FeedVisor הישראלית מגייסת 6 מיליון דולר כדי לנתח מחירים וטרנדים באתרי קניות [גיוס]

חברת FeedVisor המפתחת אלגוריתמים שעוזרים לסוחרים באמזון לתמחר בצורה המיטבית את המוצר שלהם, הודיעה על השלמת סבב גיוס של 6 מיליון דולר

FeedVisor עוזרת לכם לתמחר. מקור: cc-by-Robert S. Donovan, flickr

FeedVisor עוזרת לכם לתמחר. מקור: cc-by-Robert S. Donovan, flickr

קביעת מחירים באתרי סחר אלקטרוניים כמו אמזון ואיביי יכולה להיות תורה שלמה. למרבה המזל, הסוחרים יכולים לגייס את האלגוריתמיקה לטובתם. חברת הסטארטאפ הישראלית FeedVisor המפתחת אלגוריתם תמחור אוטומטי לקמעונאי אונליין, הודיעה היום (ג׳) על גיוס בגובה 6 מיליון דולר. סבב הגיוס הנוכחי הובל על ידי קרן Capital Square Peg האוסטרלית, בשיתוף Micro Angel ו-Orzyn, שגם השקיעו בסבב הגיוס הקודם של החברה שעמד על 1.7 מיליון דולר.

מנהלת מלאי בשווי מיליארד דולר

זירות הסחר האלקטרוניות כמו אמזון ואיביי הן תחום דינמי, שדורש לעיתים מהסוחרים לעדכן מחירים ומבצעים מידי כמה דקות, לעיתים בשעות לא קונבנציונליות. FeedVisor פיתחה אלגוריתמים רב שכבתיים, שיכולים לתמחר מוצרים שונים בזמן אמת. האלגוריתמים נעזרים לצורך כך באיסוף נתונים היסטוריים, ניתוח שלהם, חיזוי מהלכים וטרנדים. האלגוריתמים שפיתחה החברה אינם סטטיים, אלא לומדים ומשתנים “תוך כדי תנועה” ובכל רגע נתון.

FeedVisor מנהלת כיום עבור לקוחותיה מלאי מוצרים בשוויי המוערך בלמעלה ממיליארד דולר, כשהכנסות החברה מגיעות מגביית עמלה של אחוזים בודדים מלקוחותיה. כיום, יותר ממחצית מכלל המכירות באמזון נעשות על ידי סוחרי צד ג’, נתון שצפוי לצמוח עוד יותר. למעשה, חברת גרטנר האמריקאית צופה שהשוק יגלגל יותר מטריליון דולר ב-2016.

בתגובה לגיוס אמר ויקטור רוזנמן, מנכ”ל החברה: “באמצעות שילוב בין BIG DATA וטכנולוגיית אלגוריתמי-על, לקוחותינו נהנים הן מגידול של עד כ-500% במכירותיהם, והן בעלייה משמעותית של עשרות אחוזים ברווחים”. רוזנמן הוסיף: “אנו שמחים על השלמת סבב גיוס משמעותי זה ובכוונתנו להמשיך בפיתוח טכנולוגית תמחור אלגוריתמי ופלטפורמת אופטימיזציה עסקית אשר תרחיב את יכולת החברה לתמוך בלקוחותיה, ולהוות מנוע צמיחה לעסקים באינטרנט בכל העולם”.

דן קרסנסטון, השותף בקרן Capital Square Peg, שהובילה כאמור את סבב הגיוס האחרון מסר כי: “מסחר מקוון הוא תחום הולך ומתחזק ולכך דרושה טכנולוגיה איכותית וחכמה אשר תוכל לתת מענה למוכרים ברשת, הן ברמת קביעת המחירים, הן ברמת הטרנדים והן ברמת האופרציה. אנו מאמינים בחברה ובצוות הניהולי אשר ימשיכו להוביל את השוק ולסייע ללקוחותיהם לגדול בעולם התחרותי והדינאמי של מסחר מקוון”. במסגרת הסכם ההשקעה שנחתם, יצטרף קרסנוסטן לדירקטוריון החברה מעתה והלאה.

FeedVisor נוסדה ב-2011 על ידי המנכ”ל ויקטור רוזמן, יוצא Sun Microsystems, אליו הצטרפו לאחר מכן יאיר מרגולין, ממקימי PeerApp ו- PeerTV, אייל לקסנר (סמנכ”ל טכנולוגיות), אלגוריתמאי שהתמחה בחקר הונאות פיננסיות ושמולי גולדברג כסמנכ”ל שיווק. החברה ממוקמת בתל אביב ובעקבות הגיוס, היא מתכוונת להגדיל את מספר העובדים במהלך השנה הקרובה בעיקר בתחומי התוכנה, מחקר ופיתוח ומכירות.

וידאו: כך פועל האלגוריתם של FeedVisor:

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים. יש לכם רעיון לכתבה? טיפ סודי? הדלפה? מחכה לכם ב-yaneev@geektime.co.il

הגב

1 תגובה על "FeedVisor הישראלית מגייסת 6 מיליון דולר כדי לנתח מחירים וטרנדים באתרי קניות [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
פבל
Guest

הקישור הראשון בכתבה שבור

wpDiscuz

תגיות לכתבה: