גיוס: Leadspace הישראלית מגייסת 18 מיליון דולר כדי להשיג לכם לידים

המוצר שפיתחה החברה בונה מודל של לקוח אידיאלי עבור משווקים הפונים אל ארגונים (B2B). סך גיוסיה של החברה עד כה מסתכמים ב-35 מיליון דולר

מקור: Leadspace

מקור: Leadspace

חדש בגיקטיים: לוח משרות הייטק שמתמקד רק במשרות מתחום ההייטק, מתעדכן באופן קבוע ופתוח למגייסים ולמחפשי עבודה.


חברת Leadspace הישראלית, אשר פיתחה פתרון שביכולתו לזהות הזדמנויות מכירה ברשת, הודיעה היום (ה׳) כי השלימה סבב גיוס שלישי בסך 18 מיליון דולר. ביכולתו של הפתרון שפיתחה לזהות הזדמנויות מכירה ממגוון מקורות הקיימים ברשת האינטרנט. הגיוס יסייע לחברה להמשיך ולהגדיל את לקוחותיה, תוך כדי חיזוק מעמדה כמובילת שוק במרחב האנליטי בכל הקשור לניבוי B2B. סבב הגיוס הנוכחי בוצע בהובלת Battery Ventures ובהשתתפות משקיעים קודמים אחרים.

שיווק ממוקד

המוצר שפיתחה Leadspace מיועד עבור מחלקות שיווק בחברות שמוכרות לארגונים (B2B) שכן בונה עבורם מודל של לקוח אידיאלי. מודל זה משמש בכדי לאתר לידים מכירתיים, תוך כדי שימוש נרחב במקורות המצויים ברשת האינטרנט, לצד מקורות מידע חיצוניים ופנימיים נוספים. בעזרת הפלטפורמה המשווקים יכולים לחזות ולתעדף את הפרסום שלהם כך שיגיע רק לחברות מובילות ובעלות פוטנציאל גבוהה לסגירת עסקה.

סבב הגיוס הנוכחי הינו ה-3 במספר, כאשר עד כה גייסה החברה כ-35 מיליון דולר. את סבב הגיוס הראשון השלימה החברה בשנת 2008, אז גייסה כמיליון דולר מהטכניון כשעוד לא הייתה LeadSpace ולא עסקה בתחום השיווק, כך גם בשנת 2009 כאשר גייסה סבב סיד בסך 3 מיליון דולר מקרן JVP ו-Vertex Venture Capital. בשנת 2011, כאשר פעלה כבר בתור LeadSpace השלימה סבב גיוס A בסך 13 מיליון דולר בהובלת Battery Ventures וקרן JVP גם כן.

שאלתי את אמנון מישור, מייסד ו-CTO החברה במה הפתרון שמציעים מתעלה על אלו הקיימים בשוק

״תחום ה-Predictive Analytics for Marketing (חיזוי אנליטי בתחום השיווק) בו אנחנו משחקים מאוד חם היום ואנו מייחדים את עצמנו דרך מספר דברים; א. הבנה עמוקה של האינדיבידואל ולא רק החברה, כי בסופו של דבר האתגר הוא לאתר את הבן אדם הנכון; ב. פתרון רחב שמאפשר לא רק לדרג לידים קיימים, אלא גם למצוא חדשות, וכן להעשיר את הלידים באינפורמציה ממוקדת. היכולת שלנו לאתר ולהבין מידע מהאינטרנט שבמקורו הוא לא מובנה, הוא אחד הדברים שמסייעים לנו לייצר יתרון בטכנולוגיית הדירוג הסטטיסטי. הרקע שלנו כמו רבים וטובים הוא מודיעין ובהחלט נתן השראה למה שאפשר לעשות עם ביג דאטה כדי לאתר אנשים״.

בעזרת הסכום שגויס, מצבת העובדים צפויה לגדול מכ-60 המועסקים בתל אביב וסן פרנסיסקו כרגע ל-100. כמו כן, ההתמקדות היא בעיקר בכיוון השיווק והמכירות בארה״ב והגדלת מרכז הפיתוח בישראל בו עובדים מרבית העובדים בחברה.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: