היזמים הישראלים בניו יורק: קוד לבוש מבקר בתפוח הגדול [תמונות]

אלישיה קיז לא סתם שרה על ניו יורק, איפה שחלומות מתגשמים או נותרים על מדרגות הטיימס סקוור. כך או כך הבאנו לכם את הישראלים שעברו לתפוח הגדול כדי לנסות את מזלם בסצינת הסטארטאפים המקומית. קוד לבוש ירוק מקנאה

flickr, cc-by, Jerry Ferguson

flickr, cc-by, Jerry Ferguson

“אולי אעשה קוד לבוש ניו יורק?” הצעתי באחת מישיבות המערכת בתקווה שאקבל כרטיס טיסה לכיוון אחד לעיר האהובה עליי בעולם. כשזה לא קרה נאלצתי לפנות לאלו שזוכים לכוס סטארבאקס על בסיס יומי ושופינג ללא גבולות בג’רזי גרדן.

צילום:

צילום:

יניב ניסים, מנכ״ל

ספינת האם: Stylit, מנוע המלצות באופנה שלומד את הסטייל שלך וממליץ לך על תלבושות מהחנויות הכי IN.

תאג מי: #גיקאנדשיק #יזמות #אייפון #נטוורקינג

לפגישת המשקיעים האחרונה שלי לבשתי: “אותו סטייל כמו בתמונה, חולצת כפתורים מכנס וג׳קט”.

אם הייתי אפליקציה, הייתי: לינקדאין, “מכיר מלא אנשים ועושה הרבה חיבורים”.

מתאים לי קפה עם: מריסה מאיירס.

הסיבה שעברתי לניו יורק: “ניו-יורק היא בירת האופנה, כל המותגים הגדולים יושבים פה וזה המקום המושלם להריץ ממנו סטארטאפ באופנה”.

אוהב בניו יורק: “ההתרחשות. תמיד קורה פה משהו, הכל קרוב ונגיש, אלף אירועים לסטארטאפים, מסעדות ומקומות בילוי”.

פחות אוהב בניו יורק: “החורף. ממש קר פה, יש מלא שלג וקפוא”.

טיפ ליזם המתחיל בניו יורק: “יש פה רשת ממש חזקה של יזמים ישראלים, תיפגש/י איתם קודם והם יעזרו לך למצוא את המשקיעים/קשרים שאת/ה מחפש/ת”.

אם אתם באים לבקר אותי – תביאו אתכם: “קפה שחור עלית או טסטר צוייס אדום”.

כשאני בא לביקור בארץ אני לא שוכח להביא את: “בגדים ומתנות לאחיינים”.

קוד פתוח:
נעליים – BED | STU.
מכנסיים – ZARA.
חולצה – Bloomingdales.

QA: לגזור – רק כי אני חייבת אז חסר לי שעון.
לשמור – הנעליים, בבקשה תגיד לי שאתה חורש עליהן כמו שמגיע להן.

צילום: Emma Cleary

צילום: Emma Cleary

נטשה נובה, Business Development

ספינת האם: Crush Mobile, מפתחת mobile dating apps, אפליקציות ליצירת קשר והתכתבויות בין משתמשים שיש ביניהם קשר דמוגרפי.

תאג מי: #Filmmaking #Iphone #mykids #greenjuice #houseofcards # #SiliconAlley#

לפגישת המשקיעים האחרונה שלי לבשתי: “שמלת עור שחורה של Zara”.

אם הייתי אפליקציה, הייתי: Jcrush.

מתאים לי קפה עם: סרגיי ברין.

הסיבה שעברתי לניו יורק: “מאז שגיליתי את העיר לראשונה בגיל 14, לגור בניו יורק הפך לחלום ובגיל 23 הייתי מספיק ברת מזל כדי להתקבל לתוכנית הקיץ של בית הספר Circle in the Square ולאחר שהתוכנית הסתיימה נשארתי”.

אוהבת בניו יורק: “אנשים, האנרגיה של העיר וההרגשה שהכל אפשרי פה”.

פחות אוהבת בניו יורק: “חורף והרכבת התחתית”.

טיפ ליזם המתחיל בניו יורק: “תצא כמה שיותר מהמשרד ותופתע לגלות שהרבה מאוד אנשים מדהימים מוכנים לעזור לך להצליח”.

אם אתם באים לבקר אותי – תביאו אתכם: “את הדברים שאני אוהבת אי אפשר להביא”.

כשאני באה לביקור בארץ אני לא שוכחת להביא את: “הילדים שלי”.

קוד פתוח:
ג’ינס – Levi’s.
בלייזר- Patrizia Pepe.
חולצה- Club Monaco.
נעליים- Sigerson Morrisson.

QA: לגזור – הג’ינס, רק בגלל הגזרה הנמוכה.
לשמור –
הבלייזר, הטקסטורה שבתה את ליבי.

צילום: Jackie Ho

צילום: Jackie Ho

הדס קורן, מנהלת מוצר

ספינת האם: EyeView, מובילה את מהפיכת הפרסום הפרסונלי בוידאו, באמצעות פלטפורמה טכנולוגית שמאפשרת יצירת מאות אלפי סרטי פרסומת פרסונליים לכל קמפיין והגשת כל פרסומת לאדם המתאים על פי גילו, מינו, מיקומו הגיאוגרפי, תחומי העניין שלו והמוצרים אותם הוא מחפש.

תאג מי: #ambition #cool_products #fun #pilates #courage

לפגישה החשובה האחרונה שלי לבשתי: “לבשתי את אותו הדבר רק בלי הצעיף ועם חולצה מכופתרת אלגנטית”.

אם הייתי אפליקציה, הייתי: אינסטגרם, “אני שומרת רגעים, חוויות ואנשים אהובים בצורה שבא לי ומשתדלת להסתכל על הכל בצורה חיובית”.

מתאים לי קפה עם: שריל סנדברג, “נראה לי שיהיה מעניין”.

הסיבה שעברתי לניו יורק: “עברנו לניו יורק כי הבנו שיש יתרון עסקי וקריאטיבי כאשר המוצר, הפיתוח וכו׳ נמצאים באותו מקום”.

אוהבת בניו יורק: “את החוויות הבלתי פוסקות, את ההתפתחות העצמית, כמות האנשים שמכירים וההרגשה שהשמיים הם הגבול”.

פחות אוהבת בניו יורק: “החורף ארוך וקר מדי (!) והעובדה שלוקח לפחות שעה ברכבת כדי להגיע לחוף הים הקרוב”.

טיפ ליזם המתחיל בניו יורק: “לשמור על שקט נפשי, שיקול דעת ואופטימיות”.

אם אתם באים לבקר אותי – תביאו אתכם: “אנרגיה לבילויים”.

כשאני באה לביקור בארץ אני לא שוכחת להביא את: “בגדי הים”.

קוד פתוח:

צעיף – חנות בזיכרון יעקב.
חולצה – Z-sport, חנות בשינקין בתל אביב.
מכנס – Urban Outfitters.
נעליים – Sam Edelman.

QA: לגזור – הלוק נטול תכשיטים, והחוסר מורגש.
לשמור – כל הפריטים קז’ואלים מחד אך טיימלס מאידך. אין ספק שתוכלי להרכיב איתם אינסוף אאוטפיטים וגם כאן השילוב שלהם מנצח.

צילום:  אלון פינקלשטיין

צילום: אלון פינקלשטיין

אור קרמר, Director Sales Americas

ספינת האם: Kaltura, מספקת מערכות לניהול צפייה בוידאו במגוון תחומים רחב הכוללים את שוק הטלוויזיה, ההשכלה והתאגידים.

תאג מי: telaviv #passportplease#

לפגישה החשובה האחרונה שלי לבשתי: חליפה ועניבה.

אם הייתי אפליקציה, הייתי: YesGo.

מתאים לי קפה עם: ריצ’רד ברנסון, יזם ואיש עסקים בריטי.

הסיבה שעברתי לניו יורק: “עבדתי כשנתיים כמנהל מכירות בחברת Tvinci שנרכשה על ידי Kaltura במאי שנה שעברה. המוצר של Tvinci בשוק הטלוויזיה התווסף למערך המכירות המפותח של Kaltura בדרום וצפון אמריקה ועברתי לניו יורק על מנת לנהל את מכירות המוצר החדש עבור Kaltura באזור”.

אוהב בניו יורק: “החורף את הקיץ ואת הסתיו. מינוס החורף”.

פחות אוהב בניו יורק: “רכבת האקספרס שמודיעה לך שהיא כזו רק אחרי שהגעת לברוקלין”.

טיפ ליזם המתחיל בניו יורק: “נסו לגייס עובדים צעירים. הרבה מהצעירים שפגשתי עברו לפה מהוואלי מה שמראה שניתן למשוך כישרון צעיר אך מנוסה מקליפורניה לטובת העיר הגדולה”.

אם אתם באים לבקר אותי – תביאו אתכם: “מכונת כביסה”.

כשאני בא לביקור בארץ אני לא שוכח להביא את: “הרפרנסים הניו יורקיים המתנשאים”.

קוד פתוח:

נעליים- ASOS.
ג’ינס- ישן מהארון.
חולצה – Uniqlo.
ג’קט- Ted Baker.

QA: לגזור – הטקסטורה של הג’ינס פחות עובדת עם הבלייזר.
לשמור – הבלייזר, נצחי ומשדרג כל לוק.

Adi_Sheleg

עדי עזר, Customer Success Manager

ספינת האםRemarkety, פלטפורמה ליצירת קמפיינים שיווקיים באימייל עבור חנויות מקוונות (eCommerce). השימוש ב-Remarkety נותן לעסקים קטנים ובינוניים את היתרון התחרותי שיש לשחקנים הגדולים בשוק ומאפשר לשלוח באימייל קמפיינים אוטומטיים מבוססי התנהגות לקוחות והיסטוריית רכישה.

תאג מי: #סטארטאפ #צילום #אוכל #חוויות #אמא

לפגישת המשקיעים האחרונה שלי לבשתי: ג’ינס אפור, חולצה יפה וג’קט מחוייט.

אם הייתי אפליקציה, הייתי: Pinterest, “אוספת חוויות, רשמים, תמונות ומקומות”.

מתאים לי קפה עם: אדם נוימן, “אני השגרירה הכי גדולה של WeWork פה בעיר”.

הסיבה שעברתי לניו יורק: “הסטארטאפ של בעלי (CUPS) השיק פעילות בניו יורק לפני למעלה משנה והעתיק את מרכז הפעילות לפה”.

אוהבת בניו יורק: “הזדמנויות, האווירה, המגוון ובעיקר את החברים שגיליתי פה”.

פחות אוהבת בניו יורק: “הריחוק מהמשפחה והחברים שבבית והחורף הנוראי”.

טיפ ליזם המתחיל בניו יורק: “להצטייד בהמון אורך רוח. התעשרות ברגע קורית אחת למיליון סטארטאפים, הרוב הגדול צריכים לעבוד קשה ולאורך זמן עד שמתחילים לראות את ההצלחה”.

אם אתם באים לבקר אותי- תביאו אתכם: “ספרי ילדים בעברית”.

כשאני באה לביקור בארץ אני לא שוכחת להביא את: “בגד ים, כמה אני מתגעגעת לחוף ים נורמלי”.

קוד פתוח:

חולצה – Forever 21.
מכנס – H&M.
נעליים – American Apperal.

שרשרת – “אמא שלי קנתה לי מתנה במכירה של מעצבת”.

QA: לגזור- הייתי מוסיפה כובע עגול. אקססורי שרק בערים כמו ניו יורק מוערך ומזכה את החובשת בתואר שיק.
לשמור- הנעליים כמובן.

צילום: עדי לם

צילום: עדי לם

מיכל זוז, Client service manager

ספינת האםAdextent, שירות פרסום ושיווק לאתרי E-commerce המאפשר הצגת מוצרים רלוונטיים על בסיס התנהגות הלקוחות.

תאג מי: #חברים #עיצוב #אופנה #אהבה #חלומות גדולים #lifeinnyc

לפגישת המשקיעים האחרונה שלי לבשתי: “מכנסיים שחורים, חולצת ג’ינס וסוודר, כי היה מינוס 20 מעלות בחוץ”.

אם הייתי אפליקציה, הייתי: Pinterest, “אני אוהבת את השילוב של השראה ואסתטיקה”.

מתאים לי קפה עם: מריסה מאייר.

הסיבה שעברתי לניו יורק: “לימודי MBA של בעלי ב-NYU”.

אוהבת בניו יורק: “את האפשרויות הבלתי מוגבלות, עיר שנושמת גיוון ומפגישה בין אנשים ותרבויות מכל העולם”.

פחות אוהבת בניו יורק: “החורף הארוך את תחושת הניכור והריחוק”.

טיפ ליזם המתחיל בניו יורק: “לנצל את ה-Networking שיש בעיר, להעז והכי חשוב לעצור להסתכל מסביב וליהנות”.

אם אתם באים לבקר אותי- תביאו אתכם: “את האוכל של אמא שלי”.

כשאני באה לביקור בארץ אני לא שוכחת להביא את: “עשרים קילו overweight בפינוקים”.

קוד פתוח:

חולצה – בוטיק בברלין.
ג’קט – Pull and bear.
ג’ינס – Urban Outfitters.
נעליים – Gap.
עגילים – שוק וינטאג’ בלונדון.

QA: לגזור – הקליפס על החולצה, יש לי עיניי נץ.
לשמור – החולצה והג’קט הורסים אבל בנפרד והעגילים הצמודים המקסימים.

>> למדורים נוספים של “קוד לבוש”

רעות שכטר

מאופיינת ב”חיוך יופלה” (אני באמת לא מצליחה להשתלט עליו) ולפעמים מרגישה שההיפרקטיביות שלי הופכת אותי לטז, השד הטזמני (אבל במובן החיובי של המילה). אוהבת מוזיקה, ריקוד, כתיבה,Fashionista ובלוגרית אופנה בזמני הפנוי. בתהליך טרנספורמציה לגיקית במשרד, ללא הצלחה רבה עד כה.

הגב

1 תגובה על "היזמים הישראלים בניו יורק: קוד לבוש מבקר בתפוח הגדול [תמונות]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
ארי
Guest

נטשה נובה, וואו.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: