האקסלרטור הזה רוצה לעזור לסטארטאפים ישראלים למכור בארצות הברית

מטרת התוכנית היא לסייע לסטארטאפים ישראליים עם מוצר בשלבים סופיים, ללמוד איך להתאים את הצעת הערך הייחודית שלהם ללקוחות ומשקיעים בארצות הברית – תוך שלושה שבועות בלבד

צילום / תמונה: Pixabay

נכון שישראל מפורסמת בתור אומת הסטארטאפ, הרווחנו את הטייטל הזה ביושר, אבל רבים מהסטארטאפים מכוונים, בסופו של דבר, אל שווקים מחוץ לישראל. אחד השווקים המרכזיים הוא השוק האמריקאי, אליו מכוונות חברות ישראליות רבות, אולם מעטים היזמים הישראלים שמכירים את השוק האמריקאי לעומקו ולרוחבו ויודעים מהי הדרך הנכונה להשיק בו מוצרים טכנולוגיים.

מתוך הבנה שהחדירה לשוק האמריקאי יכולה להיות מאתגרת וממושכת, חברות סטארטאפ רבות מחפשות סיוע וילווי מצד גורמים בעלי ידע וניסיון בתחום.

מנטורים עסקיים ופגישות עם משקיעים

Florida Israel Business Accelerator,או בקיצור FIBA, הוא אקסלרטור עסקי ללא מטרות רווח בחסות הקהילה היהודית ובמימון מדינת פלורידה. התוכנית פותחת את שעריה בימים אלה בפעם הרביעית לחברות סטארטאפ ישראליות בתחומים שונים. נמל הבית של התוכנית הוא טמפה ביי, מרכז עסקים וחדשנות שנמצא בפלורידה.

התוכנית, LAUNCH, המיועדת לחברות שהמוצר שלהן מוכן לצאת לשוק ועבר ולידציה עם לקוחות ראשונים, תצא לדרך בשני סבבים: סטארטאפים בנושאי בריאות וגיל שלישי יחלו את הפעילות בינואר 2020, סטארטאפים בתחומים אחרים יחלו את הפעילות בפברואר 2020.

התוכנית מציעה לחברות שיתקבלו גישה למערכת הקשרים העסקיים הנרחבים של הארגון, הכוללים בכירים בתעשיות השונות ובממשל, משקיעים ולקוחות פוטנצייאלים, על מנת להבטיח חדירה קלה ככל הניתן לשוק האמריקאי.

בשלב הראשון של התוכנית, החברות יעברו סדנאות וחניכה אישית צמודה מצוות של מנטורים אמריקאים, יתכוננו לפגישות עם משקיעים ולקוחות פוטנציאליים ויקבלו משוב על האסטרטגיה השיווקית שלהם מבכירים בתעשייה הרלוונטית לכל חברה.

בשלב השני, החברות יקבלו הזדמנויות לפגישות עם משקיעים ולקוחות פוטנציאליים, ישתתפו באירועי נטוורקינג ופיצ׳ינג של הקהילה היהודית והעסקית בערים מרכזיות בפלורידה כולל אורלנדו, מיאמי וטמפה.

רון קמחי, המייצג את FIBA בארץ אומר: “FIBA מהווה הזדמנות להבין מי הלקוחות שלך בארצות הברית, איך לגשת אליהם ואיך למכור להם בצורה שתהלום את הציפיות שלהם בצורה מדוייקת. המיקוד הזה יכול לקצר משמעותית את תהליך החדירה לשוק ובעולם של סטארטאפים זה יכול לעשות הבדל משמעותי בהוצאות ובהצלחות”.

לפרטים נוספים ולהרשמה

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

1 תגובה על "האקסלרטור הזה רוצה לעזור לסטארטאפים ישראלים למכור בארצות הברית"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
גיא
Guest

נשמע שווה

wpDiscuz

תגיות לכתבה: