תיקון מידי של הסמארטפון: CellSavers הישראלית מגייסת 3 מיליון דולר

החברה מציעה שירות תיקונים לסלולר, כזה שיביא את הטכנאי אליכם הביתה, למשרד או לחדר הכושר. התיקון עצמו מתבצע בזמן אמת כדי שלא תבזבזו זמן המתנה יקר בין מסירת המכשיר לאיסופו כשמוכן

תיקון בזמן אמת. מקור: CellSavers

תיקון בזמן אמת. מקור: CellSavers

חברת הסטארטאפ CellSavers, המספקת שירות תיקוני סמארטפון לפי דרישה (on-demand), הודיעה היום (ב׳) על השלמת סבב גיוס סיד בהיקף 3 מיליון דולר בהובלת קרן הון הסיכון סקויה קפיטל ישראל. בנוסף השתתפו בסבב האנג’ל רוברט אנטוקול ומנכ”ל חברת Playtika. בעקבות סבב הגיוס, גילי רענן, שותף בסקויה, יצטרף למועצת המנהלים של החברה.

ההון שגויס יסייע לחברה לקדם את הלוגיסטיקה מבוססת הטכנולוגיה שלה ולהתרחב לערים גדולות אחרות בארצות הברית. כמו כן, מלאי המכשירים אותם ניתן לתקן כרגע דרך השירות די מוגבל ומתמקד בנפוצים ביותר (מוצרי אפל וסמסונג), אך אייל רונן, מייסד משותף ומנכ״ל CellSavers אמר לגיקטיים כי חלק מהגיוס נועד בין השאר לצורך הרחבת מגוון המכשירים והתיקונים.

שירות תיקונים עד הבית

CellSavers מציעה מעין שירות הצלה לסמארטפון שלכם, שכן מעמידה לרשות לקוחותיה מערך של טכנאים עצמאיים שיתקנו עבורכם את המכשיר התקול בשעה ובמיקום המועדפים עליכם, בין אם מדובר בבית, במשרד בבית הקפה או בחדר הכושר. הטכנאים עימם עובדת החברה עוברים בדיקות ומבחנים מקיפים, ומציעים את שירותיהם תמורת מחיר קבוע מראש ומתן אחריות לדבריה ׳לכל החיים׳. תהליך הזמנת התיקון מתבצע באופן מקוון, ומתבסס על מחירים קבועים מראש וללא הפתעות בעזרת סיוע של מומחים שעברו סינון ושירות המסופק בדרך כלל תוך חצי שעה או פחות.

מבחינת עלויות, בחברה מבטיחים שהמחירים זהים לתיקון בחנות מקומית, וזולים משמעותי מתיקון דרך רשת החנויות של אפל. כמו כן, המאפיין הייחודי של החברה טמון בכך שהתיקון מתבצע מול עיניי הלקוח בביתו, במשרד שלו או בכל מקום אחר. כל התהליך נועד להיות מאוד פשוט ולא מסורבל. ״אין תיאום עם איש המקצוע ואין שום שיחה עם הטכנאי. התיאום נעשה בצורה אוטומטית בהזמנת התיקון. התהליך פשוט פי כמה בהשוואה לתהליך שלקוח עובר בעת הגעה לחנות תיקונים, תהליך הכולל המתנה בתור, מסירת מכשיר והמתנה של שעות וימים עד תיקון וקבלת המכשיר בחזרה״, הסביר רונן.

יזמים מנוסים

החברה הוקמה בשנת 2015 על ידי אייל רונן ואיתי הירש, צוות יזמים בעלי ניסיון בהקמה וניהול של חברות וצוותים בינלאומיים בתחום ה-B2C. רונן הקים בשנת 2000 את CMATE שנמכרה לאוברון מדיה, שם כיהן במשך 6 שנים בתפקידים בכירים ביניהם סגן נשיא לפיתוח משחקים. בהמשך הקים את GOTIGO שעסקה בפיתוח טכנולוגיה למשחקים מרובי משתתפים. הירש בעל ניסיון בהקמה וניהול של חברות בתחום השירות, תפעול אופרציה ושירות לקוחות. כיום מעסיקה החברה סה״כ כ-14 עובדים בישראל ובארה״ב, ומנהלת מערך של מאות טכנאים, נכון לעכשיו רק בארה״ב.

״אנחנו מתכוונים לשדרג את האופן שבו אנשים מקבלים שירות מכל סוג לטלפונים החכמים שלהם. החזון שלנו הוא לשמש מוקד בכל מה שקשור לטיפול בטלפון הסלולרי, מתמיכה ועד תיקון ולוודא שבעת הצורך הלקוחות ישארו מינימום זמן בלי המכשיר הדיגיטלי החשוב ביותר שלהם, תוך שמירה על איכות ושירות ברמה גבוהה בהרבה ממה שהורגלו אליו. אנחנו ב-CellSavers הולכים רחוק עבור הלקוחות שלנו, לעיתים קרובות גם במובן המילולי של הביטוי, בכדי לתקן את הטלפונים של לקוחות בכל מיקום, החל מחדרי כושר ואפילו אתרי פיקניק משפחתיים. זהו זינוק באיכות השירות שאנשים מקבלים עבור המכשיר הדיגיטלי החשוב ביותר שלהם״, ציין רונן.

וידאו – CellSavers

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: