כנס Growth Hacking יתקיים בתל אביב ב-2 בנובמבר ולנו יש כרטיסים לחלק לכם

כנס Growth Hacking שיתקיים בתל אביב בשבוע הבא עשוי ללמד אתכם טריקים חדשים שיאפשרו לכם ללטש את המוצר שלכם ולהגיע לעוד משתמשים. אלו הפרטים

growth

כיצד תגיעו מ-0 לאלף, מאה אלף או אפילו מיליון משתמשים? תחום ה-Growth Hacking מתמקד במחקרים ובבדיקות שונות הנוגעים למוצר, לשוק, לטכנולוגיות חדשות ולכלים שנועדו לכוון אתכם ליעדים ואז לכבוש אותם. מה שמבדיל את העוסקים בתחום על פני היתר, טמון ביצירתיות אינסופית, אומץ להתנסות בדברים חדשים ושונים וחשיבה כללית מחוץ לקופסא.

איך תשפרו ותייעלו את הכישורים שלכם אם לא תלמדו מהטובים ביותר בתחום מהארץ ומהעולם?

כנס Growth Hacking שיערך ב-2 בנובמבר בתל אביב מיועד ליזמים, סארטאפיסטים, אנשי שיווק, מפתחים ומשקיעים שמעוניינים לחדד את הכישורים שלהם מחד ולפגוש אנשים בכירים ובעלי השפעה ולשוחח איתם מנגד.

האורח המרכזי שיגיע לארץ לכבוד האירוע הוא גם אחת הדמויות המוכרות ביותר כיום בעולם האנליטיקות וה-SEO – ניל פאטל (Neil Patel). פאטל ידוע בעיקר כמייסד של חברת האנליטיקות KISSmetrics ו-Crazy Egg ונחשב לאחד מהמובילים בעולם כשזה מגיע להגדלת הטראפיק המגיע לאתר.

יש לנו 4 כרטיסים בשווי 460 ש”ח כל אחד לחלק לכם

כנס Growth Hacking יתקיים ב-Decka בתל אביב (רחוב בני אפרים 228) החל מהשעה 9:00 ועד 13:00 ב-2 בנובמבר. בשלב זה ניתן עדיין לרכוש כרטיסים במחיר מוזל באתר האירוע, אבל לנו יש גם 4 כרטיסים בחינם לחלק לכם.

כל שעליכם לעשות הוא לשתף אותנו בטיפ שבו נתקלתם בעבר וקשור לתחום ה-Growth Hacking ואלו מכם שיציעו את הטיפים החביבים ביותר עלינו יזכו אותם בכרטיס חינם לאירוע. על מנת לכוון אתכם מעט, הנה 3 טיפים אותם שיתף איתנו ניל פאטל בריאיון שערכנו עימו לאחרונה:

שלושת הטיפים של ניל פאטל

1. תתחילו למנף אינטגרציות צד שלישי. כלומר, הטמיעו את המוצר שלכם עם מוצרים של משתמשים או חברות אחרות באמצעות API. מדובר על דרך טובה באמצעותה תוכלו להגיע אל מאגרי מידע של משתמשים חדשים, בהנחה שההטמעה אכן רווחית לשני הצדדים.

2. חנכו את הקוראים שלכם באמצעות Content Marketing. ברגע שתצליחו להשיג מספיק טראפיק לאתר הבית שלכם באמצעות הבלוג שאתם מפעילים, תוכלו להתחיל לאסוף אימיילים מהקוראים והגולשים הקבועים, מה שיאפשר לכם להתחיל לטפטף להם מגוון מוצרים בתשלום.

3. מנפו אתרים חברתיים. עליכם לגרום למשתמשים שלכם להזמין את חבריהם, באמצעות הצעת מוצרים או הטבות. הדוגמה הטובה ביותר לחברה המיישמת זאת היא דרופבוקס, המאפשרת למשתמשים להגדיל את נפח האחסון שלהם באמצעות הזמנת חבריהם. כך, גם המשתמשים מרוויחים אך גם האתר מרוויח, באמצעות הגדלת מאגר המשתמשים שלו.

התחרות תפתח היום ותסתיים מחר, יום רביעי (29.10) בשעה 14:00. הודעה לזוכים תשלח ביום שלאחר מכן.

שימו לב: רק תגובות במערכת האתר תבדקנה (לא תגובות פייסבוק), הקפידו להזין את כתובת המייל האמיתית שלכם בשדה המתאים. היא לא תהיה גלויה ותשמש אותנו רק במקרה של הודעה על זכייה.

לפרטים נוספים אודות האירוע

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

22 תגובות על "כנס Growth Hacking יתקיים בתל אביב ב-2 בנובמבר ולנו יש כרטיסים לחלק לכם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אורי אפרתי
Guest

תכננו את המוצר (אפליקציה / אתר) בצורה כזאת שיוכל להתאים את עצמו אל המשתמש.

צריך לאסוף כמה שיותר מידע על המשתמש, והכי חשוב, שהניתוח יהייה אוטומטי, לפי הניתוח, להתאים את התוכן למשתמש, ואף להוסיף או לשנות חלקים במוצר כדי לקלוע לצורך של המשתמש.

ככל שיש יותר מידע על המשתמש (תחומי עניין וכו) ניתן להנגיש תוכן בצורה טובה ומכוונת יותר לכל אחד.

תהיתי
Guest

יש לכם את זה עם יותר buzzwords?

בני
Guest

בנו “קהילת מאמינים” עוד בטרם השקת המוצר.

דוגמא טובה לכח של קהילה שכזו בא לידי ביטוי במימון המונים, כאשר הקהילה מתחילה את הבאזז סביב המוצר ותהליך המימון הופך ויראלי מאוד מהר.

דן
Guest

מאוד אוהב את הסיפור הקלאסי של צמיחת הוטמייל. בכל מייל שנשלח נכתב בתחתית:
“P.S. Get your free email at Hotmail”.
כמה פשוט ככה מוצלח והדבר הביא לצמיחה מהירה בזמן קצר.
קל להתאים ולחשוב איך ליישם את “רוח הטריק” להרבה אתרים. בעיקר: KEEP IT SIMPLE.

Alex P
Guest

הטמיעו במוצר שלכם פעולות שיביאו את המשתמשים לאינטרקציה עם אנשים מחוץ למעגל המשתמשים (חברים, משפחה או סתם אנשים שהם מכירים), על הדרך תדאגו שדרך האינטרקציה יהיה ברור שזה הגיע מהמוצר שלכם ;)

דוגמאות:
– dropbox עושים את זה מצוין כשאתה משתף קובץ עם כל מיני אנשים שאין להם דרופבוקס.
– hotmail – הכניסו לכל מייל שנשלח מהם get your free email from hotmail.
– waze – אתה יכול לשתף את הנסיעה שלך עם אנשים שאין להם וייז.

רן גלר
Guest

לנסות את המוצר על יבש, כדי להבין האם יש לו ביקוש.
להשקיע סכום פעוט על פרסום, שיציג את המוצר, אבל במקום להוריד אותו יהיה ניתן רק להכניס כתובת מייל. כל זה תחת הכותרת.

“תרשם היום, וברגע שהמוצר יהיה זמין, נשלח לך מייל עם קישור”.

לפי כמות הקליקים, והנרשמים, ניתן להבין בגדול, האם קיים ביקוש כלשהו למוצר.

עמית שרמן
Guest

נראה לי אחלה כנס. כיוון שאין לי מה להוסיף להצעות החכמות… כנראה שאני חייב לזכות בכרטיס.

דני
Guest

זו לא שיטה מומלצת (על גבול הלא חוקית/הוגנת) אבל היא עבדה לAirBnb בתחילת הדרך:
להיכנס לאתרים מתחרים/רלוונטיים ולהמליץ למשתמשים בהם לנסות את המוצר שלכם במקום (או בנוסף).

AirBnb עשו זאת בקרייגסליסט כאשר אנשים שהעלו את דירתם לסיבלוט לתקופות שונות קיבלו הצעה מאנשי AirBnb (שהתחזו כמובן למשתמשות תמימות בקרייגסליסט) להעלות את הדירה/חדר גם לAirBnb וכך גרף גידול המשתמשים שלהם החל לעלות.

דוגמא לישום העניין ברגע זה:
SPOT בדיוק מחפשת את אנשי ה Global Growth שיצטרפו למאבקה העולמי בבזבוז הזמן. אם אתם כאלה, הנה לינק עם תיאור משרה: http://spotst.com/jobs
(ואם אתם מצוות גיקטיים, אז היי- ממש נשמח לכרטיס לאירוע!)

יריב
Guest

השיקו את המוצר שלכם כמה שיותר מוקדם, גם כשאינו מושלם והביאו אליו טראפיק על ידי פירסום ממוקד בסכום צנוע. מה שתלמדו מהתהליך ישרת אתכם בהמשך.

עודד
Guest
השתמשו בטוויטר כפלטפורמה למינוף התוכן שלכם. חפשו אחר המשפיעים בתחום שבו אתם פועלים ועקבו אחריהם, לטוויטר יש פונקציה שתאפשר לכם לקבל push notification בזמן אמת מהאנשים שאתם עוקבים אחריהם , ככה שתוכלו לקבל במהלך היום מה מעניין את אותם משפיעים, על מה הם מדברים ועם מי הם מתכתבים. התאימו את התכנים שלכם למה שמעניין את מי שפועל בדומיין שלכם ככה תוודאו שהבלוג או התכנים שאתם מייצרים מטפלים ועוסקים במה שבאמת מעניין את קהל המשתמשים שלכם או המשקיעים הפוטנציאלים. ברגע שיהיו לכם מספיק תכנים תוכלו לעניין בהם בצורה ישירה את אותם משפיעים (גם זאת ניתן לעשות דרך טוויטר). ברגע שתרגישו שאתם… Read more »
צחי
Guest

תיצרו flow שבו משתמש חדש מגיע בדרך המהירה ביותר לרגע ה: א-הה! (הבנתי מה המוצר הזה נותן לי!)

גלית
Guest

חשוב שהמשתמש ירגיש שהוא חלק ממועדון אקסלוסיבי של חברים יודעי סוד. אנשים אוהבים להרגיש שהם פורצי דרך ולא הולכים אחרי העדר ולכן חשוב לתת להם הרגשה שהם יודעים משהו שאחרים לא. ניתן לראות את הטקטיקה הזאת באתרים שדורשים הרשמה לפני השקה או שליחת הזמנה של משתמש קיים על מנת להצטרף לשירות.
אם המשתמש ירגיש שהוא גילה סוד נהדר הוא ירוץ מהר להשוויץ לכל החברים שלו על הגילוי המסעיר :)

עומרי
Guest
בצורה פשוטה – רגש! מוצר שימושי ככל שיהיה , נוח ככל שיהיה, או מתאים למשתמש ככל שיהיה, פשוט לא מספיק על מנת לייצר קהילה. כי המשתמש גם אם השתמש במוצר ומצא אותו שימושי, יעבור הלאה כאשר ייצא משהו חדש יותר/יפה יותר/שימושי יותר. הדרך שלנו לייצר חוויה שהיא משמעותית למשתמש ולא רק תועלתנית היא לתכנן מוצר לרגש. תכנון לרגש יביא לכך שהמוצר ישפיע על המשתמש, uזה יגרום לו לזכור את המוצר , ולשתף אותו. ולא כי הוא רוצה לשתף את המוצר, אלא כדי לשתף את החוויה שהוא חווה. שלושת עקרונות הבסיס שלי לתכנון לרגש הם – -אם אתם יכולים, תגרמו להם… Read more »
אבי
Guest

תשקיעו הרבה כסף ומאמץ במוקדי כוח – אנשים שיש להם רצון יכולת ואינטרס לשמש כסוכני חינם שלכם, אנשים שיש להם אינטרס שתצליחו.

במידה והמוצר שלכם ויראלי (וכדאי שיהיה) – מוקדי הכוח האלה יביאו את המשתמשים בשבילכם.
דוגמא: לשווק אפליקציה קבוצתית לראש הקבוצה בצורה ייחודית.

Ittay Hayut
Guest

תקשיבו לפול גראהם.
כשאתם בתחילת הדרך ורוצים להשיג את מסת היוזרים הראשונה, הרבה פונים לפרסום בתשלום.
עזבו אתכם משטויות, ‘Do things that don’t scale’
צאו לדרך, תפגשו אנשים ותמכרו, אין דרך אחרת ללמוד על המוצר בתחילת דרכו

דני פרץ
Guest

1 גיבוש הרעיון מול יועץ והכנה של מוקאפ פשוט קליל ונוח למשתמש וליועץ
2 הכנה של אלגוריתם כלכלי להכנסות כספיים עתידיים
3 הרעיון צריך להיות עם מאפיינים גלובלים עולמיים כך שלא תהיה בעיית הבנה של המשמש ולהגיע למצב שהוא יהיה מכור לשימוש יום יומי בפעילויות של המשמש

רום
Guest
הטיפ שאני מציע מגיע מספרים שקראתי בתחום הכלכלה ההתנהגותית (“לא רציונלי ולא במקרה” , “לחשוב מהר ולאט”): לפעמים כדאי בנוסף למוצר, לשירות לשלכם (או תת-פונקציונליות בתוכם), לייצר מין מוצר מקביל, שלכאורה מתחרה במוצר שלכם (במונחים מקצועיים הוא יקרא “פיתיון”), אך גורע ממנו בכמה דברים (במחיר, פונקציונליות, בחוויה). מחקרים מראים כי כאשר לאדם עומדות כמה אפשרויות (המוצר שלכם לדוגמה, מול מוצרים אחרים בשוק), וכאשר אפשרות אחת מתוכן (להלן “הפיתיון” שלנו), מאוד דומה לאפשרות אחרת (המוצר האמיתי שלנו), אך גורעת ממנו בכמה היבטים, מצב כזה גורם למוצר שלנו להיתפס באופן יחסי באור מאוד חיובי, כזה שאפילו יגרום לו לבלוט אפילו יותר מאשר… Read more »
גיורא
Guest
אני חושב שטיפ מוצלח הוא ליצור אפליקציה שתיצור מערכת יחסים (חיוביים) בינה לבין המשתמש – מערכת המבוססת על יחסי פירגון. מה זאת אומרת? קחו לדוגמה את פייסבוק, פייסבוק יצרו קשר מאוד הדוק בין המשתמש לבינה ע”י כך שיצרו מערכת מפגרנת שזופה בלייקים, Shareים וכו’, כזאת שגורמת למשתמש ממש לאהוב את השימוש במערכת (מי לא אוהב לקבל לייקים?). לא סתם כפתור ה-Dislike לא קיים. אבל לא רק פייסבוק עלו על הנוסחה, רבים אחרים משתמשים ב”שיטת הפירגון” בכדי לגרום למשתמשים שלהם להתאהב במערכת (Endrose ב-LinkedIn מישהו?). אני חושב שאם נדאג שבאפליקציה שלנו, לא משנה באיזה תחום היא (לא בהכרח חברתי), ניצור מערכת… Read more »
בועז
Guest

אל תציבו מחסום הרשמה !

תנו ליוזרים להשתמש ולהתאהב במערכת בלי צורך לספק פרטים מזהים.
תעבירו את ההרשמה לשלב שבו המשתמש כבר אוהב את המערכת ורוצה גישה לפ׳יצרים מתקדמים יותר, שבשבילם ״שווה״ לו לספק פרטים אישיים.

Amir Hanan
Member

להלן שלושה טיפים מובילים שאספתי…
1) (מתחבר לטיפ הקודם ומחדד -) לאתרים המציעים שירות מבוסס תהליך, פתיחת מספר צעדים ראשונים לפני הדרישה לפרטי הרשמה מכניסה את המשתמש פנימה ומשפרת סיכויי הרשמה בפועל.
2) כתיבה של תוכן איכותי סביב התחום בו עוסקת החברה / השירות והפצתו באמצעות אתרים מובילים בונה את המוניטין כמובילים ומומחים בתחום (אתרים מתאימים – Slideshare, Wikipedia, Hacker News, Linkedin… כמו כם Meetup בתחומים הרלוונטיים ואפשר לעניין אתרי חדשות / בלוגים כמו Newsgeek כמובן!)
3) להפנים את הכוח של g+ בקידום תוצאות חיפוש בין אם זה עמוד הבית, עמוד השירות או עמוד תוכן עם מאמר איכותי.

אורן
Guest
1. למדו את התיאוריות החשובות בתחום. אחת שהיא חובה לכל growth hacker היא העבודה של ניר אייל על hooked – מה גורם לנו להתמכר למוצרים ושרותים: – הרצאה של שעה ששווה לכם חודשים כאן: http://www.youtube.com/watch?v=TDRQfGT6GtE/ – דוגמא: תנו פרס שאינו קבוע על פעולות המשתמש – הבלתי קבוע מפתה הרבה יותר מהידוע. ב tinder למשל זה קיים כל הזמן, במקומות שזה לא אוטומטי – צרו משהו כזה. 2. תדמיינו את ה use cases של השימוש במוצר שלכם לפרטי פרטים. ככל שתבינו יותר טוב את הסביבה והתנאים בהם המשתמשים יהיו כשהם משתמשים במוצר, כך ייפתחו בפניכם אפשרויות הקשורות בה – בין אם… Read more »
Daniel
Guest
הכי קלישאתי אבל הכי חשוב לפני הכל: Have a great product! בלי זה כל הטיפים מיותרים.. אחרי שזה מובטח, ההמלצה שלי היא לעבוד בכמה שלבים במקביל בשביל growth מקסימלי (או EFG) 1. Exclusivity- גרסת ניסוי שתצבור hype רק למגניבים ביותר (ראו את gmail בעבר ואת Inbox היום). כשמיצינו את זה או אם כבר יש צורך ברור למוצר בשוק ניתן לעבור ל- 2. Freemium- הידוע לשמצה, גרסה חינמית ורוויית פרסומות/ בעלת featureים בסיסיים בלבד לקהל הרחב. וגרסת Premium מלאה בכל טוב וללא פרסומות. (ראו Dropbox) 3. Gifts/Grants- חלוקה של הזמנות במקרה הראשון/מנויים במקרה השני/משאבים לאפליקציות הענן למיניהן, למובילי דעה בתחום שלנו/… Read more »
wpDiscuz

תגיות לכתבה: