סדר לאנשי ה-IT: ביג פנדה מודיעה על גיוס 23 מיליון דולר נוספים

החברה הגדילה את סבב הגיוס האחרון שלה ב-23 מיליון דולר, ובכך מביאה אותו לסכום כולל של 49 מיליון דולר

מקור: צילום מסך, BigPanda

הפלטפורמה של Big Panda (ביג פנדה) הופכת נתונים טכנולוגיים מבולגנים לתובנות מעשיות לעסקים, ומסייעת לחברות ממגוון תחומים, החל מהשוק הקמעונאי לתחום הטכנולוגי ולתקשורת, להניב רווחים ולשמור על לקוחות מרוצים על ידי מזעור שיבושים בשירות ה-IT או על ידי מניעתם מלכתחילה. על מנת לעשות זאת, מציעה החברה מערכת לניהול תקלות (Incident Management) שמאפשרת לחברות לזהות בעיות אפשריות, לטפל בתקלות ולהקצות אנשי צוות לטיפול במשימות השונות.

היום (ה’) הודיעה החברה על גיוס 23 מיליון דולר נוספים בסבב B, והגדילה את הסבב האחרון שהושלם לפני כשנתיים ל-49 מיליון דולר. את הסבב הובילה גרינפילד פרטנרז, שותפות שמגובה על ידי TPG Growth, עם השתתפות נוספת של המשקיעים הקיימים בחברה – Sequoia Capital, Battery Ventures ו-Mayfield. בשנה האחרונה ביג פנדה מדווחת על כך שהיא יותר משילשה את ההזמנות שלה, והוסיפה לקוחות ארגוניים גדולים כגון אינטל, Turner Broadcasting, מייסי’ס ו-Riot Games.

ניהול אירועים חכם יותר

פלטפורמת הענן של ביג פנדה משתמשת בלמידת מכונה כדי לעבד ולצמצם כמויות גדולות של תעבורת התראות מעננים מפוצלים, יישומים וכלי ניטור מחשוב למספר ניתן לטיפול של אירועים כדי שאנשי תפעול שירותי המחשוב יוכלו לפתור אותם מהר יותר. הפתרון של החברה נולד מתוך הצורך של צוותי IT לענות לזרם בלתי פוסק של תקלות וקריאות, שיצרו צוואר בקבוק. תוכנות קיימות עובדות בעיקר בצורה ידנית, לא מתאימות לגדילה של הארגון ולא מקלות על העומס שמתבטא לעיתים באלפי קריאות בערוצים השונים. אם פעם היו הקריאות נעשות במערכות אחידות דוגמת HP או IBM, הרי שעתה קיימים כלים רבים ביניהם Splunk, New Relic, Nagios, Zabbix או Pingdom. כאשר מתרחשת תקלה, החיבור בין כל המערכות וכל הצוותים מבזבז זמן יקר ועלול להביא לטעויות רבות.

“בגלל הענן ו-DevOps, מרכז הנתונים השתנה באופן רדיקלי מבחינת גודל, פיצול ומהירות. כתוצאה מכך אנשי תפעול שירותי המחשוב של הארגון – שהניהול של יישומים ותשתיות קריטיות הוא התפקיד שלהם – מתקשים להדביק את הקצב ולהבטיח שהעסק שלהם יפעל באופן חלק. החזון שלנו להשתמש בלמידת מכונה כדי לבצע אוטומציה ומדרוג בתפעול השירותים מתאים לצרכים של הלקוחות החדשים והקיימים שלנו. אנחנו שמחים שגרינפילד פרטנרז שותפה לחזון הזה. עם התמיכה שלה, אנחנו מתכוונים להאיץ את אסטרטגיית ההגעה לשוק הארגונית שלנו ולהגדיל את המובילות הטכנולוגית שלנו”, מסביר אסף רזניק, מנכ”ל החברה.

BigPanda הוקמה ב-2012 על ידי אסף רזניק ועל ידי אליק אייזנברג שמשמש כסגן-נשיא ל-R&D.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

2 Comments on "סדר לאנשי ה-IT: ביג פנדה מודיעה על גיוס 23 מיליון דולר נוספים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
ניק
Guest

הילה, לא חושב שפרסום PR של חברה מילה במילה מוסיף לרזומה שלך משהו. לעורכי האתר, למה אתם לא מציינים שמדובר בידיעה מדובררת, גילוי נאות תמיד נראה טוב יותר.

Chen
Guest

ערימה של שטויות

wpDiscuz

תגיות לכתבה: