צייד טרנדים עולמי בן 28: הכירו את ג’רמי גוטשה

הוא רק בן 28 ונחשב לאחד המרצים המבוקשים ביותר בצפון אמריקה. ג’רמי גוטשה הוא צייד טרנדים בעל שם עולמי ומייסד חברת TrendHunter העוסקת בזיהוי טרנדים ומגמות. הקשבנו לו בכנס סלקום מדיה שנערך הבוקר (ג’) באוניברסיטת תל אביב ונהננו מכל רגע

Jeremy Gutsche, מרצה מבוקש בן 28

בכנס המדיה השנתי שמקיימת חברת סלקום בשעות אלה (ג’) במרכז סמולרש שבאוניברסיטאת תל אביב עלו הבוקר מספר מרצים בינלאומיים להציג את משנתם. לאחר דברי פתיחה שנשא מנכ”ל חברת סלקום, עמוס שפירא וסמנכ”ל השיווק של החברה ,עדי כהן, עלה על הבמה מי שכונה כבר בעבר “נביא” על ידי הגלוב אנד מייל: ג’רמי גוטשה (Jeremy Gutche). גוטשה נחשב לאחד המומחים הגדולים בעולם לזיהוי טרנדים ומי שייסד את חברת Trendhunter (ציידת הטרנדים), שכשמה כן היא. רק בן 28, נחשב גוטשה לאחד המרצים הבינלאומים המבוקשים בעולם כשהוא מציג בקורות חייו הקצרים רזומה שכולל בין היתר תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת קווינס ורב מכר בתחום החדשנות.

פופולארי הוא לא דבר מגניב

מי שנכח בהרצאותיו של גוטשה יכול להבין במהרה מה הופך אותו לאחד המרצים המבוקשים ביותר בתחומו. בשילוב רוח רעננה ונמרצת יחד עם אינטראקציה משולהבת עבור קהל צופיו, מדיר גוטשה כל אדישות מהנוכחים באולם.

את הרצאתו פתח גוטשה עם מה שיוצג על ידיו מאוחר יותר כאחת האסטרטגיות השיווקיות המועדפות בעיניו: קשר תרבותי עם קהל היעד. בן אזכור אוהד לתל אביב אל התייחסות מחמיאה למארחת (סלקום) מצליח גוטשה לעורר עניין גם בעזרת חידון בעל תשובה לא צפויה. בהרצאתו התייחס גוטשה לחשיבות הרבה שבהשקת מוצר חדש ושיווקו על בסיס התאמת הפנייה לקהל היעד. כדוגמא התייחס גוטשה לאופי המיוחד של מדינת טקסס שבארה”ב כשהוא מציג קמפיין אגרסיבי שפונה לתושבי המדינה תחת הכותרת: “Don’t mess with Texas”.

התייחסות נוספת של גוטשה היא להנחה הרווחת כי מוצר פופולארי הוא בהכרח מוצר מגניב. באשר לכך ציין גוטשה: “אנשים לא מחפשים פופולאריות, הם רוצים ייחוד, בלעדיות, הם רוצים להרגיש מיוחדים”, זו גם הסיבה לדעתו ששוק הנרתיקים עבור המכשירים הניידים השונים משגשג כל כך. הם מציעים לקחת מוצר פופולארי ולהפוך אותו למשהו ייחודי למשתמש, שאינו חלק מההמון.

חדשנות מתוך משבר

רשימה ארוכה של חברות מוכרות מתעשיית המחשוב שציין גוטשה נולדו מתוך משבר. חלקן מתוך משבר עסקי פרטי, חלקן מתוך משבר כלכלי עולמי. משברים מובילים לחדשנות ומהווים לדעת גורטשה חלון הזדמנויות שמומלץ וכדאי לנצל.

נקודה נוספת בה התמקד המומחה הצעיר מתייחסת לתופעה הויראלית ברשת: “אם תצליחו לייצר את הקירבה התרבותית הזו עם קהל היעד, הוא ימשיך לפרסם אתכם באופן עצמאי משם ואילך”. גוטשה הסביר כי אם מצליחים לפנות לקהל היעד הספציפי דרך הסביבה וההרגלים האופיינים לו ניתן לרתום אותו למען פרסום עצמאי שיועבר מאוחר יותר באמצעות המדיות החברתיות הלאה.

רועי לטקה

גיק טכנולוגי עם נגיעות של תפוח, עדיף שיגיע נגוס. חי נושם וצורך טכנולוגיה באופן אובססיבי אך מדוד. קרימינולוג בהשכלתו, לוחם בפשע ובממסד באופן סימולטני. חובב כתיבה וקריאה, ונהנה לבחון באופן מדוקדק כל דבר שניתן לפרק לגורמים, ממוצרי טכנולוגיה ועד נפש האדם.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: