הסטארטאפ GiftWizard מגייס מיליון דולר כדי לעזור לכם לרכוש מתנות בקלות

GiftWizard רוצה לחסוך לכם כאב ראש בפעם הבאה שתצטרכו לרכוש מתנה למכר אהוב דרך האינטרנט. החברה מציעה גיפט קארד משודרג בצורת מתנה שאתם תבחרו, אבל לפני שהחבילה תישלח אל הנמען הוא יכנס לתמונה ויוכל לבחור את הצבע, המידה או להחליף למשהו אחר לחלוטין

מידי יום מיליוני אמריקאים מחפשים ברשת אחר מתנות יום הולדת, חתונה, ברית, ימי נישואין וחגים. הרי הרבה יותר נוח לחפש מוצרים באינטרנט, לא רק שהיצע המוצרים רחב יותר, במקרים רבים המחירים נמוכים הרבה יותר. הבעיה היא שבקנייה ברשת אנו לוקחים מגוון סיכונים כמו האם המוצר יספיק להגיע בזמן, האם המידה תהיה טובה ולאיזה כתובת לשלוח את המוצר.

הסטארטאפ הישראלי GiftWizard שנוסד ב-2015 רוצה שבפעם הבאה שתקנו מתנה למישהו אהוב, תוכלו להיות בטוחים שהוא יהיה מרוצה ממנה. החברה פיתחה מנגנון די פשוט שניתן להטמיע בכל אתר מסחר, המאפשר להפוך את מקבל המתנה מפסיבי – לאקטיבי. כדי להמשיך ולעשות זאת, הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס בהיקף של מיליון דולר בהובלת קרן פרגרין ובהשתתפות משקיעים פרטיים.

מתנה בהתאמה אישית

הרעיון מאחורי GiftWizard הוא כזה: על בעל החנות המקוונת להטמיע בה פלאגין על מנת ליצור כפתור שימוקם לצד כפתור ה-Add to Cart, שיאפשר למשתמש לרכוש את המוצר כמתנה (Send as a gift). בעצם מדובר בסוג של גיפט קארד ממוקד יותר, שבו רוכש המתנה בוחר אמנם מה הוא רוצה לתת, אבל גם הנמען משחק תפקיד אקטיבי. המתנה עצמה נשלחת באופן וירטואלי באמצעות כרטיס ברכה עם כפתור “call to action” למימוש המתנה. בשלב זה, מקבל המתנה הופך לחלק מהתהליך ויכול ‘להתאים’ את המתנה לפי העדפותיו או להפוך אותה לגיפט קארד, אם הוא לא מצא למה להחליף.

הפלטפורמה טומנת בתוכה מגוון יתרונות בולטים עבור החנויות המקוונות השונות שכן ביכולתה להגדיל מכירות, לרכוש לקוחות חדשים שאולי בכלל לא הכירו את המותג לפני כן, להגביר נאמנות ובעיקר לחסוך בהוצאות כספיות ובירוקרטריות הנוגעות ללקוחות המעוניינים להחליף מתנות או לקבל החזר כספי. בסופו של דבר מדובר בפתרון נוח הן עבור מעניקי המתנות, שיכולים להיות רגועים שלא יזרקו את הכסף שלהם לפח, שכן אחד החסרונות הבולטים בקנייה באינטרנט היא שהליך ההחלפה אינו מאוד זמין, בטח שלא מישראל לחו״ל, בשל עלויות שילוח גבוהות ולאו דווקא משתלמות. מבחינת תחרות, GiftWizard לא ממש לבד בשוק; המתחרה המעניינת ביותר היא Loop Commerce הישראלית גם כן, שמציעה פחות או יותר את אותו הדבר, וגייסה עד היום קרוב ל-30 מיליון דולר.

יחד עם זאת, לטענת GiftWizard היתרון שלה בא לידי ביטוי ב-“Gifting Cloud” שלה. מדובר במוצר אשר מנתח מידע רלוונטי על נותן המתנה והמקבל, ובונה עבור החברה אינטראקציות אוטומטיות וקמפיינים שיווקים שמאפשרים להחזיר את הקונה ואת מקבל המתנה (שהוא לקוח חדש לגמרי) לחנות, ולהפוך אותם ללקוחות אקטיביים. כיום החברה עובדת עם חנויות ומותגים רבים בהם BuzzFeed, Garth Brooks ואפילו קניה ווסט. כמו כן, הפלאגין שלה זמין גם בחנות האפליקציות של Shopify בחינם.

“המימון החדש ממחיש את האטרקטיביות של ה-Gifting Cloud אותו פיתחה החברה. הוא יאפשר לנו לעזור לחנויות ומותגים בכל מקום לשפר את חווית המתנה, ולהשתמש בשליחת מתנות מבוססת דאטה כמנוע צמיחה משמעותי עבורן. הגיוס ישמש את החברה להעמיק את היתרון הטכנולוגי שלה בפתרונות מתנות, ליצירת שיתופי פעולה עם מותגים בינלאומיים מובילים ולהמשך הצמיחה המואצת”, אמר לנו יאיר מירון, מייסד ומנכ”ל החברה.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

3 תגובות על "הסטארטאפ GiftWizard מגייס מיליון דולר כדי לעזור לכם לרכוש מתנות בקלות"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אריה
Guest

רעיון מעולה…

יהונתן
Guest

חזק מאוד, כל הכבוד! עובד גם על מוכרים באמזון?

עופר
Guest

משתמש בפלטפורמה שלכם! מוצר מצוין

wpDiscuz

תגיות לכתבה: