בקרוב תוכלו להתלונן בפני חברות ולקבל מענה ישירות בפייסבוק
בעוד שהניוז פיד של כולנו מופצץ במודעות פרסומיות מותאמות אישית, פייסבוק מעוניינת להפוך לערוץ שירות לקוחות לכל דבר, ומציגה כלים חדשים שייסעו למנהלי עמודים לתקשר עם לקוחות באופן אישי יותר
חדש בגיקטיים: לוח משרות הייטק שמתמקד רק במשרות מתחום ההייטק, מתעדכן באופן קבוע ופתוח למגייסים ולמחפשי עבודה.
אמש (ד׳) הודיעה פייסבוק על מספר תכונות חדשות שנועדו לסייע לעסקים להפוך את עמוד הפייסבוק שלהם למרכז שירות לקוחות. מכיוון וגם ככה לא מעט לקוחות פונים לחברות ישירות דרך העמוד העסקי שלהן, מכיוון ומה לעשות, הסיכויים לקבל מהן מענה בצורה זו גדולים הרבה יותר, החליטו בפייסבוק להפוך את ההליך לקצת פחות רשמי, אינטואיטיבי ונוח לשני הצדדים.
בין התכונות החדשות נמנית האפשרות להגיב בהודעה אישית למודעה שהופיעה בניוז פיד (ליצור קשר עם המפרסם) או לאפשר לבעל העסק להגיב ללקוח ישירות באמצעות הודעה פרטית, במקום דרך תגובה לסטטוס ששותף.
שירות לקוחות מלא ישירות מהפייסבוק
מכיוון והניוז פיד של כולנו מוצף במודעות פרסומיות מותאמות אישית, פייסבוק מציגה פיצ׳ר שיאפשר לשלוח הודעה ישירות למפרסם ההודעה, במקום לנסות לקבל מענה על ידי השארת תגובה שעשויה להיבלע בין רבות אחרות. בצורה זו, נניח ופריט מסוים מצא חן בעיני הלקוח הפוטנציאלי, הוא יכול לשאול את המפרסם פרטים לגבי מחיר, משלוח, מידות קיימות וכו׳, במקום להעמיס את הסטטוס עצמו, (המודעה) בתגובות והתכתבויות עם המפרסם.
כך, לחיצה על כפתור ׳שליחת הודעה׳ יוביל לשליחת הודעה פרטית לעסק באמצעות צ׳אט המסנג׳ר, וליחס אישי ונוח יותר לשני הצדדים. על מנת שמנהל העמוד ידע במה מדובר, ההודעה הנכנסת תכלול גם קובץ המציג מה הוביל את הלקוח ליצור קשר (איזו מודעה, איזה פריט).
פייסבוק משמשת לקוחות רבים לפורקן מרמורים ותלונות של לקוחות מאוכזבים. בשבועות הקרובים יוכלו להגיב בעלי העסקים לאותם מרמורים דרך צ׳אט אישי במקום בתגובה פומבית. מנהלי העמודים יוכלו לפתוח חלון חדש ואישי, שיכלול קישור לפנייה של הלקוח, ובו יוכלו להתמודד עם התלונה בפרטיות. מה שטוב הוא שברגע שעסק מגיב בצורה שכזו, תוצג הודעה המעידה על כך שהסוגיה נמצאת בטיפול העסק.
פיצ׳ר אחרון שהתווסף נועד לעודד עסקים להיות זמינים ורספונסיביים בתגובות שלהם, זאת על ידי סוג של תג שיופיע ויעיד על כך שהעסק ׳מגיב במהירות לפניות׳. בכדי לזכות בתואר הנכסף, על עסקים יהיה להגיב ל-90% מההודעות המתקבלות תוך זמן תגובה קצר מ-5 דקות (מבוסס על נתונים שנאספו במשך שבוע). בכדי להפוך את ההליך לקצת יותר מהיר, מנהלי עמודים יוכלו ליצור תשובות מובנות לשאלות נפוצות, ופורמטים קבועים שיוכלו לשלוח ללקוחות.
בקיצור, פייסבוק עובדת כל הזמן על עוד ועוד פיצ׳רים שיגרמו לנו להישאב לתוכה עוד יותר, מבלי שנצטרך לעזוב אותה לעולם או להמתין דקות ארוכות (במקרה הטוב) על הקו בכדי לדבר עם נציג שירות.
הגב
1 תגובה על "בקרוב תוכלו להתלונן בפני חברות ולקבל מענה ישירות בפייסבוק"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.