חדש בפייסבוק: כפתור Listen

כפתור ה-Listen החדש שהוצב בעמודי מוזיקאים בפייסבוק יאפשר מעתה האזנה לשירים בעזרת אפליקציות הזרמת מוזיקה. השירות אינו זמין כרגע בארץ ונראה שגם לא יהיה זמין בישראל בטווח הקרוב

תמונה: flickr, cc-by, Horia Varlan, יח"צ, עיבוד תמונה

פייסבוק מוסיפה לעמודי המוזיקאים שלה כפתור ‘Listen’ לצד כפתור ה’לייק’ ובצמוד לכפתור ה-Message. מעתה יוכלו המשתמשים הנכנסים לעמוד לשמוע את האמן כבר מחלקו העליון והמובנה של עמוד הפייסבוק של הזמר, הלהקה או הדי.ג’יי בלחיצת כפתור.

לא זמין לקהל הישראלי

האמן אינו צריך לעשות דבר על מנת לנהל את הפיצ’ר החדש. השירות מספק גישה ישירה לאפליקציית הזרמת המוזיקה המקוונת של המשתמש, כמו Rdio, Spotify, ו-MOD ואם הוא אינו מחובר לאחת מהאפליקציות הללו, פייסבוק תציע לאותו משתמש בפעם הראשונה לבחור את אחד משירותי הזרמת המוזיקה הפופלארים אצל חבריו או בעולם. כל שירות יבחר את המוזיקה שתושמע בצורה קצת שונה, חלק ינגנו את להיטי האמן על פי סדר הפופלאריות שלהם, חלק על פי סדר יציאתם וחלק פשוט יפנו לתחנת הרדיו הייעודית של האמן.

כיוון ששירותי הזרמת המוזיקה שעימם עובדת פייסבוק אינם זמינים בארץ עקב סוגיות משפטיות הנוגעות לזכויות יוצרים, המשתמשים בישראל עדיין אינם יכולים להנות משירות זה. שירותים דומים וידועים יותר הסובלים מאותה בעיה הם ‘פנדורה’ וחנות המוזיקה של אפל באייטונז.

הנהנים העיקריים מכפתור ה-Listen החדש הם כמובן המוזיקאים שיגדילו את חשיפתם ברשת החברתית ופייסבוק שיצרה כלי חדש, משמעותי ורגשי עבור משתמשיה. האפשרות המיידית לשמוע את שירי האמן מחלקו העליון והמובנה של העמוד ויצירת השמעה בלתי נגמרת של עבודתו תקנה למוזיקאי מעריצים חדשים שפשוט ישארו על העמוד עוד ועוד במטרה לשמוע את האמן ובסופו של דבר ירכשו את המוזיקה ואף יקנו כרטיסים להופעות. מאות מיליוני משתמשי פייסבוק יכולים לגלות מעתה זמר חדש ולא מוכר או אפילו די.ג’יי ששמעו עליו מחבר ולמצוא את המוזיקה שלו באופן אינטואיטיבי, גם בשורת החיפוש בפייסבוק. הרשת החברתית תוכל להפוך מעתה גם לכלי חיפוש של מוזיקה וגם לכלי להאזנה למוזיקה, ומוזיקה הינה אחד מכלי השיווק הקסומים ביותר שיש. בדיוק כמו שאנשים התאהבו באפל דרך האייפוד שניגן את המוזיקה שהם אוהבים, כך גם מותגים שונים בוחרים בקפידה את המוזיקה שתתנגן בחנויות שלהם ובסרטוני הפרסומת שלהם, וזאת על מנת ליצור את החיבור הרגשי בין הלקוח, או במקרה זה המשתמש, והמוצר.

 

Avatar

בועז כץ

חובב מינימליזם, פשטות ותפוחים. מאוהב בממשקים קסומים ואינטואיטיבים ובז לסרבול וכיעור. למד היסטוריה ומדע המדינה ונותר מרקסיסט בבסיסו. כיום בעיקר אוהב לראות לאן הכסף צועד.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: