GeekWeek: הפוסטים שפורסמו השבוע ויתכן ופספסתם

פלייסטיישן 4 מנצחת את Xbox One, אפל מדיחה את קוקה קולה, מכשירים סלולריים ככלי לחיזוי רעידות אדמה, גוגל משיקה כלי לבניית אתרים ופייסבוק מאפשרת לחפש גם סטטוסים.

geektime-weekly

אם השבוע החולף היה עמוס במיוחד ולא הספקתם להתעדכן בכל החדשות החשובות שפורסמו בעולם הטכנולוגי, הנה חמש ידיעות שאסור היה לפספס:

סקר: פלייסטיישן 4 מנצחת את Xbox One בהליכה

הסקר, שבוצע בשבוע שעבר באופן אינטרנטי, כלל 1,297 משתמשים מרחבי ארצות הברית, בגילאים שונים ובפילוח סוציו-אקונומי שונה. מתוצאותיו עולה כי 26 אחוזים מהצרכנים ימהרו לרכוש את פלייסטיישן 4 (ברגע שהקונסולה תהיה זמינה בחנויות), בעוד רק 15 אחוזים טענו כי בכוונתם לרכוש את המתחרה האמריקנית מבית מיקרוסופט.

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח”צ, עיבוד תמונה

אחרי 13 שנים: אפל מדיחה את קוקה קולה, הופכת למותג החזק בעולם

ערך המותג של ענקית הטכנולוגיה, אשר בשנה שעברה עמד על 76.5 מיליארד דולרים, גדל בשנה האחרונה ב-28 אחוזים וניצב כעת על 98.3 מיליארד דולרים, כאשר ערך המותג של קוקה קולה קפץ גם הוא מ-77.8 מיליארד דולרים בשנה שעברה, אך בשיעור של 2 אחוזים בלבד ועומד כעת על 79.2 מיליארד דולרים. מיד אחרי אפל ניצבת במקום השני גוגל, אשר חוותה קפיצה משמעותית בערך המותג שלה מ-69.7 מיליארד דולרים בשנה שעברה אל 93.2 מיליארד דולרים בשנה הנוכחית.

מקור: צילום מסך, עיבוד תמונה

מקור: צילום מסך, עיבוד תמונה

האם מכשירים סלולריים יחזו בקרוב רעידות אדמה?

במשך שנים רבות המאבק העיקרי של מדענים וססמולוגים היה לאסוף נתונים מדוייקים בזמן אמת אודות רעידות אדמה, ובעזרת הנתונים הללו לבצע חישובים ולהסיק מסקנות שיוכלו להגן עלינו מפני רעידות אדמה פוטנציאליות ואף לחזות אותן מראש. מחקר חדש, שהתבצע על ידי הססמולוגים האיטלקיים אנטונינו ד’אלסנדרו וג’וזפה ד’אנה ממהמכון הלאומי לגיאופיזיקה ווולקנולוגיה בפיזה מגלה כי העזרה הכי גדולה יכולה להגיע דווקא מהמקור שנמצא בידיים של כל אחד מאיתנו: הסמארטפון.

מקור: Shutterstock

מקור: Shutterstock

גוגל מציגה את “Web Designer”, כלי חדש ליצירת מודעות ואתרים

גוגל הודיעה על השקת ”Web Designer“, כלי חדש שנועד לבניית אתרים ומודעות המבוססים על HTML5. הכלי המשוכלל אומנם מאפשר יצירת אתרים מרהיבים, אך כפי שגוגל ציינה בהודעתה, לא זו המטרה. עיני החברה הולכות אחר הכסף, ולכן המטרה המרכזית של הכלי החדש הינה לאפשר למפרסמים ליצור בקלות מודעות עבור התקני הסלולר והמחשבים האישיים.

צילום מסך

צילום מסך

חדש: חיפוש הגרף של פייסבוק יציג מעתה גם סטטוסים

פייסבוק אומנם השיקה את חיפוש הגרף שלה מוקדם יותר בתחילת השנה, אך כעת סוף סוף הגיעה הבשורה: תוצאות החיפוש יכללו גם עדכוני סטטוסים, תיאורי תמונות, צ‘ק-אין במקומות שונים ועוד. מדובר במהלך משמח עבור אלה המעוניינים לצלול לתוך סטטוסים בנושאים מסויימים, ובחלק מהמהלך הכולל של מיקרוסופט למצב עצמה כספקית תוכן, מהלך הכולל גם הוספת ההאשטגים והאפשרות להטמיע פוסטים באתרים חיצוניים.

מקור: יח”צ


אנחנו עומלים רבות על מנת להביא לכם את הידיעות המעניינות ביותר וכדי שתהנו מהקריאה באתר. נשמח לשמוע מה עוד מעניין אתכם ועל מה תרצו שנכתוב.

במידה ויש לכם ידיעה שאתם רוצים לפרסם אצלנו, או שאתם מעוניינים ליצור איתנו קשר בנושא הצעות שונות לשינוי או שיפור, הערות, תיקונים, תקלות או מידע תוכלו לפנות אלינו אל הכתובת info AT geektime.co.il.

כמו כן, את ריכוז הכתבות המעניינות שפורסמו בגיקטיים במהדורה מרוכזת ונרחבת יותר ניתן לקבל אחת לשבוע, במוצאי שבת, באמצעות הניוזלטר השבועי שלנו. לרישום ניתן לגלול מטה לתחתית כל עמוד באתר ולהזין את כתובת המייל שלכם.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: