For Each הישראלית נרכשה על ידי Autodesk תמורת 15 מיליון דולר [אקזיט]
חברת התוכנה הישראלית נרכשה על ידי ענקית התוכנה Autodesk בעיסקה המוערכת ב-15 מיליון דולר. זוהי הרכישה השלישית של Autodesk בישראל בשנים האחרונות.
רכישה נוספת לענקית התוכנה Autodesk בישראל – והפעם מדובר בחברת התוכנה הישראלית For Each, המפתחת אפליקציות מובייל לאייפון, אייפד ולאנדרואיד. למרות שלא נמסרה הודעה רשמית לעיתונות בנושא, בפוסט שעלה בדף הפייסבוק הרשמי של החברה נמסר: "חדשות מרעישות, for-each נרכשה על ידי Autodesk השבוע. אנחנו גאים וסופר שמחים להצטרף ל-Autodesk המובילה בפיתוח תוכנות עיצוב תלת מימד, הנדסה ובידור." מקור נוסף שמסר פרטים לגיקטיים אישר את דבר העסקה.
תצטרף למרכז הפיתוח של Autodesk בישראל
סכום העיסקה כפי שנודע לגיקטיים עומד על כ-15 מיליון דולרים, ומטרתה העיקרית היא רכישת כוח האדם של החברה ושילוב הצוות של For Each במרכז הפיתוח של Autodesk בישראל, הממוקם בנמל תל אביב. הצוות של For Each צפוי להצטרף לצוות של PlanPlatform, או Visual Tao אשר נרכשה על ידי AutoDesk בדצמבר 2009 בסכום המוערך בכ-20-30 מיליון דולרים. לפניית גיקטיים, אלעד לייבוביץ', מנכ"ל For Each אישר את דבר הרכישה אך סירב למסור פרטים נוספים בשלב זה.
בין מוצריה של החברה, המתעסקת בפיתוח אפליקציות מובייל, ניתן למצוא אפליקציות שנבנו עבור חברות סטארטאפ ישראליות מוכרות, אשר את חלקן סקרנו בעבר בגיקטיים, כגון 365Scores, המפתחת אפליקציית עדכונים לתוצאות ספורט מרחבי העולם, אשר גייסה 1.2 מיליון דולרים בתחילת השנה, Snoox, המפתחת מנוע המלצות חברתי ו-Buzzdoes, אשר הגיעה ל-10 הפינאליסטיות של תחרות QPrize של קוואלקום בשנה שעברה ומאפשרת למשתמשים לשתף את האפליקציות המועדפות עליהם ולקבל תגמול על כל הורדה שיוצאת לפועל כתוצאה מההמלצות הללו. החברה מפתחת גם את אפליקציית Rivhit לניהול עסקים ו-TranSafe, אפליקציה שמאפשרת שליטה מרחוק במערכת האזעקה של הרכב ומעקב אחר מיקומו.
For Each הוקמה ב-2010 על ידי אלעד לייבוביץ' (מנכ"ל), יפתח רינגל (VP R&D), תום וינטר (CTO), שון כץ (Android Leader), אסף שווקי (CMO) ורועי עובד (VP Product) ומעסיקה 18 עובדים, מרביתם בוגרי ממר"ם, במשרדיה הממוקמים ברח' הבונים ברמת גן. פרט לפיתוח תוכנה, החברה גם עוסקת בייעוץ לחברות תוכנה גדולות ומובילה את קורס הפיתוח למובייל של מכללת ההיי-טק ג'ון ברייס.
הגב
11 תגובות על "For Each הישראלית נרכשה על ידי Autodesk תמורת 15 מיליון דולר [אקזיט]"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
יפתח רינגל – כל הכבוד, בהצלחה.
כל הכבוד – אבל דברים כאלה רק ממחישים שהקבע שדורשים ממקבלי המתנות של צה"ל פשוט אינו מספיק…
כל הכבוד לכם אנשים יקרים ומבורכים
לא מבינה למה לדעתך הם צריכים להישאר כל החיים בצבא בגלל קורס אחד של חצי שנה.. מסכימה שזה קורס מועיל אבל אני מכירה באופן אישי שניים מהם שגם היו קצינים ותרמו לצהל יותר ממה שהיו "חייבים"..
הכי מגיע להם שתפרגנו להם ושגם יצליחו באזרחות..!
אני מפרגן והם אנשים מצויינים. ורק להגינות אני גם יוצא יחידה כזו ומינפתי את הניסיון לטובתי.
הרי ברור שהקורס של החצי שנה זה לא העיקר אלא מתן ההזדמנות לקבל ניסיון ל 6 שנים בפיתוח וניהול פרוייקטים ענקיים וקבלת מתודולוגיות עבודה שהקנו להם את הידע בהקמת החברה הזו.
השאלה הפשוטה היא: האם בנאדם אינטלגנט מעל הממוצע שלא נבחר (בצורה לא שקופה) לשרת באחת מיחידות אלה היה בעל סיכויים דומים להישג כזה. התשובה לטעמי חד משמעית לא. ולכן, לאנשים אלה יש חוב גדול יותר לצבא ולחברה.
זו הסתכלות ריאלית על החבילה שהם מקבלים מהמערכת הציבורית ויש לשים לב שיחזירו ולו במעט את שקיבלו.
לשרת בממר"ם זה מתנה וכל מי שיגיד אחרת טועה (לדעתי). אין אחד שלא היה רץ לתת 6 שנים כולל קורס קצינים וכל דבר שיבקשו ממנו, בשביל לקבל את הניסיון שאיתו אתה הולך אח"כ ומקים כזאת חברה. הפרגון שם, אבל כדאי לא לסבן אף אחד ולהגיד את האמת.. אין אחד (!) שהיה מהסס לחתום 6 שנים בממר"ם, כי ברגע שחתמת סגרת לעצמך וואחד קריירה + אפשרות לדלג על תואר מעיק במדמ"ח אז פליז, קאט דה בולשיט… תודה.
קודם כל, כל הכבוד
יחד עם זאת
לא ברור על מה התשלום האמת..
נכסים טכנולוגיים או מוצרים – אין להם
בסיס לקוחות רחב שמשלם תשלום קבוע – גם לא
סתם בית תוכנה שמפתח אפליקציות ב אאוטסורסינג
כנראה עושים את זה טוב, אבל עדיין..
זה בייסדר ,גם אני לא הבנתי.
כל הכבוד! שיהיה המון בהצלחה! אני בטוחה שAutodesk יודעים טוב מאוד מה הם רכשו ובמה הם זכו! מפרגנים לכם!
יש להם מנהל שיווק (CMO) שקוראים לו "שיווקי".
ענק.