פייסבוק מציגה: יותר פעולות, עוד אינטרקציות

פייסבוק השיקה פיצ’ר חדש, שיאפשר למפתחים להוסיף לאפליקציות שלהם אפשרויות נוספות מלבד Like ו-Comment.

מקור: יח"צ

עד היום, בכל הנוגע לאינטרקציה עם פרסומים שונים בפייסבוק, כל מה שהמשתמשים יכלו לעשות הוא ללחוץ על כפתור ה-Like, להגיב או פשוט להתעלם. כעת, מציגה הרשת החברתית אפשרות חדשה עבור המפתחים, שתעניק להם פעולה שלישית על פי בקשתם.

למרות שכפתור Dislike כנראה לא ממש נמצא בתכנון, ייתכן כי בקרוב נוכל לשמור מתכונים, להוסיף מאמרים לרשימת הקריאה שלנו ולבצע מגוון רחב של פעולות – על גבי האפליקציות השונות איתן אנו מתקשרים.

משכללת את המנגנון

אמש (ה’) חשפה פייסבוק את השיפור החדש לטיימליין שלה, המאפשר למפתחים להוסיף אינטרקציה שלישית לאפליקציה שלהם, מלבד האפשרויות הקיימות – להגיב או ‘לאהוב’ (Like) את הפוסט. השיפור, שקיבל את השם Action Links למעשה מעניק לאותם מפתחים יד חופשית ומאפשר להם להוסיף פעולות שונות על פי רצונם – המבוססות על האפליקציה שפיתחו.

בין החברות הראשונות שניצלו את האפשרות החדשה ניתן למצוא את פורסקוור, שהוסיפה אפשרות של ‘שמירת המקום’. לאחר שהמשתמש ילחץ על האפשרות החדשה, המקום יישמר לו אל רשימת ה-To-Do באתר פורסקוור, והפעולה עצמה תפורסם על גבי הפיד שלו.

כך למעשה פייסבוק לא רק מעודדת את המשתמשים לאינטרקציה גדולה יותר אחד עם השני, אלא גם עם המוצרים והמותגים עצמם – ומאפשרת להם חשיפה הרבה יותר גדולה מזאת שהייתה קיימת עד היום. ה-Action Links יופיעו על גבי הפיד של המשתמש, הטיימליין שלו או הטיקר הצדדי – בהתאם להחלטתו של המפתח.

איך מתחילים?

במידה ואתם מפתחים ואתם מעוניינים להתחיל כבר היום להטמיע פעולות חדשות באפליקציות שלכם, תוכלו לקבל עזרה מלאה מפייסבוק בתהליך. בבלוג המפתחים הרשמי מסבירה החברה כיצד בדיוק התהליך עובד, כיצד להגדיר ולבחון אותו ואף מציעה קוד לדוגמה, על מנת למנוע מכם להסתבך.

אין ספק שהמטרה של פייסבוק היא ליצור רמה גבוהה יותר של אינטרקציות עם האפליקציות השונות, כמו גם לעזור להן בחשיפה רחבה יותר מבעבר. אך רגע לפני שאתם מתחילים בעבודה הקשה של הגדרה מחדש, פייסבוק מציינת כי הפעולות החדשות הללו עדיין אינן זמינות למשתמשי המובייל – והם לא יהיו מסוגלים לראות או לתקשר איתן.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

2 תגובות על "פייסבוק מציגה: יותר פעולות, עוד אינטרקציות"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Nadav Shem
Guest

שיפור מעולה, הופך את האינטראקציה לחוויה מותאמת לקהל היעד

Eitan Burshtein
Guest

זוהי הרחבה של ה open graph. כבר היום פייסבוק מאפשרת לבעלי אפליקציות להוסיף תיאור של פעולות שונות שהמשתמש עושה באפליקציה כמו למשל לצפות בוידאו או לקרוא כתבה. פעולות אלו מפורסמות כפוסט על הקיר של המשתמש. העדכון האחרון מאפשר למי שרואה את הפוסט לקיים אינטראקציה עם האפליקציה מתוך הפוסט.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: