Gigya מציגה: רישום חברתי עם פילוח למפרסמים

חברת הסטארטאפ הישראלית Gigya מציגה כלי ניהול חדש המיועד לעסקים ועוזר להם לעקוב אחר פעילות המשתמשים שלהם, ואף למקד את הפרסום בהתאם לתחומי העניין שלהם

מקור: יח”צ

Gigya, חברת הסטארטאפ הישראלית שפיתחה מוצר המאפשר למשתמשים להרשם לאתרים באמצעות הפרופיליים החברתיים שלהם, הודיעה על המוצר החדש שלה במודל infrastructure-as-a-service המאפשר לבעלי עסקים להפוך את האתרים שלהם לחברתיים עוד יותר, ועל הדרך גם לעזור למפרסמים למצוא לקוחות חדשים.

יותר חברתי, יותר מעניין

גיגיה הוקמה ב-2006 על ידי אייל מגן, ערן קוטנר ורולי אליעזרוב ומדובר באחד הסטארטאפים הוותיקים בסצנה ואחת מהחברות המצליחות בכל הנוגע לכמות הלקוחות וכמות המשתמשים. המוצר שפיתחה החברה מאפשר לאתרים להפוך לחברתיים על ידי הטעמת שירותים כגון פייסבוק, טוויטר, לינקדאין וכדומה – אך בצורות שונות ומורכבות מאשר ‘סתם’ כפתורים או ווידג’טים באתר.

החברה עובדת עם למעלה מ-500 אנטרפרייזים ומגיעה אל למעלה ממיליארד משתמשי מידי חודש. הפלטפורמה שלהם מעניקה לבעלי אתרים את האפשרות למצות את הערך העיקרי מרשתות חברתיות, להעצים את אתריהם וכמובן ליצור עניין ושיחה גבוהים במיוחד בקרב הגולשים, המשתמשים והלקוחות.

כעת, הודיעה החברה על הרחבת שירותיה ומציגה את המוצר החדש שלה, הנקרא User Management 360 ומציע מודל ענן של infrastructure-as-a-service, המסוגל להעניק לעסקים ואתרים כלים נוספים להם זקוקים, במטרה להפוך את האתר לחברתי יותר – ללא הצורך בידע טכני, או בבניית מוצר חדש.

אתרים משופרים

התוספת החדשה שמציגה החברה היא פלטפורמה לניהול משתמשים הכוללת שני מוצרים חדשים: Registration-as-a-Service ו-Identity Access.

הראשון מאפשר לאתרים ליצור דפי הרשמה, הכוללים הרשמה סטנדרטית לצד אפשרות להתחבר עם אחת מהרשתות החברתיות אליהן המשתמש מנוי. כך, עסקים הדורשים דפי הרשמה יכולים ליצור אותם – גם אם אין להם את הידע הטכני ליצור אותם. בנוסף, המוצר מציע פאנל ניהול המאפשר למפעילי האתר להתאים את ההרשמה, ה-Login, ממשק המשתמש ואת ניהול הפרופיל.

את מידע המשתמש המתקבל מההרשמה מאפשרת החברה לאחסן על שרתיה ב-Identity Storage, דאטהבייס שנועד לשמור את המידע האישי של המשתמשים לצד הנתונים החברתיים שלו – וזהו למעשה המוצר השני של החברה, Identity Access.

את מאגר המידע גיגיה יוצרת באמצעות אסיפת אינפורמציה המגיעה באמצעות אותם טפסי הרשמה, בנוסף לפלאגאינים או ‘גיימיפיקציה’ המוצעים באתר עצמו – כאשר המשתמשים צריכים לאשר את שמירת המידע והגישה לפרופילים שלהם. ברגע שהם נותנים את האישור, המידע הופך למעשה נגיש גם למשווקים, שיכולים לצפות במידע הכולל שמות, כתובות אימיילים, תחומי עניין, פעילויות, חברים, לייקים וכדומה – כאשר יכולים לייצא את המידע אל פלטפורמות השיווק, ולמקד בעזרתם קמפיינים שונים.

מנכ”ל החברה, רולי אליעזרוב הגיב כי מרבית העסקים בונים את מערכות ההרשמה שלהם מאפס. Registration-as-a-service מטרתו לפרק את המחסומים בין ה-IT לבין המשווקים, על ידי הצגת יכולות מתקדמות ונוחות עבורם, העוזרות להבין את המשתמשים וכמובן לקבל גישה מהירה למידע הרלוונטי לקמפיינים השונים.

במידה ואתם בעלי עסק המעוניינים להתנסות עם המערכת, תוכלו לקבל הדגמה חינם באמצעות הרשמה באתר החברה, אך חשוב לדעת כי תכנית התמחור של השירות החדש מתחיל ממחיר של 1,600 דולרים בחודש, כך שקהל היעד העיקרי עבור גיגיה הן חברות גדולות ומבוססות, לפחות נכון לעכשיו.

וידאו: User Management 360

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: