המודעות בפייסבוק מציקות? מעכשיו הן יופיעו גם בפיד

שירות המודעות החדש יגרום לפרסומות להיראות כמו כל פריט אחר בפיד שלכם, ולמרבה הצער, גם אם לא תעשו לייק לשום מותג – עדיין תראו את המודעות הנובעות מלייקים של חברים

בקרוב נתפלל לאפשרות לשלם 0.99$ ולקבל אפליקציית פייסבוק נקיה מפרסומות. זאת, לאחר שענקית המדיה החברתית הודיעה אמש (ד’) על חדשות בתחום המודעות הפרסומיות באתר, שכעת יופיעו גם בפיד שבמכשירים הסלולאריים. מנסים לברוח? נסו שוב. המודעות צפויות להופיע גם במסך היציאה.

קוקה קולה תהפוך לחבר הכי טוב שלכם

משמעות נוספת של שירות המודעות החדש היא שכל המותגים להם עשיתם לייק יוכלו לפרסם עדכונים והצעות מפתות יותר או פחות ישירות בפיד בו אתם רגילים לראות בדרך כלל רק את השטויות של החבר’ה. ואם זה לא מספיק, תוכלו לראות את ההודעות האלה גם כאשר מי מהחברים שלכם תקשר עם אותו מותג, על לא עוול בכפכם.

במלים פשוטות, אם עד כה המודעות הופיעו בצד ולא הציקו לאיש, כעת הן יהיו משולבות כחלק אינטגרלי מהפיד, ממש כאילו “קוקה קולה” היא החבר הכי טוב שלכם.

איך זה יעבוד בעבור המפרסמים? חברות עדיין יוכלו לפתוח ולנהל עמודי מותג עסקיים בפייסבוק ללא כל תשלום. אבל בעבור השירות החדש, דחיפת פוסטים אל הפיד של מעריציהן, הן יצטרכו לשלם על-פי תמחור המבוסס על מספר המעריצים בעמוד. באופן כזה, פרסום ההודעה הוא חינמי לגמרי, אבל דחיפתה לא.

למה דווקא עכשיו?

למעשה, המודעות כעת מחולקות לחמישה סוגים שונים: מודעות שמופיעות בפיד, מודעות שמופיעות בצדו הימני של העמוד, מודעות שמופיעות בפיד במכשיר הסלולארי, מודעות שמופיעות עם היציאה מהאתר ו”הצעות” – סוג חדש של מודעות הכוללות מבצעים שונים המוצעים למשתמשים.

ההטמעה של המערכת החדשה צפויה להיות הדרגתית. בהתחלה, המשתמשים יראו רק הודעה ממותגת אחת ליום בפיד שלהם. בנוסף, הם לא יראו הודעות ממותגים שלא קשורים אליהם כלל – ישירות או דרך מי מחבריהם.

השינויים הללו, יחד עם ההכרזה על טיימליין לדפי מותג, צצים כעת ככל הנראה בשל הצעת ההנפקה הראשונית של פייסבוק, שאמורה להתבצע באביב הקרוב. ההצעה מציבה את ערך החברה על 100 מיליארד דולר, וכעת צוקרברג ונעריו יצטרכו להוכיח שהם מסוגלים להביא לרווח שיווק אמיתי ממותגים גדולים.

במהלך ההכרזה על השירות החדש אמרו בכירי פייסבוק כי בכוונתם לגרום לתוכן השיווקי להיראות פחות כמו “מודעות” ויותר כמו “פוסטים”. במילים אחרות, באמצעות שימוש בתמונות, וידאו וסטטוסים, הפרסום יראה זהה לכל פעילות פייסבוקית אחרת. האם זה יועיל למותגים? את זה נקבע רק אנחנו, המשתמשים הפשוטים, אלה שבסך הכל פותחים את הפייס כדי לראות מה קורה.

Avatar

נועה זהבי רז

נועה רז, בת 30. חיה באינטרנט מאז 1999, חובבת ג'אדג'טים אך לא יודעת מה עושים איתם, וכותבת, בעיקר על כלום.

הגב

3 תגובות על "המודעות בפייסבוק מציקות? מעכשיו הן יופיעו גם בפיד"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Idan Felix
Guest

רגע, זה לא הסימן לנטוש את הספינה?

Zohar Meimis
Guest

בוקר טוב, זה לא חדש.

Zohar Meimis
Guest

זה לא יהיה בצורה משמעותית. אתה לא כל כך תשים לב לזה..

wpDiscuz

תגיות לכתבה:

נותרו עוד
00
ימים
:
00
שעות
:
00
דקות
:
00
שניות
לכנס המפתחים הגדול בישראל