HTIA 2011: לייק בעולם האמיתי עם Tuliker

Tuliker רוצה להביא את הלייק הוירטואלי למציאות ולהשתמש בו כדי לעזור לכם לקבל הנחות תמורת פרסום בתי העסק שמספקים אותם.

פוסט זה מפורסם במסגרת תחרות הסטארטאפים של ארגון ההייטק הישראלי (HTIA) וניוזגיק.

במסגרת התחרות יפורסמו פוסטים על מספר חברות סטארטאפ. הסטארטאפ שיזכה במספר התגובות הגדול ביותר, המסבירות מדוע דווקא הוא צריך להיות זה שיזכה בתחרות, יבחר כמנצח ויזכה בפרס הגדול של ביתן תצוגה בכנס HTIA 2011.

תגובות זבל ותגובות שאינם מסבירות בצורה הגיונית מדוע דווקא החברה המדוברת צריכה לזכות בתחרות לא יחשבו בספירה. ניתן למצוא את כללי התחרות ופרטים נוספים בפוסט המקורי.

הפוסט הנוכחי נכתב על-ידי ערן יומטוביאן, אחד ממייסדי Tuliker.

חברת הסטארטאפ הישראלית טוליקר (Tuliker) אשר הוקמה על-ידי שלושה יזמים צעירים: ערן יומטוביאן, נדב פימה ונאור חזן, מכוונת לשלב את העולם החברתי-דיגיטלי עם בתי עסק ואנשים בעולם האמיתי.

בשנים האחרונות כפתור ה-Like של הפייסבוק הפך לדבר שלא ניתן להתחמק ממנו. בין אם זה בתוך הפייסבוק או בכל עמוד באינטרנט. Tuliker תאפשר למשתמש לעשות Like בכל מקום שאליו הוא הולך, בין אם זה פאב, מסעדה, מועדון, בית עסק, או אפילו אנשים פרטים, בצורה פשוטה של כיוון הטלפון על ברקוד מסוג QR.

איך זה עובד?

המשתמש הממוצע אוהב לשתף, ולכן כמעט לכל בנאדם היום יש פייסבוק. בפייסבוק ניתן לשתף כל דבר שאותו אוהבים או רואים לנכון באמצעות כפתור ה-Like, כמו כן פייסבוק מציע את אופציית ה-Check-in כדי לשתף את מיקומך עם חברים. Tuliker נותן למשתמש את האופציה לשתף דברים בחיי היום יום בעולם האמיתי בצורה שוטפת ואף במקרים רבים להרוויח מכך הנחות או הטבות.

כל בית עסק/אדם שנרשם דרך האתר של Tuliker, מקבל ברקוד שמקושר לפרטים של אותו בית עסק/אדם, עמוד (Page) בפייסבוק או כל רשת חברתית אחרת (Foursquare, Google Latitude), המיקום (Place), אתר אישי, תכני RSS ועוד. לאחר ההרשמה יכול המשתמש להזמין מגוון מוצרים מעוצבים או עיצובים למוצרים עם ה-QR CODE עליהם כמו: מדבקה, תחתית לכוס, שקיות, או אפילו חולצה עם מגוון עיצובים שמשלבים בתוכם את ה-QR. העסק יוכל להציב את הברקוד במספר מקומות, בין אם זה במקום בולט בכניסה, על תחתיות לכוסות, תפריטים, מפיות, מגשים, אריזות, שקיות ועוד שלל אפשרויות, ובכך להעלות לאנשים את המודעות לשירות ולגרום להם לפרסם את אותו העסק “בחינם”.

כמו כן, האפליקציה מאפשרת לשמור את פרטי העסק או האדם איתו התחברתם (שם, מספר טלפון, כתובת וכו’) שיכנסו לאנשי קשר (שמסתנכרן מיידית עם Google Contacts או שירותים אחרים).

מהצד השני, יוכלו בתי עסק לבחור מבצעים והטבות להציע למשתמשים ב-Tuliker. כל משתמש שיראה קופון או הטבה למשתמשי Tuliker, יוריד את האפליקציה בחינם מה-Market וישתמש בה על-מנת לפרסם את בית העסק ולקבל את הקופון. ברגע שהמשתמש ביצע את ה-“Like”, כל חבריו ידעו על כך מיד, מה שיפרסם אוטומטית את בית העסק בצורה נרחבת, וכך יסייע לעסק ליצור באז בצורה יעילה, מבטיחה וזולה.

בעתיד גם NFC

מעבר לשימוש ב-QR Code, יש כוונה לשלב בעתיד שימוש בטכנולוגיות NFC, אשר תאפשר שימוש פשוט, נוח וחלק יותר באפליקציה. בנוסף, לצוות יש תוכניות למגוון רחב של הרחבות ופיצ’רים נוספים. דוגמה שקיבלנו לאחד מהפיצ’רים העתידיים היא היכולת לחלוק קופונים עם חברים שנמצאים בקרבתכם.

המוצר נמצא כעת בגרסת בטא סגורה.

חושבים ש-Tuliker צריכה לזכות בביתן תצוגה בכנס HTIA 2011? הגיבו כאן בפוסט והסבירו לנו מדוע. עשרת הגולשים הראשונים שיבחרו בחברה המנצחת בתחרות יזכו בכרטיס כניסה חינם (בשווי 350$) לכנס HTIA 2011 שיערך בסוף החודש.

גם אתם רוצים להציג בכנס?

חושבים שלסטארטאפ שלכם מגיע ביתן ב-HTIA 2011, שלחו לכתובת הבאה htia-2011-startups@geektime.co.il מייל הכולל פרטים מלאים ובהם שם החברה (שם מלא, כתובת אתר אינטרנט, פרטי השקעה במידה וקיימת ופרטי איש קשר) וטקסט באורך של 300-450 מילה בעברית המסביר על החברה, המוצר\השירות והאנשים. את הבקשות ניתן לשלוח עד ל-17 במאי, 2011.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

אין תגובות

התגובות לפוסט סגורות.

תגיות לכתבה: