Central Desktop – האם ל-Sharepoint יש תחליף?

אנו מכירים הרבה פלטפורמות שמיועדות לניהול ידע ומידע בארגון, בין אם בענן ובין אם בתוך הארגון. אחת מהפלטפורמות הללו, שייכת לחברת CentralDesktop אשר השיקה השבוע כלי חדש המאפשרי למשתמשי אופיס לעבוד במשותף על מסמכים ישירות מתוך היישום וללא צורך בגישה לממשק Web חיצוני.

אנו מכירים הרבה פלטפורמות שמיועדות לניהול ידע ומידע בארגון, בין אם בענן ובין אם בתוך הארגון. אחת מהפלטפורמות הללו, שייכת לחברת CentralDesktop אשר השיקה השבוע כלי חדש המאפשרי למשתמשי אופיס לעבוד במשותף על מסמכים ישירות מתוך היישום וללא צורך בגישה לממשק Web חיצוני. הכלי החדש מאפשר למספר משתמשים לערוך בו-זמנית כל מסמך הנכתב על-גבי וורד, אקסל או פאוארפוינט ואף לפתוח את הקבצים ולשמור אותם ישירות בענן.

חשוב לציין כי העריכה המשותפת איננה מוצגת על המסך בזמן אמת. מאחורי הקלעים משתמשת המערכת בטכנולוגיה אשר פותחה על-ידי חברת Offisync הגורמת לכך שבכל פעם שהמשתמש פותח מסמך השמור בענן, המחשב מוריד גרסה של הקובץ לספרייה זמנית על הדיסק הקשיח ומעדכן את הגרסה השמורה בענן בעת לחיצה על כפתור השמירה או סגירת המסמך. לאחר ביצוע השמירה, תוכנת ה-Client מעבירה את הקובץ בחזרה לענן שם הוא עובר עיבוד והשוואה מול שינויים שבוצעו על-ידי משתמשים אחרים ומתעדכן בהתאם אצל כל המשתמשים. לאחר שמירה ועדכון, יופיעו על מסך המשתמש השינויים שבוצעו על-ידי המשתמשים האחרים תוך שימוש בתכונת ה-Track Changes בוורד והמשתמש יוכל לבחור (בהתאם להרשאות) האם לקבל אותם או לא.

תוכנת ה-Client המותקנת על המחשב המקומי מוסיפה סרגל כלים נוסף לתוך תוכנות האופיס, מה שמאפשר עבודה ישירה מתוך האפליקציה וללא צורך בתיווך של אפליקציה חיצונית או ממשק Web לביצוע Check-in ו-Check-Out לקבצים (בדומה לשירותים אחרים שאנחנו מכירים).

חשוב לציין כי גם בגרסת ה-Office Web Apps ניתן לבצע פעולות עריכה משותפת, אך היתרון הגדול של CentralDesktop הוא שהיא מתממשקת לכל גרסת אופיס החל מ-2003 וצפונה ובכך חוסכת את הצורה בשדרוג, שינוי או מעבר לגרסה אופיס אחרת.

ניתן להתנסות במערכת למשך 30 יום ללא תשלום ואחר מכן אף ליצור חשבון Workgroup חינמי המוגבל ל-2 שטחי עבודה עם עד 5 עובדים במקביל בכל אחד מהם ו-25MB אחסון. במידה והחלטתם שאתם מעוניינים בפלטפורמה, תוכלו לרכוש את השירות בגרסת Workgroup המאפשרת עבודה ב-25 שטחי עבודה במקביל כאשר בכל אחד מהם יוכלו לעבוד עד 10 משתמשים עם סה”כ 5GB אחסון, במחיר של עד 99$ לחודש. גרסת ה-Enterprise מאפשרת מספר בלתי מוגבל של שטחי עבודה, אך מגבילה את מספר המשתמשים המינימלי ל-50, במחיר של 10$ למשתמש.

וידאו: מנכ”ל CentralDesktop מדגים את השימוש בכלי ה-Central Desktop for Office

יניב פלדמן

לשעבר העורך הראשי של גיקטיים ומייסד שותף של האתר. יזם, טכנולוג, כלכלן בהשכלה והיסטוריון חובב. התחביב האהוב עליו הוא מציאת פתרונות מסובכים לבעיות פשוטות במיוחד.

הגב

2 תגובות על "Central Desktop – האם ל-Sharepoint יש תחליף?"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
trackback

[…] אנו מכירים הרבה פלטפורמות שמיועדות לניהול ידע ומידע בארגון, בין אם בענן ובין אם בתוך הארגון. אחת מהפלטפורמות הללו, שייכת לחברת CentralDesktop אשר השיקה השבוע כלי חדש המאפשרי למשתמשי אופיס לעבוד במשותף על מסמכים ישירות מתוך היישום וללא צורך בגישה לממשק Web חיצוני. לכתבה המלאה […]

trackback

[…] This post was mentioned on Twitter by מורן בר, Bizgeek. Bizgeek said: פוסט חדש: Central Desktop – האם ל-Sharepoint יש תחליף? http://bit.ly/azKZMv […]

wpDiscuz

תגיות לכתבה: