hookUapp: לרכז מידע מכל הרשתות החברתיות [גיקספארק]

אם אתם מנהלים מספר ערוצי מדיה ברשתות החברתיות, או אם ניהול המותג חשוב לכם, אפליקציית ה-Fanboard נועדה עבורכם.

מקור: יח"צ

בכל שבוע נפרסם כאן סקירת סטארטאפ אחת מתוכנית ה-Geekspark שלנו, המאפשרת לסטארטאפים צעירים לקבל חשיפה בניוזגיק ולהתקבל לתוכנית הסטארטאפים של מיקרוסופט Microsoft Bizspark. רוצים לחשוף גם את הסטארטאפ שלכם במסגרת תוכנית Geekspark ולהיכנס לתוכנית Bizspark של מיקרוסופט? הכנסו לכאן לפרטים נוספים.

שם: HookUapp

פיץ’ במשפט: אפליקציה המאפשרת לכם לרכז מידע ממספר מקורות בעמוד אחד.

רעיון גאוני: ריכוז של מידע מטוויטר, גוגל פלוס, פייסבוק ויוטיוב, או כל מידע טקסטואלי, בדף הפייסבוק שלכם.


חברות רבות כבר הבינו את החשיבות של ניהול נוכחות ברשת. מנהלי מותגים ואנשים המעורים בטכנולוגיה מנהלים נוכחות ברשת על בסיס יומיומי, בין אם זה במסגרת של ציוצים ועדכוני פורסקוור, או דיווחים ולינקים בפייסבוק. כעת, יש לכולם אפשרות לרכז מאמץ, ולהוסיף למקום אחד את הקישורים לכל הפעילות האינטרנטית שלהם. תכירו את Fanboard, אפליקציה חדשה מבית HookUapp.

hookUapp נועדה לעזור לכם ולקוראים שלכם, להפיק את המירב מהרשתות החברתיות השונות בהן אתם פעילים. לשם כך, היא יצרה אפליקציית פייסבוק בשם Fanboard, המאפשרת לכם להפוך את דף הפייסבוק הרגיל שלכם לנמל הבית של המותג. באמצעות האפליקציה יכולים הגולשים, בין אם הם מגיעים מתוך פייסבוק או מבחוץ (תלוי בהגדרות הפרטיות שלכם, כמובן), לקבל את כל המידע שאתם מניחים ברשת, במקום ריכוזי אחד.

ציוצים, פוסטים ותגובות

באמצעות Fanboard ניתן למקם בתוך פייסבוק את הציוצים שלכם מטוויטר, את הדברים ששמתם בתוך גוגל פלוס, ולהוסיף גם את ערוץ היוטיוב שלכם, ולהוסיף להם מידע טקסטואלי נוסף שחשוב לכם שיופיע בתוך דף הבית. כך, הגולשים שמגיעים לתוך הדף הריכוזי, מקבלים בבת אחת את כל המידע המקוון שלכם.

מקור: תמונת מסך מאתר החברה

על חשיבות ייצור חזית אחידה של ניהול המותג יכול להעיד כל אחד שמתעסק בזה מספיק זמן. מהר מאוד מגיע השלב בו כדאי ורצוי לרכז מאמץ סביב נושא מסוים, או אפיק מסוים, וכך יוצא שבמקום שהעדכונים בפייסבוק יסבלו כי בחרתם לרכז זמנית מאמץ בזירת הטוויטר, או שמי שעוקב אחרי הערוץ שלכם ביוטיוב יפספס את כל הדיונים שאתם מנהלים בפייסבוק, אתם יכולים להוביל את העוקבים שלכם, מכל הפלטפורמות, הישר למקום ריכוזי אחד.

ריכוז מאמץ שכזה מאפשר לכם לעשות יותר, עם אותה כמות משאבים שיש לכם כעת. למעשה, זהו גם אחד מיתרונותיה הבולטים של Fanboard.

משתמשים ומותג

בראיון לניוזגיק, סיפר עידו אלקובי, מנכ”ל חברת HookUapp, כי החברה הוקמה במהלך קיץ 2011 על-ידי איתן שבתאי ועל-ידי עידו. השניים עבדו יחד בעבר, וזיהו את הצורך לרכז מאמץ ברשתות החברתיות. מותגים רבים מנסים לשנע את הלקוחות והמשתמשים ממקום למקום, מפייסבוק לקישור ליוטיוב, ומסתכנים בלאבד את הלקוחות, למשל עם הסרטונים הקשורים בצד הסרטונים של יוטיוב. לכן, חשוב לצמצם את הסיכוי שהמשתמשים ילכו לאיבוד.

רצינו לארגן מקום אחד מרוכז, ממנו המשתמשים יוכלו לצרוך את כל התכנים של מנהלי המותג או מנהלי התוכן. מבחינת מנהלי המותג, מדובר בכלי יעיל המאפשר גם להגיב ממערכת ניהול אחידה לכל ציוץ ותגובה, ולהפנות את תשומת לב המשתמשים לתכנים שחשובים לו. האפליקציה מאפשרת למנהל המותג להגביר את החשיפה של המשתמשים לתכנים שלו ולמותג, משום שכל האינטראקציה שלהם מתאחדת למיקום מרכזי אחד..

בעלי עסקים רבים מבינים היום את החשיבות של פייסבוק, ומייצרים דף פייסבוק. חלקם, אף מייצר אותם לפני אתר רשמי ופורמלי. האפליקציה של HookUapp באה לעזור לכל אותם אנשים שחשוב להם להפיק את המירב מהנוכחות בפייסבוק, בין אם הם בתחילת דרכם ברשתות החברתיות או אם הם משתמשים וותיקים.

בעתיד הקרוב החברה מתכננת לפרוש כנף, ולהציע גרסה של האפליקציה גם למובייל.

שירות בטא

מקור: תמונת מסך מאתר החברה

בשלב זה, האפליקציה פועלת כשירות בטא פתוח, וכל אחד יכול להירשם. מטרת שלב זה היא לקבל כמה שיותר משוב מהמשתמשים, כדי לשפר את השירות. שלב זה מאפשר למשתמשים גם להציע כל העת שיפורים לשירות שהיו רוצים לראות מהאפליקציה, ובחברה בהחלט קשובים להצעות רלוונטיות.

חשוב להדגיש, שהאפליקציה מסוגלת להציג גם דפי טקסט רגילים, ולכן לא חובה שיהיה לכם חשבון ברשת חברתית נוספת, אלא אתם יכולים לנצל את הדפים השונים כדי להוסיף מידע נוסף. ראו למשל את הדוגמא לשימוש באפליקציה שעשו ב-TechLoft.

רוצים לזכות בטלוויזיה 42 אינץ’ ומערכת קולנוע ביתי? הצביעו ב-Geek Awards 2011 והכריעו – מי הובילו את העולם הטכנולוגי השנה?

וידאו: הליך הקמה פשוט ואתם מסודרים


Microsoft Bizspark היא תוכנית גלובלית שפותחה במטרה לסייע להצלחת סטארטאפים בשלבים המוקדמים על-ידי אספקת מספר משאבי מפתח, בזמן שהכי צריך אותם:

תוכנה – במסגרת התוכנית, תקבלו גישה מלאה למגוון הרחב של כלי הפיתוח, הפלטפורמות השונות ורשיונות לכל מוצרי מיקרוסופט לשימוש מיידי למשך 3 שנים, לצורך פיתוח וחדירה לשוק של פתרונות וטכנולוגיות חדשות. כל אלו, יחד עם כל ההטבות האחרות בתוכנית, מגיעות ללא תשלום.

תמיכה – התחברו לשותפים נוספים בתוכנית מרחבי העולם – חממות, משקיעים, יועצים, משרדי ממשלה וספקי הוסטינג – כולם מעורבים ומושקעים באופן שווה בתחומי החדשנות והיזמות בתחום התוכנה והאינטרנט ומציעים מגוון רחב של פתרונות שיוכלו לסייע לכם בפתרון בעיות טכנולוגיות ועסקיות.

חשיפה – מעבר לשיתוף הפעולה עם ניוזגיק, תוכנית Bizspark חושפת את הסטארטפים החברים בה לקהל רחב של משקיעים, לקוחות ושותפים פוטנציאליים. כחברים בתוכנית Bizspark של מיקרוסופט, תזכו לגישה לאקו-סיסטם עשיר של עמיתים למקצוע, שותפים ומגבים משאבי תמיכה מכל העולם, אשר יסייעו לכם לגדול ולהצליח. Microsoft Bizspark זו הדרך המהירה ביותר להזניק את הסטארטאפ שלכם קדימה.

Avatar

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: