בואו בסטייל: כנס שעוסק בטכנולוגיה ואופנה יתקיים בספטמבר במגדל שרונה

ענף האופנה עובר טלטלה בשנים האחרונות, וקמעונאים בכל העולם סוגרים חנויות. הטכנולוגיה יכולה לעזור לתחום להוזיל עלויות ולשפר את חוויית הלקוח. כנס FashTech Stage יארח דוברים מהארץ והעולם וכן מיזמים ישראליים שפיתחו פתרונות בתחום

עד לאחרונה אופנה וטכנולוגיה נתפסו כשני קווים מקבילים: תעשיית האופנה היא תעשייה מיושנת שבקושי השתנתה כבר כמה מאות שנים, ועולם הטכנולוגיה לעומתה פשוט לא מפסיק להתפתח. בשנים האחרונות, בעיקר לאור העלייה של ה-e-commerce והמובייל, קמעונאים רבים נאלצים לספוג הפסדים או אפילו לסגור חנויות. לדוגמה, מייקל קורס סגרו 150 חנויות ב-2017, מייסיז סגרו 40 חנויות ב-2016 ועוד 168 ב-2017, American Apparel סגרו 120 חנויות ב-2016 ועוד 110 ב-2017, וולמארט סגרו 269 חנויות ב-2016, מתוכן 154 בארה”ב.

מותגי אופנה וקמעונאים מתחילים להבין את הצורך בטכנולוגיה על מנת להכניס חדשנות לתעשייה, בין שהיא תשמש ייעול תהליכים וחיסכון בעלויות ובין שהיא תשפר את חוויית הלקוח כדי לעזור לעמוד בתחרות שרק הולכת וגוברת. בנושא הזה, לישראל יש הרבה מה להציע ופועלים בה מאות סטארטאפים שמפתחים פתרונות וחלקם כבר מוכרים בשוק הבינלאומי.

הפתרונות המגוונים שיכולה הטכנולוגיה לספק לשוק האופנה יוצגו בכנס FashTech Stage, שייערך במגדל עזריאלי החדש בשרונה ביום שלישי, 5 בספטמבר. מדובר בכנס בינלאומי שיתקיים בשפה האנגלית והוא הראשון בישראל שמתמקד בחיבור בין אופנה וטכנולוגיה. הכנס נערך על ידי Fash&Tech, מרכז החדשנות הראשון בארץ שמתמקד בטכנולוגיות בתחום האופנה והריטייל.

הטבה לקוראי גיקטיים (התחרות הסתיימה)

מבקרי הכנס יוכלו לראות מיצג אופנה טכנולוגי, להתנסות בעצמם בטכנולוגיות החדשניות ביותר וכמובן להקשיב להרצאות של דוברים מעולמות האופנה והטכנולוגיה מהארץ ומחו”ל, ובהם: סקוט אמונס, Head of Innovation Lab, Nieman Marcus; רימה רדי, Innovation Strategist שעבדה בראלף לורן ומארק ג’ייקובס; אבנר סטפק, משקיע בסטארטאפים בתחום האופנה; גדי מייקלס, Head of Rich Content Platform, eBay; מורן חביב, Head of Strategic Initiatives, Sears Israel; עומר גל, Head of Ecommerce at Facebook Israel, ועוד הרבה אחרים.

כאמור, בכנס יהיה מתחם מציגים שבו יוכלו המשתתפים לראות ולהתנסות בטכנולוגיות השונות. בין הסטארטאפים שיציגו נמצאים: Memomi – מראות דיגיטליות לחנויות אופנה, אופטיקה ואיפור; Mystor-e – (לשעבר Checkout Apps) פיתחו תצוגה אינטראקטיבית לחנויות אופנה שהופכת את החנות הפיזית לחכמה כמו חנות אונליין; Twine – מפתחים טכנולוגיה לצביעה ולחיתוך חוטים לתעשיית ייצור הבגדים, לטובת חיסכון בעלויות ושמירה על הסביבה; RFKeeper – מפתחים תג חכם לבגדים ומוצרי אופנה שיודע להתחבר למערכות ניהול מלאי ולתאי הלבשה חכמים ומאפשר פרסונליזציה של תהליך הקנייה בחנות;      Invertex – פתרונות מדידה חכמים לחנויות פיזיות ואונליין שמאפשרים התאמה מדויקת של נעליים, משקפיים ועוד פריטי הלבשה; Co-Commerce – הזוכה במקום הראשון בתוכנית ה-Fash&Tech Startup Bootcamp, שמפתחת פתרון לקנייה משותפת בחנויות אונליין תוך התאמת הצעות ערך ללקוחות בהתאם לתוכן השיחות בפלטפורמה; ועוד הרבה מיזמים נוספים.

לקוראי גיקטיים מגיעות הטבות. 10 כרטיסים יחולקו לקוראים שישתפו איתנו אילו טכנולוגיות כבר משפרות או היו יכולות לשפר את חוויית הקניות שלכם ברשת או בחנויות. שימו לב לכתוב במערכת התגובות באתר, תגובות פייסבוק לא תיבדקנה. התשובות היצירתיות ביותר שייבחרו על ידי צוות גיקטיים יזכו את כותביהן בכרטיס מתנה.

למי שלא הספיק אבל עדיין רוצה לבוא לכנס סידרנו הנחה של 25%. 25 מקוראי גיקטיים שיקלידו את הקוד GEEKTIME25 באתר הכנס יקבלו את ההנחה.

עדכון: התחרות הסתיימה

לפרטים נוספים ולהרשמה

 

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

18 Comments on "בואו בסטייל: כנס שעוסק בטכנולוגיה ואופנה יתקיים בספטמבר במגדל שרונה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
חן
Guest

מראה שתראה את הבגד מדוד על הגוף בחנויות בגדים

עמית
Guest

חנות פיזית שמחזיקה פריט אחד מכל דגם בגד שיש בה. בחנות מודדים את הבגדים פעם אחת, מקבלים את המידה, ובוחרים באתר ייעודי את הצבעים והסגנונות שרוצים בלי למדוד כל פעם מחדש.

ענבל
Guest

סימון של בגדים בחנות באמצעות סריקת ברקוד, וקבלתם למדידה בתאי המדידה, ללא צורך לסחוב; מסכים בחנות ובתאי המדידה שבהם ניתן לבחור סגנון וכל הבגדים המתאימים לאותו סגנון (והמידה הנכונה) הנמצאים בחנות יופיעו; מראה שתסרוק את הבאים לחנות, ותציע להם בגדים או אאוטפיטים שלמים על פי סגנון הגוף.

Lauren Glass
Guest

שימוש בעיבוד תמונות ממצלמת הסמארטפון על מנת ללמוד את סגנון הלבוש של המשתמש ולהמליץ על בגדים נוספים באותו סגנון לבוש לחווית קנייה טובה יותר

Mulu
Guest

יצירת בגד התאומים לצכן מבחינת מרכיב הבד (כדי לענות אם יש לו רגישות לחומרים מסומים שהבד הורכב) והסגנון האישי ע”י מכונה למידה

Ronen
Guest

אחת הטכנולוגיות המדהימות שמשפרות את חווית הקנייה בחנויות פיזיות היא אמזון גו.
חנות פיזית ללא תורים וללא קופות. הסניף הראשון שלה פועל בסיאטל.
נכנסים לחנות ולוקחים את המוצרים שאתם צריכים, בלי לסרוק אותם או לבצע כל פעולה אחרת, ויוצאים מהחנות כשמסיימים לקנות, מבלי לעמוד בתור ומבלי לשלם בקופה. אמזון אוטומטית יודעת מה לקחתם ותחייב אותכם בהתאם.
זה עובד באמצעות ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית.

גיא
Guest

אחד המוצרים שהולך לכבוש את שוק האופנה זה inFASH, פלטפורמה שמאפשרת לכל אחד למצוא בגדים שהוא אוהב על אנשים עם מבנה גוף כמו שלו, תוך תפיסה שלא כולנו דוגמנים/ות בטופשופ ודומיו… הא, והיא גם מאפשרת מנגנון תגמול מגניב למי שמייצר תוכן אפקטיבי. הפלטפורמה יוצאת לאור במהלך שבוע הבא והיא סופר מומלצת.

בתיה
Guest

מדידת נעלים באתרי מכירה אונליין שמראה איך הרגל יושבת בתוך הנעל כאילו והיינו בחנות, עם מיפוי לחצים באזורים שונים כגון האצבעות, עצמות הקרסול והתאמת הנעל לקשת ברגל. כל זאת עם המלצה למידה הנכונה לכל נעל מבוקשת ולנעלים אחרות אשר יכולות להתאים.

מאור
Guest

zeekit
אפליקציה שמאפשרת לראות כיצד הבגד יראה עליך/עלייך ללא מדידה פיזית

מיכל
Guest

אתר שמאפשר לקנות בגדים שאנשים אחרים קנו ולא לבשו.בצורה זו הכלכלה יותר מעגלית

יעל קוכמן
Guest

זה כבר קיים :) Trench

אלון
Guest

מערכת שמאפשרת תוספת של קישוטים / הדפסים / אקססוריז ב-“מייל” האחרון על בסיס המלצות מאחרים, או ממפורסמים. למשל: שמלת מקסי שחורה, שמאפשרת:
1. הוספה של פראנז’ים / אבני חן / תחרה / קישוטי קצה אחרים
2. התאמת אקססוריז לבגד הספציפי (אם און ליין, אם דרך ברקוד/RFID) מתוך מגוון אפשרויות, חלקן עם המלצת מפורסמים, חלקן עם המון לייקים, או עם תמיכה של מובילי קהל. (פריט חינם למי שמשיג/ה יותר מ-500 לייקים לתמונת המלצה על אקססוריז).

Ziv
Guest

מערכת שתאפשר לי לצלם פריט ואז להמליץ לי על חנויות שיש להם פריט דומה בסביבה וכמובן במלאי. במקום לשלוח לי אותי לאתר של אסוסזאלאנדו וואטאבר

Dennis Nerush
Guest

אמזון גו שמשתמשת בעיבוד תמונה ועוד מספר טכנולוגיות של מדידת משקל ולחץ מאפשרות את חווית העתיד בה נכנס לחנות, ניקח מוצרים ונצא. בלי תורים בלי קופה. מדהים!
עולם הiot מאפשר להוסיף לבית כפתור לחיץ או device קטן שניתן לדבר אליו והוא יזמין את הקניות עבורנו. לדעתי אין עדיין מוצר מספיק טוב בתחום אבל בהנחה המוצר מכיר את העדפות שלי, המידות שלי ואת הרגלי הצריכה שלי הוא יוכל להזמין עבורי מוצרים בעזרת קול ושייח קצר.

ירדן
Guest
אני מצפה למהפכה רצינית בעולם האיקומרס והאופנה שתגיע דווקא מקורנית דיגיטל הישראלית. הדפסה מהירה של פריטי אופנה בתלת מימד תאפשר לי כקונה לעשות קוסטומיזציה מהירה ומדוייקת אונליין גם למידות הגוף שלי וגם לטעם האישי שלי (האפשרויות יהיו פשוט אינסופיות בלחיצת כפתור.ידעתם שבזארה 75 אחוז מהדגמים נפסלים רק בשל סיבות של לוגיסטיקה ואספקה?) ומצד יצרני האופנה התועלות מדהימות אפילו יותר: אין צורך להחזיק מלאים! אפשר לקבל הזמנות ופשוט להדפיסן בהתאם לביקוש! קודם למכור ואז לייצר – בזול ובמהירות. במצב האידאלי, כל חובב/ת עיצוב יוכל להציג קבצי עיצוב אופנה בתלת מימד, למכור את ה׳קבצים׳ האלה במרקטפלייס עם התג שלו ולקבל תמלוגים –… Read more »
eyal
Guest

GEEKTIME25

רומן אורביץ
Guest
חוץ מחנויות בוטיק של מעצבי אופנה, בכל חנות כמעט שיש בארץ, לא ברור מה משדר המותג שאותו רוצים לקנות. אין כאן בארץ שום מותג חזק יותר ממותגים שמיואבים מחו”ל ברמה של אדידס, נייקי וכו… כל הפאסט פאשן מבחינתי לא נחשב כי הם מוציאים את המיץ מכל העובדים המסכנים שיושבים בסין ובנגלדש שמביאים אותם לעבודה כמעט בקונטיינרים שיעבדו בשביל דולר ביום כדי לייצר מוצר זול ולא איכותי (אני אישית לא תומך במוצרים שיוצרו בצורה הזאת). אין שום קונצפט בזה שהמחיר כ”כ זול שאפשר לקנות כל יום חולצה כי אפשר לאפשר לעצמך מבחינה כספית ואז לזרוק את זה וללכלך את איכות הסביבה.… Read more »
זיו
Guest

סנכרון מלא בין חנויות און ליין ופיזיות
לדוגמה, שרשימת הקניות שלי בH&M בחנות פיזית תוזן לחשבון שלי באתר. לאחר שבועיים אם יש בגד שאהבתי מאוד לאחר שימוש את הגזרה והבד – אוכל להזמין עוד מספר פריטים באותה מידה מאותו דגם בצבעים שונים.
היום גם המלאי וגם הדגמים שונה בין החנויות לאון ליין, החשבונות לא מסונכרנים ברוב הרשתות וכו׳.
זו שטות מוחלט – אם כבר הגעתי לחנות ומצאתי כמה פריטים שהזירה מתאימה לי – תשתמשו בזה ותמכרו לי עוד פריטים זהים באון ליין

wpDiscuz

תגיות לכתבה: