רק מעוצבת יפה.
לא מתכוון להכעיס או להתריס, אבל באמת שאני לא רואה למה להשאיר את האפליקציה הזו על האייפון ולמחוק את מוביט או גוגל מפות.
לא אהבתי.
סתם חבורה של ילדים שמשתמשים בשיטות שיווק מלוכלכות (כתבות מפוברקות, התקפת דירוגים שליליים למתחרים, זיוף מאסיבי של טוקבקים) כדי לקדם מוצר בינוני.
מקווה שהקארמה תעשה את שלה.
אל תדאג. אם המוצר שלהם לא טוב, זה לא משנה כמה טריקים יש להם והציבור יצביע באצבעות.
הורדתי את האפליקציה ואין לי מושג מה הקטע שלה. עוד אפליקציית תחבורה ציבורית. יפה אמנם…אבל בלי ערך מוסף ברור לעין.
העיקר שהושקה בשמונים מדינות חחח איזה שטויות תאמין לי.
לוקחים מידע מהמפות של גוגל ולא מספרים לאף אחד.
הם בעצם קוראים לממשק של גוגל, כדי להציג בגרפיקה אחרת את מה שגוגל מציגה אצלם במפות. אין כאן שום דבר חוץ מהעתקה של משהו קיים.
כמו שנכתב כאן, חברה שיודעת לעשות שיווק טוב עם אפס טכנולוגיה
ראיתי את הסרטון ולא הבנתי מה התועלת מעבר לגוגל מאפס – ואז השאלה היא למה לי בכלל להוריד את זה….