Flipboard מאפשרת מעתה ליצור מגזינים בהתאמה אישית

אפליקציית המובייל הפופולרית לצריכת תכנים ב-RSS תאפשר למשתמשים ליצור מגזינים מותאמים אישית ולצרוך תכנים על פי חיפוש נושאים ו-Hashtags

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח”צ, עיבוד תמונה

אפליקציית ה-RSS הפופולרית Flipboard הודיעה היום כי בסיס המשתמשים שלה גדל ל-50 מיליון קוראים, יותר מכפול ממספר הקוראים עליו דיווחה בחודש אוגוסט האחרון (20 מיליון). כמו כן, עדכנה החברה את אפליקציית המובייל שלה לגירסא 2.0 והשיקה תכונות חדשות המאפשרות, בין היתר לכל משתמש ליצור מגזין משלו באפליקציה. כמו כן, בגירסא החדשה ניתן לחפש תכנים במגזין באמצעות נושאים ו-Hashtags.

צרו מגזינים מותאמים אישית לבחירתכם

כאשר המשתמש רוצה ליצור את המגזין שלו, הוא יכול לעשות זאת בשתי דרכים שונות – מאפליקציית המובייל של החברה או באמצעות הדפדפן. במידה והמשתמש בוחר לעשות זאת דרך האפליקציה, כל שעליו לעשות הוא ללחוץ על כפתור + הממוקם בסמוך למאמר קיים ב-Flipboard כדי להתחיל. לאלו המעוניינים לעשות זאת דרך דפדפן האינטרנט, לשירות יש כפתור Bookmarklet ייעודי אשר יכול להיות מותקן בדפדפן ויסייע להוסיף תוכן ל-Flipboard. עם זאת, המגזין עצמו ויזואלי אך ורק במכשירים ניידים, עדיין.

כאשר המגזין נוצר, המשתמשים יכולים לתת לו כותרת, תיאור ולהקצות אותו אל קטגוריה רלוונטית. כמו כן, הם יכולים להמשיך ולהוסיף תוכן כרצונם למגזין שלהם. נכון לעכשיו, Flipboard מאפשרת עורך אחד בלבד למגזין, אך תכונה זו עשויה להשתנות בעתיד עם התפתחות השירות. הסדר שבו מופיעים הסיפורים תלוי בתאריך הפרסום. נכון לעכשיו, ארגון מחדש של הסיפורים אינו אפשרי, למרות שפנג אומר כי החברה תשחרר את הכלי לסידור מחדש לקהל נבחר. בינתיים, הדבר היחידי שניתן לשנות הוא את תמונת השער של המגזין אשר נוצר על ידי הקורא.

פיד מותאם אישית לכל משתמש

מעתה, המשתמשים בשירות יכולים ליצור מגזינים משלהם ולשתף אותם בפומבי. התוכן שניתן להכליל במגזינים כולל סיפורים, קטעי וידאו, מוזיקה ותמונות. על פי החברה, הגירסא החדשה מהווה דרך מרעננת לשתף תוכן ארכיוני ולפרסם אוספים גדולים בצורה קצת שונה. Flipboard קוראת לשחרור הגירסא החדשה “המשימה השאפתנית ביותר” שלה עד כה. על פי דבריו של סמנכ”ל הטכנולוגיות של החברה, אריק פנג לאתר The Next Web השירות, שהתבסס בעיקרו על הזנות מסוג RSS ואחרות (פייסבוק, טוויטר) שהשירות יצר, נע לכיוון בו משתמשים יכולים כעת ליצור את הפיד שלהם על ידי נושאים, אירועים או תחומי עניין אישיים.

עם החלטת גוגל על כיבוי שירות צריכת הזנות ה-RSS הפופולרי, Google Reader, אנשים רבים כבר מחפשים ופונים אל תחליפים פוטנציאליים לשירות. החלופות הפופולריות, נכון לעכשיו כוללות את Feedly, Zite ו-Flipboard כמובן. נראה שהחברה מעוניינת להגדיל את בסיס המשתמשים שלה ולרכב על הבאזז שנוצר בעקבות ההחלטה של גוגל והיא בהחלט בדרך הנכונה לשם. הגירסא החדשה של Flipboard זמינה, נכון לעכשיו ל-iOS בלבד על מכשירי האייפון, האייפד והאייפוד טאץ’, אך בחברה טוענים שגירסא לאנדרואיד נמצאת בפיתוח ותושק בקרוב.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: