גיוס: Feedvisor מגייסת 5 מליון דולר, כדי לתמחר אוטומטית מוצרים באתרי קניות

החברה מפתחת אלגוריתמים שעוזרים לסוחרים באמזון לתמחר את המוצר שלהם בצורה אוטומטית ובזמן אמת

מקור: Feedvisor

מקור: Feedvisor

תמחור של מוצרים באמזון הוא משימה מורכבת למדי; לא רק שהסוחרים צריכים לראות מה עושים המתחרים שלהם, הרי שהם גם צריכים לראות שהם עדיין מרוויחים על המכירה. עדכון ידני יכול להיות מתיש למדי בייחוד כאשר מדובר במספר גדול של פריטים וגם תמחור על פי כללים לא תמיד פרקטי. הטכנולוגיה שפיתח הסטארטאפ הישראלי Feedvisor נעזרת באלגוריתמים לצורך תמחור של מוצרים בזמן אמת. היום (ב’) הודיעה החברה על גיוס של 5 מיליון דולר.

היקף מכירות של יותר מטריליון דולר

זירות הסחר האלקטרוניות כמו אמזון ואיביי הן תחום דינמי, שדורש לעיתים מהסוחרים לעדכן מחירים ומבצעים מידי כמה דקות, לעיתים בשעות לא קונבנציונליות. Feedvisor פיתחה אלגוריתמים רב שכבתיים, שיכולים לתמחר מוצרים שונים בזמן אמת. האלגוריתמים נעזרים לצורך כך באיסוף נתונים היסטוריים, ניתוח שלהם, חיזוי מהלכים וטרנדים והם לומדים ומשתנים “תוך כדי תנועה” ובכל רגע נתון בעזרת Big Data ולמידת מכונה.

ל-Feedvisor בסיס לקוחות שמונה מספר מאות קמעונאי רשת בעולם, והיא מנהלת כיום עבור לקוחותיה מלאי מוצרים בשוויי המוערך ביותר ממיליארד וחצי דולר. הכנסות החברה מגיעות מגביית עמלה של אחוזים בודדים מלקוחותיה. כיום, יותר ממחצית מכלל המכירות באמזון נעשות על ידי סוחרי צד ג’, נתון שצפוי לצמוח עוד יותר.

החברה נוסדה ב-2011 על ידי המנכ”ל ויקטור רוזמן, יוצא Sun Microsystems, אליו הצטרפו בהמשך: אייל לקסנר (סמנכ”ל טכנולוגיות), אלגוריתמאי שהתמחה בחקר הונאות פיננסיות, וגלעד קומרוב כסמנכ”ל שיווק ומכירות.

מאז הקמתה גייסה החברה כ-1.7 מיליון דולר בסבב Seed ו-6 מיליון דולר בסבב שנערך באוגוסט 2014. עליהם נוסף כאמור סבב הגיוס הנוכחי בגובה 5 מיליון דולר, שהובל על ידי קרן Square Peg האוסטרלית וכלל גם את המשקיעים הקיימים של החברה בהם JAL Ventures ו-Titanium Investments.

בתגובה לגיקטיים מסר ויקטור רוזנמן, מנכ”ל ומייסד Feedvisor: “ההשקעה על ידי משקיעים קיימים שלנו היא הבעת אמון בחברה, ובפתרון הייחודי שלה, שמייצר ערך אמיתי ללקוחותיה”. רוזנמן הוסיף שאחד האתגרים הגדולים ביותר שעמד בפני החברה הוא הפיתוח של אלגוריתם שיכול לצמוח ולהתמודד עם מיליוני החלטות תמחור בשעה עם שינוי תמידי בתנאי שוק די דינמיים.

האם קיבלתם איזושהי התייחסות מאמזון? הצעת רכישה?

רוזנמן: “אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם אמזון וגם עם פלטפורמות אחרות”

עם כל הכבוד לאיביי ולאמזון – מה עם זירות ענק כמו AliBaba הסינית למשל?

רוזנמן: “כיום אנחנו בעיקר פועלים בארה״ב ובאירופה שביחד מגיעות לשוק של 600 מיליארד דולר בשנה במסחר מקוון. אנחנו בוחנים אופציות להתרחב לשווקים נוספים כולל סין ומדינות נוספות”.

וידאו: כך פועל האלגוריתם של Feedvisor

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

1 תגובה על "גיוס: Feedvisor מגייסת 5 מליון דולר, כדי לתמחר אוטומטית מוצרים באתרי קניות"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
רונן
Guest

חברה מבטיחה שגייסה צוות אנשים מבטיח. כל הכבוד למנהלת משאבי אנוש ובהצלחה להם בגיוס.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: