Getonic הישראלית מגייסת 625 אלף דולרים [גיוס]

חברת הסטארטאפ הישראלית גטוניק, המציעה פלטפורמה לבניית חנויות מקוונות, משלימה סבב גיוס שני בסך 625 אלף דולרים

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

חברת הסטארטאפ הישראלית גטוניק (Getonic), המציעה פלטפורמה לבניית חנויות מקוונות, השלימה סבב גיוס שני על סך 625 אלף דולרים. את הגיוס הנוכחי הובילה קרן ההשקעות הסינגפורית Rutledge Vine Capital שכבר השקיעה בעבר במספר חברות סטארטאפ ישראליות.

עוד השתתפו בגיוס הנוכחי חברת ההשקעות TheTime, שהשתתפה גם בסבב הגיוס הראשון של החברה, והמשקיע הפרטי מורטימור סינגר (Mortimer Singer) נשיא חברת Marvin Traub Associates, המתעסקת בייעוץ ואסטרטגיה בתחום הקמעוני. סך ההון שגייסה החברה עד היום עומד על 1.3 מיליון דולרים.

פלטפורמה מסחרית לכולם

חברת גטוניק הישראלית מעוניינת לשנות את תחום הרכישות המקוון, באמצעות היפוך תהליך המסחר שהיה קיים עד היום. במקום שמשתמש יקים חנות, ולאחר מכן יאלץ להמתין לגולשים או רוכשים פוטנציאלים שיגיעו אל האתר, יגלשו בו, יבחרו את המוצר המתאים ויבצעו את הרכישה – מאפשרת גטוניק למשתמשים להפיץ את המוצרים אותם הם מוכרים באמצעות הרשתות החברתיות, בתוך חנות וירטואלית קטנה אותה ניתן לבנות במינימום מאמץ.

חנויות האינסטנט שמציעה החברה, להן היא קוראת POPshop, מאפשרת לכם להעלות את המוצרים השונים אותם אתם מוכרים, בין אם מדובר במוצרים פיזיים ובין אם מדובר במוצרים דיגיטליים, כמו מוזיקה, ולהתחיל להפיץ את הבשורה לקהל הרחב. בצד הטכני, גטוניק מטפלת לא רק בהקמת החנות, אלא גם בתהליך הרכישה באמצעות שיתוף פעולה עם PayPal, המאפשר לא רק תפוצה רחבה של רוכשים פוטנציאליים, אלא גם הצגה של סכום הרכישה בהתאם למטבע המקומי של הרוכש.

את החנות שהמשתמשים יוצרים ניתן להפיץ לא רק באמצעות הרשתות החברתיות, אלא גם להטמיע אותה כקוד באתרים הקיימים שלכם, ואף לשלוח אותם כקישורים באמצעות אימייל או טוויטר, המובילים את הרוכשים אל דף נחיתה ייעודי. בנוסף, באמצעות שיתוף פעולה עם חברת Wix, המציעה שירות בניית אתרים מתקדמים ללא ידע טכני, יכולים משתמשים להטמיע את חנות גטוניק בתור האתר הייעודי שבנו, וכך למעשה לבנות אתר שלם סביב פלטפורמת החנות.

קניות מקוונות מזן אחר

גטוניק נוסדה ב-2010 על ידי עמית אור, ומונה כיום כ-10 עובדים היושבים במשרדי החברה בתל אביב. בראיון לניוזגיק הסביר עדי אייל, מנכ”ל גטוניק כי מהפכת ה-Social שינתה את האינטרנט בשנים האחרונות, אך לעומת זאת עולם ה-Ecommerce כמעט ולא השתנה. כתוצאה מכך, מיליוני אנשים פותחים חנויות Ecommerce – אבל לא מצליחים למכור. גטוניק מציגה גישה שונה למצב זה: במקום להמתין ללקוחות שיגיעו לחנות, אנחנו שולחים את החנויות אל הקונים לכל מקום בו הם נמצאים, כגון אימייל, בלוגים, טוויטר, פינטרסט, גוגל פלוס, פייסבוק ועוד.

אייל מוסיף כי על מנת לעודד את הויראליות, החברה מאפשרת למוכרים להציע עמלות לכל מי שיסייע להם למכור את מוצריהם, ובכך למעשה המעריצים, האוהדים והעוקבים של המותג הופכים לא רק לשגרירים המפיצים את המילה הטובה, אלא למערך ההפצה עצמו.

כחלק מסבב הגיוס הנוכחי, השיקה גטוניק בחודש ינואר האחרון את המוצר שלה בקונספט חדש, הפתוח לכלל הציבור המעוניין למכור את מרכולתו באמצעות האינטרנט, ומתכננת להשיק בקרוב גם את אפליקציית המובייל שלה, שתאפשר למשתמשים ליצור ולהפיץ את החנויות שיצרו, מכל מקום ובכל שעה.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: