Dragonplay מגייסת 14 מיליון דולרים [גיוס]

החברה הישראלית שאחראית על המותג Dragonplay משלימה סבב גיוס ראשון משמעותי בעקבותיו צפויה להעמיק את החדירה לזירת האנדרואיד ופייסבוק

מקור: תמונת מסך מאתר החברה, עיבוד תמונה

ערוץ הסטארטאפים בניוזגיק מפורסם בחסות תוכנית Microsoft Bizspark, המשתפת פעולה עם ניוזגיק במסגרת תוכנית Geekspark. רוצים לחשוף גם את הסטארטאפ שלכם בניוזגיק ולהיכנס לתוכנית Bizspark של מיקרוסופט? הכנסו לכאן לפרטים נוספים.


חברת המשחקים אפצ’ימדיה (AppchiMedia Ltd), המפעילה את המותג דרגונפליי (Dragonplay), השלימה סבב גיוס הון ראשון (Series A) בגובה 14 מיליון דולרים. את הסבב הובילו Accel Partners. עוד השקיעו בחברה Entrée Capital ו-Founder Collective.

משחקי קלפים חברתיים

Dragonplay היא יצרנית של משחקים חברתיים לעולם הסלולר. החברה מפעילה היום מספר רב של משחקים למכשירים מבוססי אנדרואיד, וכמה מהם פועלים גם כאפליקציות בפייסבוק. מרבית משחקי החברה הם משחקי הימורים, כגון בלקג’ק, משחקי מכונות (slot machine), טקסס הולד’ם, ועוד. מאז הקמת החברה ב-2010 על-ידי שרון טל, גייסה החברה בהצלחה סכום ראשוני מ-Entrée Capital, והשלמת סבב הגיוס הנרחב הנוכחי מהווה הבעת אמון של הקרנות הללו במודל העסקי של החברה ובמוצריה.

כמו חברות רבות בתחום המשחקים הווירטואליים, מציעה החברה לשחקנים לרכוש סחורה ווירטואלית בתוך המשחקים שלה באמצעות כסף אמיתי. בנוסף, נצחונות או הישגים עשויים לזכות את השחקנים במטבעות ווירטואליים, שבאמצעותם הם יוכלו לבצע רכישות מתוך האפליקציה. אחת החברות שהדגימה את המודל העסקי הזה בהצלחה יתרה היא זינגה, אשר מפעילה גם היא משחקים ווירטואליים המציעים למכירה סחורה ווירטואלית בתמורה לכסף אמיתי. נקודת השוואה מעניינת נוספת היא העובדה שגם זינגה מפעילה מספר משחקים במקביל, כאשר חלק מהם בזירת משחקי ההימורים.

אבל, בניגוד לזינגה, אפצ’ימדיה בחרה להתרכז סביב משחקי הימורים וכל פורטפוליו המשחקים שלה, להוציא אחד, מורכב ממשחקים מעולם ההימורים. נכון להיום, משחקי החברה הורדו מיליוני פעמים במהלך החודש האחרון, ומהווים יחדיו פורטפוליו עם פוטנציאל הכנסה רב. זאת כנראה אחת הסיבות שמעבר להשקעה הראשונית בחברה היא הצליחה לגייס כבר עתה סבב גיוס בהיקף שכזה.

אנדרואיד ופייסבוק על הכוונת

בעקבות ההשקעה תוכל החברה להעשיר את הפורטפוליו שלה באנדרואיד ובפייסבוק, ולמרות ההתרכזות שלה מלכתחילה באנדרואיד, ייתכן ובעתיד היא תשקול האם לבצע הגירה של חלק מהפורטפוליו שלה אל עולם ה-iOS, שם ממתין לה קהל פוטנציאלי עצום, הצמא כל העת לעוד ועוד אפליקציות טובות וממכרות.

חשוב לציין כי למובילת הגיוס הנוכחי, Accel Partners רקורד מרשים. החברה השקיעה בעבר ברוביו (Rovio), פייסבוק, דרופבוקס, ספוטיפיי, גרופון ו-ETSY.

וידאו: דרגונפליי מציגה את משחקי החברה


בחסות תוכנית Bizspark


Microsoft Bizspark היא תוכנית גלובלית שפותחה במטרה לסייע להצלחת סטארטאפים בשלבים המוקדמים על-ידי אספקת מספר משאבי מפתח, בזמן שהכי צריך אותם:

תוכנה – במסגרת התוכנית, תקבלו גישה מלאה למגוון הרחב של כלי הפיתוח, הפלטפורמות השונות ורשיונות לכל מוצרי מיקרוסופט לשימוש מיידי למשך 3 שנים, לצורך פיתוח וחדירה לשוק של פתרונות וטכנולוגיות חדשות. כל אלו, יחד עם כל ההטבות האחרות בתוכנית, מגיעות ללא תשלום.

תמיכה – התחברו לשותפים נוספים בתוכנית מרחבי העולם – חממות, משקיעים, יועצים, משרדי ממשלה וספקי הוסטינג – כולם מעורבים ומושקעים באופן שווה בתחומי החדשנות והיזמות בתחום התוכנה והאינטרנט ומציעים מגוון רחב של פתרונות שיוכלו לסייע לכם בפתרון בעיות טכנולוגיות ועסקיות.

חשיפה – מעבר לשיתוף הפעולה עם ניוזגיק, תוכנית Bizspark חושפת את הסטארטפים החברים בה לקהל רחב של משקיעים, לקוחות ושותפים פוטנציאליים. כחברים בתוכנית Bizspark של מיקרוסופט, תזכו לגישה לאקו-סיסטם עשיר של עמיתים למקצוע, שותפים ומגבים משאבי תמיכה מכל העולם, אשר יסייעו לכם לגדול ולהצליח. Microsoft Bizspark זו הדרך המהירה ביותר להזניק את הסטארטאפ שלכם קדימה.

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: