הגוגל של מידע על לקוחות: חברת BigID הישראלית מגייסת 14 מיליון דולר

בדרך לאתגרים הרגולטורים בנוגע למידע שחברות אוספות לגבי לקוחות, הפתרון של BigID מאפשר לחברות להבין את המידע שהן אוספות, בצורה בטוחה ויעילה

Server Center

תמונה: Thomas Trutsche, Gettyimages Israel

עם הזינוק המדהים בכמות המידע שחברות וארגונים אוספים על כל אחד ואחת מאיתנו, גדלים גם הסיכונים סביב המידע. בשנים האחרונות, מחוקקים מתחילים לשים לב למגמה המדאיגה, ופתחו בחקיקה כנגד הדרכים בהן חברות מנהלות את המידע שהן אוספות, ומכירים בזכות של אדם למחוק את זהותו הוירטואלית. החקיקות המשמעותיות הללו מציבות לא מעט אתגרים בפני החברות שצריכות לנהל כמויות מידע בלתי אפשריות, תוך כדי שמירה על פרטיות הלקוחות, ולאפשר להן למחוק את המידע הזה. חברת BigID, אשר מפתחת טכנולוגיה המאפשרת לחברות לעמוד בתקנות המחמירות החדשות בנוגע למידע לקוחות של האיחוד האירופי, מודיעה על השלמת סבב גיוס A בגובה 14 מיליון דולר בהשתתפות ClearSky Security, Comcast Ventures וקרן SAP.iO, זאת לצד משקיעים קודמים כמו BOLDstart Ventures. הכספים אשר נאספו בסבב הגיוס ישמשו את החברה בהרחבת צוות המהנדסים בישראל, הרחבה של המכירות ברחבי העולם ושיווק של פתרון החברה.

התקנות החדשות של האיחוד האירופי מחייבות את החברות להתארגן מחדש

הטכנולוגיה שפותחה על ידי BigID והושקה בשנת 2017, משלבת יכולות Machine Learning ו-Indentity Intelligence כדי למצוא, לעקוב ולהוריד את הסיכון סביב כמויות המידע העצומות שחברות שומרות על לקוחותיהן. תקנות האיחוד האירופי (הידועות כ-GDPR) אשר עומדות להכנס לתוקף ב-25 במאי הקרוב מצריכות התארגנות מחדש של חברות במשק אשר אוספות מידע. הפתרון של BigID מאפשר מיפוי וקיטלוג אוטומטי של כל המידע שנאסף לגבי כל לקוח ולקוח ומעניק כלים הכרחיים לאחראיים על בטחון המידע בארגון.

התקנות של האיחוד האירופי נוצרו כדי להגן על המידע של הלקוחות, ומאפשר להם את הזכות להישכח, לקבל את המידע שנאסף לגביהם, ובאופן כללי, לאפשר שקיפות יותר מחמירה בין החברות לבין הלקוחות עליהן היא אוספת מידע. כדי לעמוד ברגולציה החדשה, החברות צריכות קודם כל להבין את כל המידע שהן מחזיקות, ולעבד אותו בצורה בטוחה ויעילה. הפתרון של BigID מאפשר את המיפוי הנחוץ מבלי להעביר את המידע ממקום למקום, ובכך לחשוף את המידע לסיכונים מיותרים.

BigID הוקמה בשנת 2016 על ידי נימרוד ווקס ודימיטרי סירוטה המכהן כמנכ”ל החברה. לחברה ישנם שני משרדים, האחד בניו יורק והשני ממוקם בתל אביב, ומועסקים בהם 16 עובדים, כאשר עשרה מהם מועסקים בישראל.

Related Post

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: