אפליקציית Color מתעדכנת

לאחר שגייסה 41 מיליון דולר והשיקה אפליקציה מאכזבת, Color מתארגנת מחדש לכבוש את לבבות ההמונים עם גרסה חדשה של האפליקציה שלה.

מקור: תמונת מסך מאתר החברה

אפליקציית Color, אחת האפליקציות היותר מוזרות/מיוחדות בשוק האפליקציות מגיבה לתלונות המשתמשים, מתגברת על האגו שלה (בכל זאת היא גייסה 41 מיליון בסבב גיוס ההון הראשון), ומעדכנת את ממשק המשתמש.

מה הסיפור של Color?

מדובר באפליקציה שנועדה לחדש לנו כמה מימדים של צילום ושיתוף תמונות. ראשית, הארגון של התמונות אמור להיות לפי אירועים או קבוצות, ולא לפי מי הצלם. שנית, האפליקציה מאפשרת לנו אינטראקציה עם משתמשים נוספים אשר נמצאים בסביבתנו הקרובה. מאפיין חדשני זה, אשר יכול פוטנציאלית לדחוף את השירות שמאפשרת האפליקציה אל מעבר למה שמאפשרות רוב המתחרות, הוא במידה מסוימת גם עקב אכילס של החברה. זאת, משום שברגע שאין אף אחד בסביבתנו שמשתמש באפליקציה, נעלם היתרון היחסי שיש לאפליקציה הזו על פני האפליקציות המתחרות בה.

בדומה להשקת אפליקציות אחרות, גם במקרה הזה המשתמשים גילו לא מעט מגרעות, לרוב בעת השימוש באפליקציה. היו כאלה שלא הבינו לגמרי למה צריך את זה, היו כאלה שלא התחברו אל ממשק המשתמש, והיו כאלה שרצו עוד פונקציונאליות מהתפריטים, שלא היתה להם. הדרך מכאן לשינוי היתה קצרה, וגם בתוך Color הבינו שצריך לעשות מעט התאמות כדי לא לאבד את הקהל הגדול שהוריד את האפליקציה והביע נכונות להשתמש בה.

שינויים נכנסים

בין השינויים שהוכנו לשירות שמציעה החברה, הוספו תיאורים מילוליים לתפקודי הכפתורים השונים, חלק מהאייקונים הוחלפו באחרים, כולל הכפתור לשיתוף תמונות ברשתות חברתיות. בנוסף, הוכנס תרגום השירות לצרפתית, סינית ויפנית.

העדכונים נכנסו לתוקף בימים האחרונים, ויוכלו להינות מהם ראשונים כל בעלי האייפונים. בעלי המכשירים האנדרואידיים, יאלצו לחכות יממה נוספת (או יותר) כדי להנות מכל השינויים והחידושים הללו בשירות.

וידאו: Color Demo מאת Color Labs, Inc. מאתר Vimeo

אם תצליח החברה להתגבר על האתגרים הראשוניים שלה לאחר ההשקה, ולמשוך משתמשים מעבר לגל הראשון של אלו שבדקו אותה, ייתכן וגרף כמות המשתמשים באפליקציה יעלה משמעותית.

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

6 תגובות על "אפליקציית Color מתעדכנת"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
עמיחי
Guest

אבל עודף מימון יכול לקבור חברה. מקרה קלאסי.
מי לעזאזל צריך להשקיע כל כך הרבה בשלב הזה?
מליון דולר מספיקים בהחלט עד שהם משיגים קהילת משתמשים ראשונית מרוצה.

טל
Guest
בדיוק אתמול רציתי להעלות פוסט משלי על הסיפור הזה. מה שלי נראה זה שלחברה אין מושג במה היא מתעסקת. שומעים ראיונות עם אנשי החברה והם מדברים על כמה הטכנולוגיה שלהם טובה, ולמעשה, לאף אחד לא אכפת. אף אחד לא ישתמש בטכנולוגיה מדהימה אם היא לא באמת פותרת בעיה שקיימת אצל הלקוחות. אי אפשר “להמציא בעיה” שלא הייתה קיימת קודם, זה לא באמת עובד, זה לא כמו לפתור בעיה שהלקוחות לא היו מודעים אליה. החברה ההזאת השקיעה מיליונים רבים של דולרים בטכנולוגיות איכון שלא רלוונטיות לשירות שלהם בשום צורה. למשתמש הממוצע היה אפילו יותר נוח להגיד בעצמו איפה הוא נמצא (שזאת… Read more »
ישי סמיט
Guest

“החברה ההזאת השקיעה מיליונים רבים של דולרים בטכנולוגיות איכון שלא רלוונטיות לשירות שלהם בשום צורה.” הם רק התחילו, וGPS קיים בכל סמרטפון מודרני

עמית
Guest

אז איך, ועבור מה, הם גייסו 41M$?

ישי סמיט
Guest
ממבט ראשון האפליקציה נראת אבסורדית. לא חסרות שיטות ויישומים לשיתוף תמונות ברשת באמצעות מכשירים ניידים כמו שלא חסרו רשתות חברתיות כשפייסבוק קמה. השימוש בcolor ללא משמתמשים נוספים אזור הוא כמו להשתמש בפייסבוק ללא חברים. המשרד שלי מעבר הרחוב של color לכן אני רואה המון פעילות ברשת המקומית. לאחר שרואים את השימוש בפועל האפליקציה עושה הרבה היגיון. בצורה דומה, קשה להסביר את הערך של טויטטר למישהו שלא ראה את הרשת בפעולה. יש לציין שהחברה מונה 14 מהנדסים מעולים והם התחילו לעבוד על האפליקציה לפני שלושה חודשים בלבד כך שהם רק בתחילת דרכם. מהכרותי עם חלק מהנפשות והמשקיעים, לא הייתי מזלזל בעתידם… Read more »
חזי
Guest

ממליץ לכם להאזין לראיון שערך רוברט סקובל עם שני היזמים של החברה, על תהליך גיוס השקעה מקרן סקויה, החזון של החברה ופיתוח הטכנולוגיה של השירות. מאוד מעניין.

http://scoble.it/fSFaPS

wpDiscuz

תגיות לכתבה: