Dynamic Yield מגייסת 12.5 מליון דולר בהובלת קרן מרקר [גיוס]

הסטארטאפ שעוזר לניו יורק טיימס מגייס 12.5 מליון דולר נוספים כדי להגדיל את הפעילות. ליעד אגמון ו-Dynamic Yield מצרפים אליהם את קרן מרקר

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

חברת הסטארטאפ הישראלי Dynamic Yield, המפתחת פלטפורמה של ניתוח התנהגות גולשים והתאמת תכנים באופן אישי הודיעה בסוף השבוע על השלמת סבב גיוס נוסף בגובה 12.5 מיליון דולרים בהובלת קרן מרקר, יותר משנה לאחר סיבוב הגיוס הראשון  זהו סבב הגיוס השני של החברה הצעירה, שהוקמה בשנת 2012 על ידי ליעד אגמון, עמרי מנדלביץ’ אוהד גליקסמן ועופר זינגר, אשר גם מימנו את סבב הסיד של החברה, שהסתיים בסמוך להקמת החברה ועמד על סכום של רבע מיליון דולרים.

את ההשקעה הובילו ואוהד פנקלשטיין ויובל שחר מקרן Marker, אשר הימרו על חברות מדיה רבות במהלך השנים האחרונות ואליהם הצטרפה Seven Ventures, זרוע ההשקעות של ענקית המדיה הגרמנית, ProSiebenSat1. אל ההשקעה יצטרפו המשקיעות הקיימות: קרן ההון סיכון Bessemer Venture Partners, וקרן ההון סיכון של של הניו יורק טיימס ביחד קרן ההשקעות של יו”ר גוגל אריק שמידט, Innovation Endeavors.

מדידת השפעה של כל רכיב עיצוב באתר

ליעד אגמון, מנכ”ל ומייסד החברה הסביר בראיון לגיקטיים כי: “יש היום מגמה גדולה בעולם העיתונות לעשות עיצוב מחדש לאתרי האינטרנט, בכדי להתאים אותם לכל שאר המכשירים בשוק, אם מדובר על טאבלטים, סמארטפונים וכדומה. החשש הגדול ביותר של המדיה הוא מתהליך העיצוב מחדש הוא מתוצר לוואי של פיחות במספר המשתמשים, שכן אי אפשר באמת להתחשב בכל האופציות ובכל המכשירים.”

אגמון הסביר כי הייחודיות של החברה, טמונה בכך שהיא מספקת לאתרי תוכן כלי המאפשר להם לנתח את תנועת הגולשים באתר שלהם באופן אוטומטי ולמדוד את ההשפעה של כל רכיב עיצוב בהקיים בכל עמוד באתר. למעש ״החברה יודעת להתאים, על ידי איסוף נתוני הגלישה באתר, בין היתר תוכן באופן אישי ופרסומות למשתמש. כך למשל, אם המשתמש מתעניין בקטגוריה מסויימת באתר וגולש בו יותר, המערכת תדע להציג לו תכנים ופרסומות באופן אישי ודינאמי על פי ההעדפות שלו, בעזרת איסוף וניתוח נתוני הגלישה של המשתמש באתר״.

השקעה אסטרטגית של הניו יורק טיימס

בין המשקיעים הראשונים של החברה אפשר היה למצוא את הניו יורק טיימס שזו היתה ההשקעה הראשונה שלהם בסטארטאפ ישראלי. ההשקעה האסטרטגית נועדה כדי להציב את מערכת החברה באתר של העיתון שמחפש דברים שונות כדי להגדיל את הכנסתו מפרסום.

“בעזרת המערכת שלנו, בפעם ראשונה ניתן למדוד באופן מדוייק ולהבין את ההשפעה של עיצוב חדש. במערכת עיתונאית טיפוסית תמיד ישנם קונפליקטים בין מחלקות התוכן והפרסום בעיתון, המייצגות אינטרסים מנוגדים לגבי החלק באתר שיוקדש להצבת פרסומות, שמטרתן להגדיל את ההכנסות של האתר. המערכת שלנו עוזרת להן להגיע אל עמק השווה ולהבין את המשמעות המספרית של כל שינוי בתצורה של האתר.” סיכם אגמון.

מורן בר

מייסדת ומנהלת החברה, יזמית בעלת נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בתחום האחסון והתקשורת ובעולם המדיה החברתית. היתה שותפה למיזמי אינטרנט גדולים וביניהם אתר 2eat הישראלי. בוגרת ממר"מ ועו"ד העוסקת בתחום דיני הפרטיות וטכנולוגיה.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: