פייסבוק השיקה כלי פרסום למפתחי אפליקציות

פייסבוק משיקה את שירות Mobile Ads for Apps, המיועד לעזור למפתחי אפליקציות להרחיב את קהל המשתמשים שלהם, באמצעות אפשרות התקנה שתתבצע ישירות מהסלולרי

מקור: יח”צ

אמש (ד’) השיקה פייסבוק שירות מודעות המיועד עבור מפתחי אפליקציות סלולריות, בעזרתו יוכלו לעודד התקנות ולהגדיל את קהל המשתמשים של האפליקציות השונות שפיתחו.

סטטוס ממומן

בחודש אוגוסט האחרון, הכריזה פייסבוק על Mobile Ads For Apps, כלי שמיועד לעזור למפתחי אפליקציות סלולריות להגדיל את כמות ההתקנות של האפליקציה שפיתחו, באמצעות פרסומה לקהל יעד מתאים על גבי פיד הפייסבוק שלהם. אתמול (ד’) השיקה החברה את השירות לכלל המפתחים, שכעת יכולים להשתמש בפייסבוק כפלטפורמת הפרסום העיקרית שלהם.

בבלוג הרשמי של החברה, כתב וויג’י ראג’י (Vijaye Raji), אחד ממהנדסי התוכנה בפייסבוק כי במשך השנים האחרונות, מפתחי אפליקציות ומשחקים השתמשו במודל המודעות בפייסבוק כחלק חשוב באסטרטגיית הצמיחה שלהם, אך מודל זה היה מוצג רק למשתמשים שגלשו מהדפדפן. כעת, מעוניינת פייסבוק להציג את הזדמנויות הגדילה הללו גם עבור משתמשי האפליקציה הסלולרית, במטרה לעזור לחברות להגיע אל קהל גדול עוד יותר, בפלטפורמה הרלוונטית לו.

ראג’י הוסיף כי במסגרת תכנית הבטא של השירות שנבדק במהלך החודשים האחרונים, גם חברות גדולות וידועות כגון TinyCo ו-Big Fish הצליחו להגיע לקהל רלוונטי ורחב יותר, להגדיל את כמות ההתקנות שלהם ולמעשה ראו גדילה גם של מעורבות המשתמשים במשחקים השונים.

למען גדילה משותפת

מפתחים המעוניינים להשתמש בשירות החדש, יוכלו להנות מ-ממשק נוח וזהה לזה שהיה קיים עד היום עבור פרסום אפליקציות על גבי הדפדפנים. בפועל, לאחר שמשתמש ייתקל במודעה ויחליט ללחוץ עליה – במטרה להתקין את האפליקציה המדוברת – יישלח אל חנות האפליקציות של פייסבוק, אפל או גוגל במטרה להוריד את המוצר ישירות אל המכשיר.

פייסבוק מציינת כי על מנת שתוכלו לבדוק את האפקטיביות של המודעות, יהיה עליכם להטמיע את ה-SDK העדכני ביותר של פייסבוק ל-iOS או אנדרואיד, מה שיאפשר לכם למדוד את כמות ההקלקות על הפרסומת ואף את כמות ההתקנות, במסגרת הקמפיין שתריצו.

בעוד שהשירות עושה את צעדיו הגלובאליים הראשונים, במהלך החודשים הקרובים תמשיך החברה לשפר את ביצועי המוצר ואת חווית המשתמש, כאשר פייסבוק מתכננת כבר בעתיד הקרוב להציג מגוון רחב יותר של אפשרויות הכולל התאמת המודעות לקהל ספציפי, כגון רק משתמשים שלא נתקלו במודעה בעבר או שעדיין לא התקינו את האפליקציה. בהמשך הדרך, מתכננת פייסבוק להציע ממשק התקנה שיעבוד ישירות מתוך הרשת החברתית, כך שהמשתמשים לא יצטרכו לנווט אל מקורות חיצוניים, כמו חנויות האפליקציות השונות.

מקור: יח”צ

חן אידן

אוהבת גאדג’טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: